MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE. WIZERUNEK E-PR Obszar Public Relations związany z prowadzeniem komunikacji w internecie z uwzględnieniem jej uwarunkowań i specyfiki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
Advertisements

i z jakich korzysta narzędzi
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Internetowa Akademia Biznesu
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
7 punktów Kodeksu 2.0.
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
WEBLOG jako źródło informacji. Definicja Webloga Blog (Weblog) to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o blogowaniu
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Przygotowanie kontentu stron WWW
Agata Blady, Komunikado PR,
SATYSFAKCJA I ZAANGAŻOWANIE ZACZYNAJĄ SIĘ JUŻ W PROCESIE REKRUTACJI
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
CYBERPRZEMOC W INTERNECIE
Bez tajemnic” Wojciech Korthals klasa „0” Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Żelistrzewie.
Współczesne Metody Komunikacji
Internet. Internetowa rewolucja  Milowym krokiem w rozwoju środków komunikacji o globalnym zasięgu było rozpowszechnienie się internetu. Ilość przesyłanych.
KOMUNIKACJA W interniecie
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Marcin Wojnowski.  To największa ogólnoświatowa sieć komputerowa. Łączy miliony ludzi na całym globie ziemskim. Dzięki internetowi stała się możliwa.
 KOMUNIKACJA W INTERNECIE – Sposób porozumiewania si ę dwóch lub wi ę kszej liczby osób przy udziale internetu ; za pomoc ą komunikatorów internetowych.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
9 TRENDÓW W PR.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Statystyki serwera www Serwer proxy Cash .....
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE

WIZERUNEK

E-PR Obszar Public Relations związany z prowadzeniem komunikacji w internecie z uwzględnieniem jej uwarunkowań i specyfiki oraz wykorzystaniem właściwych dla tego środowiska narzędzi.

Komunikacja internetowa Różnorodność społeczna Brak ograniczeń terytorialnych Brak ograniczeń czasowych Anonimowość Ograniczenie postrzegania zmysłowego Zapisywanie rozmów w archiwum

Korzysci e-pr Widoczność –wiarygodność Wielokanałowa komunikacja-bezposrednia rozmowa Naturalny szum- media Edukowanie i kształtowanie rynku Badanie rynku Taniośc….. Brak barier…..

Określenie Grupy Docelowej

E-PR aspekt psychologiczny

Korzystamy czy nie?

E-Kręgi grup docelowych 1.Wewnętrzne otoczenie organizacji( dyrekcja, zarzadu, właściciele, akcjonariusze, pracownicy,) 2.Zewnętrzne otoczenie, jednak nadal bliskie interesom reprezentowanym przez firmę.( związki zawodowe, dostawcy, klienci, dostawcy kredytów, szkoleniowcy, banki, władze, US, grupy branżowe) 3.Osoby kształtujące opinie publiczną ( pisarze, publicyści, celebryci, doradcy z zagranicy, instytucje naukowe)

Strategia E-PR RACE - J. Martsona. badanie (research), działanie (action), komunikowanie (communication) ocena (evaluation).

Strategia e-PR Świadomość Komunikacja Cel Otoczenie Marka

Diagnoza Wizerunku Jak wygląda wizerunek firmy? Co myślą o firmie pracownicy? Co myśli o firmie otoczenie ( dostawcy, urzędy, klienci, konkurenci) ( sprawozdania, statystyki, bilanse, rachunki strat i zysków, korespondencja, sprawozdania z wydarzen np. targów)

Wyznaczanie celów np Udowodnienie otoczeniu ze organizacja jest proekologiczna -Ikea Zaprezentowanie otoczeniu społecznemu jako Bardzo Dobry Pracodawca- Ikea Obrona przed atakami konkurencji ujawnionymi w mediach- Google

Narzędzia e-PR

Podstawy e-pr Strona Internetowa Blogi, Mikroblogi, Video-Blog, Podcast Fora Buzz Marketing Monitoring Internetu Pozycjonowanie stron (SEO, SEM) Portale Społecznościowe (Social Media)

Narzędzia e-PR Serwisy społecznosciowe( facebook, funpage) Blogi Otwarte fora internetowe (forum sponsorowane, wątek ekspercki) Serwisy geolokalizacyjne Tryvertising (testerzy) Word-of-mouth marketing (WOMM) online Narzędzia e-PR

Deskop Marketing (podświadomość np. tapety, wygaszacza) PR wirusowy Sponsoring np. najlepszy blog SEO PR RSS kanały ( blog)

Facebook… szukają ciekawych informacji i zdarzeń, które mogą być dla nich wartościowe, obserwują co robią inni znajomi – jakie filmy oglądają, co czytają itd, poszukują rozrywki, chcą dzielić się informacjami z innymi członkami społeczności (głównie znajomymi), mają potrzebę komentowania i wchodzenia w dyskusję, potrzebują kontaktu ze znajomymi.

FUNPAGE NGO rozpoczynanie dyskusji na tematy ciekawe dla danej społeczności; udostępnianie atrakcyjnych filmów, zdjęć; dzielenie się interesującymi treściami wyszukanymi w innych serwisach; ułatwianie wzajemnej pomocy użytkownikom; dostarczanie informacji o nowościach, aktualnościach; konkursy, zabawy, quizy.” Film

Jak stworzyć facebook? ?v= https:// ?v= marketing/jak-stworzyc-fanpage-na- facebooku-tutorial-wideo/ marketing/jak-stworzyc-fanpage-na- facebooku-tutorial-wideo/

BLOGI 4,8 milona w POLSCE!!!!

MAILING

ing 1. Wysyłaj do tych, którzy chcą dostać Twoją wiadomość. 2. Dowiedz się jak najwięcej o klientach i konkurencji. 3. Namów czytelnika do natychmiastowego działania. 4. Często dostarczaj odbiorcom wartościowe informacje. 5. Zaintryguj. 6. Personalizuj wiadomości. 7. Urozmaicaj formę wysyłanych i. 8. Działaj na emocje. 9. Nie zapominaj o wiadomościach z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. 10. Trzymaj wysoką jakość.

FILMY PROMOCYJNE

RSS Kanały RSS (Really Simple Syndication) są niemalże obowiązkowe. Powinny je mieć zarówno blogi (prywatne i korporacyjne), jak i witryny firmowe. W przypadku tych drugich, kanały RSS warto wesprzeć dodatkowo biurem prasowym online (przykład Allegro, Ericsson).AllegroEricsson Informacja opublikowana w serwisie firmowym trafia bezpośrednio do zainteresowanego nią dziennikarza, który wcześniej zarejestrował się w biurze bądź dokonał subskrybcji w kanałach RSS. Czytniki te są wręcz nieocenione w przypadku codziennej prasówki. Nie wyobrażam sobie za każdym razem przedzierać się przez ogromną ilość serwisów w poszukiwaniu ciekawych treści. Dzięki prostym czytnikom RSS w ciągu 15 minut mogę przejrzeć wszystkie interesujące mnie informacje. Jest to nieocenione narzędzie dla każdego, a już w szczególności dla specjalisty ds. PR.

Dziękuję za uwagę!!