Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
System Identyfikacji Wizualnej dla Gminy Osiecznica wykonanej w ramach X Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Kliczków, luty 2008.
Advertisements

Szkolenie dla beneficjentów dotacji
Przypomnienie podstawowych zasad oznakowania projektów w ramach POKL
Człowiek – najlepsza inwestycja
Wymogi dotyczące promocji projektów dofinansowanych ze środków
Zasady tworzenia dobrych prezentacji Power Pointa
W RAMACH PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ
PROMOCJA W RAMACH PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ
Oznakowanie projektów
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Zastosowanie technologii medialnych i internetowych Wygląd witryny krok po kroku Wykład dr in ż. Jacek Wachowicz
„Zabawy z GIMP’em”.
BIURO ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI EUROPEJSKIMI ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO Oddział Integracji Europejskiej, Współpracy z Zagranicą i Promocji „Zasady.
Znakowanie tablic informacyjnych,
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Promocja unijnego źródła dofinansowania projektów.
1 PROMOCJA W RAMACH PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ RZECZPOSPOLITA POLSKA – REPUBLIKA SŁOWACKA 2007 – najczęstsze błędy Szkolenie współfinansowane.
W RAMACH PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ
prezentacji multimedialnych
Drukarnia.
SKANOWANIE.
TWORZENIE PREZENTACJI POWER-POINT
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
-zadania i obowiązki projektodawców
[ Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi MUW w Krakowie ] Obowiązki beneficjenta związane z informacją i promocją ZPORR Jan Masłyk Kierownik Referatu.
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
2013. Format A3 (42cm x 29,7cm) Okładka + 12 kart połączonych spiralą Papier min.170g uszlachetniony lakierem dyspersyjnym Minimalny nakład: 200 sztuk.
Opracowanie Dorota Libera
Prezentacja wyników w postaci plakatu (posteru)
Zielona Góra, 13 listopada 2008r.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Tworzenie prezentacji
Rysunki z efektami specjalnymi
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Przygotowanie elementów grafiki do tworzenia stron WWW
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Zasady promocji projektów realizowanych w ramach Programu IW INTERREG III A Czechy – Polska Bielsko - Biała, 10 marca 2006 r. Szkolenie finansowane ze.
Elementy multimedialne na stronie
Aplikacje internetowe Grafika na stronach WWW ciąg dalszy Atrybuty znacznika body.
Aplikacje internetowe
NIEZBĘDNIK DLA BENEFICJENTÓW LGD STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK prow
Zasady tworzenia dobrych prezentacji
PHP Formularze Damian Urbańczyk. Do czego służą? Formularze to bardzo ważne elementy stron internetowych, dzięki nim dochodzi do wymiany danych pomiędzy.
Rozmiar zdjęcia: 300 x 375 pikseli
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
„Alpy Karpatom” 2011 – 2016 Szkolenie dla beneficjentów dotacji Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu.
Informatyka +.
XHTML Tworzenie stylów CSS Damian Urbańczyk. Zewnętrzny plik CSS Aby ułatwić sobie pracę ze stylami, najlepiej utworzyć osobny plik, w którym będą przechowywane.
Temat 1: CSS Dołączanie stylów do dokumentu
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Jak przygotować poster naukowy
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Przygotowanie materiałów reklamowych
Grafika komputerowa – Grafika wektorowa i rastrowa
Edytor tekstu Word – możliwości graficzne
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
Oznaczanie i promocja projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata Regionalny Program.
Jak przygotować poster naukowy
Wsparcie dotacyjne w ramach
System Identyfikacji Wizualnej dla Gminy Osiecznica wykonanej w ramach X Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Kliczków, luty 2008.
LaTeX cd.
TECHNOLOGIE MULTIMEDIALNE
Nowa karta wizualizacji
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Logo afiliacji Autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja Autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) INFORMACJE.
ZMIANA ZASAD OZNACZANIA PROJEKTÓW
IDENTYFIKACJA WIZUALNA PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
ZMIANA ZASAD OZNACZANIA PROJEKTÓW
Zapis prezentacji:

Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu

1. Geneza powstania logotypu Logotyp w kształcie litery „J” ma wyglądem i kształtem przypominać jelito. Sam kształt litery „J” jak i reszty znaku ma obłą i zawiniętą formę kojarzącą się z jelitem i układem trawiennym.

2. Podstawowa wersja znaku

3. Pole podstawowe oraz pole ochronne znaku Odnośnikiem minimalnej wielkości pola ochronnego logotypu jest kwadrat w którym zawarta jest litera „J” z logotypem. Minimalny obszar ochronny zarówno w poziomie jak i w pionie to ½ wielkości litery „J” z logotypem, czyli połowę wartości podstawowej a z pola ochronnego logotypu. Wyjątkiem jest pełna nazwa Towarzystwa zamieszczona na prawo lub nad znakiem oraz logotyp wpisany w adres strony www. W polu podstawom oraz w polu ochronnym nie mogą znajdować się elementy inne niż sam logotyp. Wyjątkiem są logotypy oddziałów. a ½ a a 1/3 a a ½ a a

4. Kolorystyka znaku CMYKRGBHEX C100 M74 Y30 K14R9 G68 B114# C0 M0 Y0 K0R255 G255 B255#FFFFFF C91 M79 Y62 K97R0 B0 G0# C65 M55 Y52 K54R67 G68 B68# PANTONE 654 C 7541 C 426 C 447 C

5. Typografia napisów w obszarze logotypu Nazwa oddziału czcionka Myriad Pro, Bold Italic, Sharp Napisy www oraz org.pl czcionka Trebuchet MS, Italic, Sharp Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistym Zapaleniami Jelita czcionka Trebuchet MS, Bold, Sharp

6. Skalowanie oraz minimalne i maksymalne rozmiary znaku Skalowanie logotypu podstawowego oraz logotypów oddziałów musi być proporcjonalne. Zabroniona jest zmiana tylko jednej z wartości (wysokości lub szerokości) bez jednoczesnej i proporcjonalnej zmiany drugiej wartości. Minimalna wielkość logotypu nie powinna być mniejsza niż 80 px szerokości i 33 px wysokości (odpowiednio 28,22 mm i 11,64 mm). W wersji drukowanej minimalna wysokość logo wynosi 3 cm. Maksymalna wielkość logotypu zarówno w wersji drukowanej jak i cyfrowej nie ma ograniczenia. wersja cyfrowa 33px 80px wersja drukowana 3cm

7. Stosowanie znaku na różnych tłach Na jasnych tłach stosujemy logotyp w kolorze granatowym, na ciemnych tłach stosujemy logotyp w kolorze białym. Logotyp może być umieszczony na tle o jednolitej barwie, tak żeby był dobrze widoczny. Dopuszczalne jest użycie słabego gradientu pionowego z czego logotyp powinien znaleźć się na obszarze z częścią pełniejszą koloru a nie na jego przejściu. Wersja w skali szarości znaku ma zastosowanie w sytuacji, gdy ze względów technologicznych nie jest możliwe zastosowanie wersji kolorowej (druk jednokolorowy, ksero, fax itp.).

8. Niedopuszczalne modyfikacje logotypu Zabronione jest użycie logotypu w kolorach innych niż podane w specyfikacji, oraz na tle innym niż jest to opisane w punkcie dotyczącym stosowania znaku na różnych tłach. Zabronione jest również umieszczanie elementów graficznych nad, pod oraz w obszarze logotypu. Jedynym odstępstwem od tej zasady jest logotyp oddziału z zamieszczoną w obszarze znaku nazwą samego oddziału. Zabronione jest nieproporcjonalne skalowanie znaku tzn. rozciąganie czy spłaszczanie zmieniając tylko jedną wartość (wysokość lub szerokość) wymiarów logotypu.

9. Użycie logotypu w materiałach drukowanych Logotyp może być używany w materiałach drukowanych takich jak wizytówki, plakaty, ulotki, broszury, kwartalniki, dyplomy, poradniki, naklejki, banery i stand up’y, a także do innych projektów wykorzystywanych przez Towarzystwo „ J-elita”. W materiałach drukowanych używamy logotypu w krzywych w formacie pdf, ai oraz eps. Wizytówka Papier firmowy Podziękowanie/Dyplom

Użycie logotypu w materiałach drukowanych c.d. Plakat Kwartalnik Ulotka

10. Użycie logotypu w materiałach elektronicznych Logotyp używany w wersji elektronicznej może być wykorzystany do banerów reklamowych, mailingów, promocyjnych akcji na portalach społecznościowych, graficznej identyfikacji Towarzystwa na tych portalach, stronie internetowej j-elita.org.pl, forum, oraz innych projektach wykorzystywanych do działalności Towarzystwa J-elita. Logotyp używany w materiałach elektronicznych jest do pobrania w formie pliku w formacie jpg, png a także eps. Baner Mailing Akcja promocyjna Materiały reklamowe, akcje promocyjne

11. Logotypy oddziałów Logotypy oddziałów tworzone są na bazie logotypu podstawowego z dopisaną nazwą oddziału w obszarze samego logotypu. Nazwa oddziału jest takiego samego koloru jak kolor logotypu, pisana czcionką Myriad Pro w wersji Bold Italic (Sharp). Logotypy oddziałów podlegają tym samym zasadom (wytycznym oraz zakazom) jak logotyp podstawowy. Dotyczy to modyfikacji samego logotypu, użytego tła, kolorów a także skalowania i obracania logotypu oddziału.