cztery  Snowball to osobnik niezwykle żywotny i energiczny, posiadający cechy przywódcze. Był wygadany i bystry, o wiele bardziej inteligentny od swego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Advertisements

Procesy poznawcze cd Uwaga.
KOBIETA.
Lekcja… Niczego sobie
„Nauka jest budową wzniesioną na faktach”
O zamku, rycerzach i ich zajęciach
Zasady bezpiecznego korzystania
Jak bezpiecznie korzystać
HISTORIA SZKOŁY W SŁAWNIE (1912 – 2012)
Chłopiec w pasiastej piżamie
Dojrzałość szkolna - czyli gotowość do uczenia się
Powtórzenie wiadomości z działu „Odnaleźć siebie”
DEKALOG DLA RODZICÓW Z KONWENCJI PRAW DZIECKA
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
KOBIETA.
Adoracja Eucharystyczna
Jeżeli chcesz mieć przyjaciela, posiądź go po próbie, a niezbyt szybko mu zaufaj! Wierny bowiem przyjaciel potężną obroną, kto go znalazł, skarb.
Czy Państwa dziecko jest gotowe do szkoły?
Życie.
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
Bezpiecznym w sieci być!
Dla uczniów bardzo ważna jest otwarta komunikacja z wychowawcami, nauczycielami i dyrektorami. Stworzenie atmosfery sprzyjającej otwartej komunikacji może.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
1.Musimy ustalić, kto jest autorem strony i jakie ma kwalifikacje, aby wypowiadać się na określony temat. Autorami stron są nierzadko pasjonaci, którzy.
Poświęć chwilkę, by nauczyć się kilku podstawowych rzeczy…
6-LATEK W SZKOLE.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Jak przygotować dziecko do pierwszej klasy.
Morał tysiąclecia….
O korzeniach i skrzydłach…
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
10 zasad bezpiecznego korzystania z Internetu
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Moja pasja – piłka nożna
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
Moje praktyki odbywały się w salonie CV Hair & Beauty 57 Marchmont Street London Moim opiekunem a jednocześnie szefem salonu był Ian Broderick. Dużym.
„Kobieta”.
W dniach od 21 do 31 marca bieżącego roku w naszej szkole odbyły się akcje promujące wolontariat. Na ten czas wcieliliście się w rolę wolontariuszy. Wspólnie.
DOJRZAŁOŚĆSZKOLNA INFORMACJE DLA RODZICÓW Opracowanie: Beata Wilk.
JESTEŚMY AKTYWNI WIĘC ZDROWI!!!
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
ELEMENTY PODSTAWY PROGRAMOWEJ
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
TADEUSZ KOŚCIUSZKO Był bohaterem wojny o niepodległość Stanów Zjednoczonych i przywódcą pierwszego powstania o wolność Rzeczypospolitej Obojga.
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Popularne rasy psów.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
Rocznica wybuchu II wojny światowej
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
„Pinokio” Carlo Collodi
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Folwark zwierz ę cy Cho ć pó ź niej roztył si ę, nadal miał dostojny wygl ą d oraz m ą dry i dobrotliwy wyraz ryja. Cieszył si ę w ś ród zwierz ą t wielkim.
Przyjaciel najcenniejszy dar

AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
11 listopada – Święto Niepodległości.
autor : Damian Karbownik 2013r.
CZY WARTO PRZEBACZAĆ? czyli "urazy chętnie darować“.
Morał tysiąclecia….
Spotkanie ze Słowem Łk 6, Z Ewangelii według świętego Łukasza:
Spotkanie ze Słowem Łk 6, Z Ewangelii według świętego Łukasza:
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Kilka cennych rad dla Rodzica pierwszoklasisty!
Lubię czytać!.
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Motywacja w sporcie.
Zapis prezentacji:

cztery  Snowball to osobnik niezwykle żywotny i energiczny, posiadający cechy przywódcze. Był wygadany i bystry, o wiele bardziej inteligentny od swego rywala, Napoleona, ale miał słabszy charakter od przeciwnika i wobec jego naporów często mu ulegał. Wykazywał się zawsze dużym sprytem i przebiegłością, zręcznie umiał grać na uczuciach i ambicjach zwierząt, zachęcając je do wydajniejszej pracy. Czytał o kampanii Juliusza Cezara i stworzył plan obrony. Jego największą ideą było postawienie wiatraka, który oszczędzi wiele wysiłku przy pracach na gospodarstwie. Marzył o tym, aby dzięki temu zwierzęta zyskały trzy dni wolne od obowiązków. Szanował zwierzęta, z każdym chciał żyć w przyjaźni. Wierzył w możliwości każdego, gdyż czytać uczył nawet tych, którzy nie potrafili nauczyć się więcej niż jednej litery. To właśnie Snowball był twórcą hasła animalizmu, które głosiło, że cztery nogi to dobrze, dwie natomiast źle. Snowball był bardzo ufny wobec zwierząt.

 Napo leon był jedynym w folwarku knurem rasy Berkshire. współtwórca zasad Animalizmu, które powstały w oparciu o nauki, przekazane zwierzętom przez Majora. Należał do zwierząt „wykształconych”, które posiadły umiejętność czytania i pisania. Według innych zwierząt Napoleona cechował silny charakter. Był bardzo wytrwały w dążeniu do wyznaczonego celu. Dążył do samodzielnego władania folwarkiem. Zanim knur osiągnął ten cel, był zmuszony dzielić się władzą ze Snowaballem. Napoleonowi nie było to na rękę, gdyż chciał rządzić sam. Wypędził więc konkurenta z folwarku. Wygnanego przeciwnika oczerniał przed zwierzętami, rozpowiadając im, że to on jest przyczyną wszelkich niepowodzeń oraz wypadków, które wydarzyły się na folwarku.

 Czołowe miejsca wśród świń zajęli Snowball i Napoleon, między którymi często wybuchały spory o najdrobniejsze rzeczy i walka o pozyskanie stronników,  Ustalono, że budynek, w którym mieszkał gospodarz zostanie zamieniony na muzeum i żadne zwierzę w nim nie zamieszka,  Zniszczone zostały wszelkie znamiona niewoli,  Snowball poświęcał się przede wszystkim polepszeniu życia zwierząt na folwarku. Starał się, aby nauczyły się czytać i pisać, chciał również podzielić je na związki,  Zmiana zazwy folwarku na „Folwark Zwierzęcy”  Wypisano na ścianie stodoły Siedem Przykazań, które od tej pory miały stanowić podstawowe prawa, obowiązujące na farmie.

 Jones z dubeltówką i jego parobkowie wspomagani przez sześciu siłaczy z Foxwood i Pinchfield z kijami wdarli się na teren Folwarku Zwierzęcego. Operacją obronną dowodził Snowball, który przestudiował starą książkę o kampaniach Juliusza Cezara, znalezioną w domu Jonesa. Miał on doskonały zmysł organizacyjny i był dobrym strategiem, więc perfekcyjnie przygotował plan. Kolejno wysyłał gołębie, gęsi, Muriel, Benjamina i owce. Wycofujące się na znak przywódcy zwierzęta wciągnęły w pułapkę ludzi. Z tyłu odcięto im możliwość ucieczki. Wtedy rozpoczął się prawdziwy atak, podczas którego Snowball został raniony śrutem przez pana Jonesa, jedna owca została zabita, Boxer ogłuszył kopytem chłopca stajen­nego. Napastnicy, widząc sprawność obrońców, rzucili się do uciecz­ki. Napoleon nie wziął udziału w bitwie, tylko wydawał polecenia innym zwierzętom,.

 Snowball był pomysłowy, skłonny do działania, a jego celem było doskonalenie działania folwarku i zwierząt- dbał o ich rozwój, przy czym zapewniał dobrobyt.  O Napoleonie śmiało można powiedzieć, że był zazdrosny, co pokazał wypędzając Snowballa. Żądny władzy za wszelką cenę, uparty, bezwzględny tchórz. Niestety konsekwentny w swoich działaniach. Len, który wykorzystywał pomysly Snowballa, wmawiając zwierzętom, że to on jest ich autorem, dodatkowo winę za niepowodzenia zwalał na przeciwnika. System, który wprowadził na folwarku to totalitaryzm.