Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nowa” Matura 2015 Języki obce
Advertisements

Egzamin maturalny CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język obcy nowożytny zdawany na jednym poziomie wybrany.
Egzamin gimnazjalny raport
Świat domysłów, plotek i projektów – jakich zmian możemy się spodziewać do/ i 2015 roku? Stan na marzec 2013 roku Mariusz Domański.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Organizacja i harmonogram przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2013/2014 Gimnazjum nr 36 w Łodzi im.K.Kieślowskiego.
Szkoła Podstawowa 12 w Gdańsku. Sprawdzian 2015 Część I (80 minut) przerwa JĘZYK POLSKI MATEMATY KA Część II (45 minut) JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY Szkoła.
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Nowa formuła sprawdzianu zewnętrznego w klasie VI od 2015 r.
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY
Sprawdzian szóstoklasisty
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
SPRAWDZIAN W NOWEJ FORMULE SPRAWDZIAN W NOWEJ FORMULE Zasady ogólne Z jakich części się składa ? Ile czasu trwa ? Jakie są rodzaje zadań ? Na co.
T ERMINY SPRAWDZIANU TERMIN SPRAWDZIANU Sprawdzian odbędzie się 1 kwietnia 2015 r. i składa się z dwóch części. Część 1 Język polski i matematyka zaczyna.
Szkoła Podstawowa nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Sprawdzian obejmuje wiadomości i umiejętności zawarte w wymaganiach określonych w podstawie programowej kształcenia.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Informator dla rodziców
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
SPRAWDZIAN W KLASIE VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ ROK SZKOLNY 2015/2016
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Sprawdzian szóstoklasisty
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
T ERMINY SPRAWDZIANU TERMIN SPRAWDZIANU Sprawdzian odbędzie się 5 kwietnia 2016 r. i składa się z dwóch części. Część 1 Język polski i matematyka zaczyna.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 1 kwietnia 2015 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2015/2016.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
NOWA MATURA OD ROKU 2016.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Egzamin ósmoklasisty.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Egzamin ósmoklasisty obejmuje wiadomości i umiejętności określone ‎w podstawie w odniesieniu do wybranych przedmiotów ‎nauczanych w klasach I–VIII. Po.
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Egzamin ósmoklasisty Harmonogram:
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Strony www informujące o egzaminie ósmoklasisty
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Informacje ogólne o egzaminie
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2018/19.
Zapis prezentacji:

Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali go 1 czerwca 2015 r. Sprawdzian składał się z dwóch części. Obie części były przeprowadzone w formie pisemnej. Część 1. zawierała zadania z języka polskiego i matematyki. Na rozwiązanie wszystkich zadań w arkuszu przewidziano 80 minut. W niektórych zadaniach szóstoklasiści wybierali jedną poprawną odpowiedź, a w innych – samodzielnie ją formułowali, np. pisali opowiadanie albo zapisywali rozwiązania zadań z matematyki. Część 2. zawierała zadania z języka obcego nowożytnego. Był to język, którego uczeń uczy się w szkole jako przedmiotu obowiązkowego. Na rozwiązanie wszystkich zadań w arkuszu przewidziano 45 minut.  Do sprawdzianu przystąpiło 107 uczniów spośród 108uczniów VI klasy szkoły podstawowej (99%), w tym 1 uczeń z Zespołem Aspergera i 1 uczeń z upośledzeniem w stopniu lekkim.  Jeden uczeń został zwolniony ze sprawdzianu z przyczyn zdrowotnych.

InInformacje o sprawdzianie: Część 1. Zadania z języka polskiego i matematyki Część 1. Arkusz standardowy zawierał 22 zadania zamknięte, w tym 11 zadań z języka polskiego i 11 zadań z matematyki, oraz 5 zadań otwartych, w tym 2 zadania z języka polskiego i 3 zadania z matematyki. Wśród zadań zamkniętych dominowały zadania wyboru wielokrotnego, w których uczeń wybierał jedną z podanych odpowiedzi. Były także zadania, które miały inną formę, np. typu prawda-fałsz, na dobieranie oraz zadania, w których uczeń musiał uzasadnić wybraną odpowiedź. Zadania otwarte z języka polskiego wymagały od ucznia udzielenia odpowiedzi na pytanie i uzasadnienia swojego stanowiska oraz napisania opowiadania. Zadania otwarte z matematyki wymagały od ucznia samodzielnego sformułowania rozwiązania. Część 2. Zadania z języka obcego nowożytnego Arkusz standardowy zawierał 40 zadań zamkniętych różnego typu: wyboru wielokrotnego, prawda-fałsz oraz zadań na dobieranie, ujętych w jedenaście wiązek. Zadania sprawdzały opanowanie umiejętności w zakresie następujących wymagań ogólnych: rozumienie wypowiedzi ustnych oraz pisemnych, umiejętność reagowania na wypowiedzi oraz znajomość środków językowych.

W części pierwszej: 1. Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji 2. Analiza interpretacja tekstów kultury 3. Tworzenia wypowiedzi 4. Sprawność rachunkowa 5. Wykorzystanie i tworzenie informacji 6. Modelowanie matematyczne 7. Rozumowanie i tworzenie strategii W części drugiej: 1. Rozumienie ze słuchu 2. Znajomość funkcji językowych 3. Znajomość środków językowych 4. Rozumienie tekstów pisanych

Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich zdających maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania za zadania. Jest to liczba z przedziału 0 – 1. Przykład: Uczniowie naszej szkoły razem zdobyli 2526 pkt. na 3280 możliwych : 3280 = 0,77→ wskaźnik łatwości zestawu

Wartość wskaźnika: Interpretacja: 0 - 0,19- bardzo trudne 0,20 – 0,49- trudne 0,50 – 0,69 - umiarkowanie trudne 0,70 – 0,89- łatwe 0,90 – 1 - bardzo łatwe Szkoła Powiat Kraj I cz. Polski i mat. 0,684 (umiarkowanie trudne) 0,652 (umiarkowanie trudne) 0,67 (umiarkowanie trudne) II cz. Język angielski 0,823 (łatwe) 0,736 (łatwe) 0,78(łatwe)

Klasa % punktów polski+matematyka % punktów język angielski BeataBanaszek6a9098 PatrycjaKurek6b9098 SzymonRzętała6b9398 Monika EmiliaSolarczyk6b9598 KlaudiaSzuchnik6b93 Maja MariannaPerenc6b9098 JuliaBiernacka6c9098 DawidDziak6c9095 Franciszek JózefKozicki6c93100 ZuzannaKozyra6c9098 MartaRękawek6c9098 Mateusz TomaszSerej6c93100 WiktoriaKęsik6c100 Zuzanna MariaKrawczyk6d9093 Tomasz JakubMiętus6d9398 ŁukaszSpasiński6d9893