„Od zabawy do klasowej oficyny Ortogratka”. Pierwsza Grupa Projektowa pod przewodnictwem nauczycieli: Aliny Biesiadeckiej oraz Haliny Książek realizowała.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Advertisements

Ul. Harcerska Komorno Tel
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Szkoła Podstawowa 122 w Łodzi Łódź ul. Jesionowa 38 tel./fax (0-42) strona szkoły: sp122.pl.
KLASA 1B Gimnazjum nr 54. NASZE ŚREDNIE W tym trymestrze paskowe średnie uzyskali: Dawid Papazjan Katarzyna Zrobek Alicja Seliga Jagoda Borek Leonard.
Projekt edukacyjny realizowany w ramach „Szkoły z klasą 2.0”przez uczniów klasy 5b pod opieką wychowawczyni Marzeny Mazurek.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Laureaci konkursu: „NAJAKTYWNIEJSZY CZYTELNIK BIBLIOTEKI”
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Ul. Lermontowa Łódź
Szkoła Podstawowa nr 120 w Łodzi im. Konstytucji 3 Maja Łódź, ul. Centralna 40 Tel. (42) Tel. komórkowy
GRY PLANSZOWE W EDUKACJI MATEMETYCZNEJ Arkadiusz Mroczyk.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
SZKOŁA PRZYJAZNA 6-LATKOM Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka J. Paweł II.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 46 IM. JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO W ŁODZI ul. WÓLCZAŃSKA ŁÓDŹ.
Bezpieczeństwo i kameralność Serdeczna atmosfera Wyspecjalizowana kadra pedagogiczna, podwyższająca ciągle swoje kwalifikacje Wysoki poziom nauczania.
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami. Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami.
Moja Patronka. J. Karpińska, P. Ratajczak, A. Zając DROGA DO PATRONA i PIEŚNI MOJEJ SZKOŁY! "...Jam jest Polska, Ojczyzna twoja, ziemia Ojców, z której.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax tel
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
CZYSTA MAŁOPOLSKA FOLDER INFORMACYJNY 2015/2016 „CZYSTA MAŁOPOLSKA, TO PIĘKNA MOJA POLSKA” Nazwa szkoły- SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO.
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU 1. Z BAŚNIĄ W PLECAKU Polscy i francuscy uczniowie poznali najpopularniejsze europejskie baśnie i kraje ich pochodzenia. Dzieci.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
AKCJA LATO 2016 Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia.
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Jana Kochanowskiego 90 – 338 Łódź, ul. Przędzalniana 70 tel
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
Ul.T.Gajcego 7/ Łódź tel Szkoła Podstawowa nr 204 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H.CH. ANDERSENA w Radomiu.
Belgia.
Projekt „Lekki tornister”
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
IM. BUDOWNICZYCH PORTU PÓŁNOCNEGO
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Projekt nr Europejski Rok Dziedzictwa Kulturowego VIII edycja
To najważniejsze działania podjęte przez uczniów SP4 w Swarzędzu.
Czytanie Książek i nie tylko… .
NASZA SZKOŁA DZISIAJ.
Zasady ortograficzne, które trzeba pamiętać!
NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ.
ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2
Poznajemy skarby Jesieni-dynia
Szkolny Festiwal Czytelniczy
EUROPO JESTEŚMY Z TOBĄ 15 lat w Unii Europejskiej
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

„Od zabawy do klasowej oficyny Ortogratka”

Pierwsza Grupa Projektowa pod przewodnictwem nauczycieli: Aliny Biesiadeckiej oraz Haliny Książek realizowała temat „Od zabawy do klasowej oficyny Ortogratka”. Uczniowie w radosny, twórczy sposób rozwijali swoje umiejętności ortograficzne. Działania uczniów skorelowane były z zajęciami plastycznymi, muzycznymi i fizyczno- ruchowymi.

Ulubioną formą pracy jest konstruowanie samodzielnie przez uczniów krzyżówek ortograficznych, rebusów, loteryjek.

Dużym zainteresowaniem cieszą się ćwiczenia ortograficzne wykonywane przy użyciu tablicy interaktywnej.

W edukacji wczesnoszkolnej ulubionymi formami pracy wszystkich uczniów są zabawa, ruch, śpiew i taniec. Ortografia w rytmie „hip-hop”.

Ortograficzna gimnastyka. Przyporządkowujemy literom gesty. Uczniowie reagują ruchami na podane wyrazy.

Ulubione piosenki ortograficzne, podczas śpiewania, których uczniowie w przyjemny sposób zapamiętują zasady ortograficzne. Mel.: Krakowiaczek jeden Krakowiak na rz Są pewne zasady, gdzie „rz” się pisze. Chcemy je przypomnieć, Prosimy o ciszę. Dworzec, bo dworcowy lekarz, bo lekarski, marzec, bo marcowy, kucharz, bo kucharski. Rzeka, orzech, rzadko, twarz, rzodkiewka, wierzba, warzywa, korzenie – te są niewymienne. Po spółgłoskach takich, jak: p, b, d, t, k, cztery nam zostały: g, j, w, i ch. Są te_ tu wyjątki, gdzie „sz” piszemy: Kształt, pszenica, pszczoła, inne pominiemy.

Wierszyki, rymowanki zainspirowały dzieci do własnej twórczości artystycznej. Powstało wiele pięknych wierszy oraz innych utworów literackich. Swoje dzieła uczniowie prezentowali chętnie w Sali lekcyjnej oraz w korytarzu szkolnym.

Dzięki atrakcyjnym metodom oraz formom zajęć, uczniowie jeszcze bardziej stali się odpowiedzialni i świadomi potrzeby zachowywania czujności i dojrzałości ortograficznej. DZIĘKUJĘ ;)