Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Egzamin maturalny z języka obcego nowożytnego Nowa forma części ustnej od 2012 roku.
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Das Bild der Anderen? Jaki to projekt?
Kształcimy za darmo !!! Publiczne Kolegia Województwa Śląskiego.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Pozycja szkoły. Liceum Ogólnokształcące i Gimnazjum im. Świętej Rodziny w Rabce -Zdroju.
Naszym partnerem w tym projekcie była francuska szkoła College Andre Lahaye Adernos-les-Bains. W wydarzeniu, brało udział 15 uczniów naszego gimnazjum.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
Żmichowska- nasza ukochana szkoła...
Realizacja programu rozwojowego
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
KÓŁKO TEATRALNE Zajęcia kółka teatralnego odbywają się raz w tygodniu. Uczęszczają na nie przede wszystkim uczniowie klas pierwszych i drugich. Zdobywają.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
DZIEŃ OTWARTY. 1 KWIETNIA 2014 R. W ZSP W K ONIECPOLU ODBYŁ SIĘ DZIEŃ OTWARTY. U CZNIOWIE SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH POZNALI OFERTĘ EDUKACYJNĄ SZKOŁY, WZIĘLI.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
Komunikacja.
KONKURS WIEDZY O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej TYTUŁ: Kompetencje kluczowe w nauczaniu szkolnym nr umowy PL01-KA Projekt „Zagraniczna mobilność.
PARYŻ.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Zespół Szkół Specjalnych nr 4 ul. Niciarniana 2a
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
VI kółko języka francuskiego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
WNIOSEK - definicja 1) TO, CO Z CZEGOŚ WYNIKA, WYNIK ROZUMOWANIA, KONKLUZJA; 2) TWIERDZENIE WYPROWADZONE Z INNYCH ZDAŃ UZNANYCH ZA PRAWDZIWE Słownik języka.
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
Szkolenie w ramach projektu POWERSE
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Kółko języka francuskiego 2016
Prowadzący zajęcia Patrycja Haja - Stasiak
Konkurs Wydawnictwa Nowa Era PROJEKT Z KLASĄ 2013 r.
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Mobilność kadry Projekt Erasmus +.
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Zapis prezentacji:

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI

IV kółko języka francuskiego 1 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: poznanie nowych prowadzących (Ewa, Ewelina); integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt, uśmiech, współpraca z nauczycielkami), -komunikacyjny: reagowanie na pytanie: Qui est-ce? oraz Ton numéro de téléphone, s’il te plait?; umiejętność pytania o osobę i wskazywania jej, podawania własnego numeru telefonu i pytania o numer kolegi, -językowy: powtarzanie za nauczycielem, powrót do cyfr, poleceń podawanych przez nauczycielki, -kulturowy: odwołanie się do wiedzy ogólnej ucznia, wyszukiwanie zabytków na mapie Paryża, poznanie nowego zabytku - Bazylika Sacré-Cœur, zapoznanie dzieci ze zwyczajem Poisson d’avril. Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch Techniki: puzzle, obraz-słowo, metoda TPR (teatralne ilustrowanie przez uczniów gestem polecenia wypowiadanego przez nauczyciela) W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014

Powtarzamy polecenia Répétez Écoutez Asseyez-vous

Qui est-ce? C’est Max. C’est Mme Lafleur Wprowadziliśmy dzisiaj nowe pytanie – „Kto to jest?” oraz zwrot który pozwala nam na nie odpowiedź. Dzieci poznały dzisiaj nową postać z książki – Mme Lafleur.

Poznajemy nowy zabytek Paryża Bazylikę Sacré-Coeur

Praca z mapą Paryża Dzieci miały za zadanie odszukać wszystkie zabytki pokazane na mapie oraz zaginione rzeczy i osoby wskazane w tabeli. Dowiedziały się także, że Paryż jest nazywany „miastem świateł”.

Przygotowałyśmy nagrody za pracę z mapą Paryża w postaci notesików oraz naklejek z uśmiechniętymi buziami.

Poisson d’avril Dzieci zapoznały się ze zwyczajem panującym we Francji 1 kwietnia. Jest on podobny do naszego Prima Aprilis, ponieważ jest to dzień robienia sobie żartów. Francuzi wykonują ryby z papieru, a następnie przyklejają je dyskretnie na plecy wybranej osobie.

Budujemy wieżę Eiffla Pod koniec każdych zajęć pytamy dzieci jakie nowe słowo dzisiaj poznały. Przyklejamy je na wieżę Eiffla, aby je utrwalić i w każdej chwili móc do nich wrócić.

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 1 kwietnia Prowadzenie 1 godziny : Ewelina Hubkowska, Ewa Supronowicz Prowadzenie 2 godziny : Ewa Supronowicz, Ewelina Frąk SCENARIUSZ KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.