Analiza ankiety: „Tolerancja jako wizytówka mojego zachowania ”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
Advertisements

Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Czy chrześcijanie są tolerancyjni?
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
Prezentacja projektu „Recykling metali rzadkich”
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Analiza wyników ankiety
Wyniki ankiety opracowała Jolanta Sieplińska
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
Pierwsza strona ?. Jakieś szczegóły? :D Jakby Pani zareagowała, jakby się pani dowiedziała, że pani córka jest w ciąży? Ciężko mi to sobie wyobrazić
JAK WALCZYĆ Z NIETOLERANCJĄ?
E-Akademia Przyszłości LOKALNE ZESPOŁY PROJEKTOWE Projekt Edukacyjny rok szkolny 2011/2012.
Wizje życia młodych ludzi w Polsce Projekt Echa Europy jest realizowany w ramach Programu Młodzież w działaniu Akcja 2 - Wolontariatu Europejskiego i współfinansowany.
JAN PAWEŁ II
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Projekt Szkolny Socrates - Comenius NAUCZANIE TOLERANCJI
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Twoja kandydatka na Przewodniczącą Samorządu Szkolnego
Angielski na 5! Jak dobrze znamy j. angielski w Chocianowie?
Czym jest dla nas tolerancja?
Warto wiedzieć, warto znać Klub Integracji Obywatelskiej w Warszawie Prezentacje przygotowały: Elżbieta Przychodzeń i Maria Olczak.
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ
Kto żyje w Polsce i kim są Polacy?
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Badania statystyczne.
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
XVIII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży „Szkoła demokracji” Moderatorzy: Adrianna Moraczewska; Viktoria Brzeska.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
ANKIETA DLA RODZICÓW- „ŚNIADANIE” 92 RODZICÓW UZUPEŁNIŁO ANKIETY.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Wyniki ankiet przeprowadzonych pośród mieszkańców Józefowa dotyczących zagospodarowania przestrzeni publicznej.
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród osób różnej społeczności.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
2009 / 2010.
NIE TYLKO WYBORY JAK MŁODZIEŻ MOŻE WPŁYNĄĆ NA RZECZYWISTOŚĆ I AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W DEMOKRACJI?
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
PROGRAM „UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE” COMENIUS Partnerskie Projekty Szkół Metoda ICT: wielokulturowość, europejska świadomość, proces edukacyjny i styl.
„W ARTOŚĆ CZŁOWIEKA – TOLERANCJA ” ZSP w Pewli Małej Gimnazjum w Pewli Małej.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
POJĘCIA ZWIĄZANE Z TEMATYKĄ ANTYDYSKRYMINACYJNĄ Aleksandra Dubowska Alicja Radziejewska Maja Janusz Ewa Ratasiewicz Ula Piwowarczyk.
SŁOWNIK POJĘĆ LOGO POJĘCIA ZWIĄZANE Z ANTYDYSKRYMINACJĄ  Tolerancja -p ojęcie wywodzące się z języka łacińskiego i oznaczające.
diagnozująca zjawisko przemocy rówieśniczej
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
ODDZIAŁ REGIONALNY WSZCZECINIE
Zapis prezentacji:

Analiza ankiety: „Tolerancja jako wizytówka mojego zachowania ”

Ankieta została ułożona przez uczniów klasy IV i przeprowadzona wśród 40 dorosłych mieszkańców naszej dzielnicy: GAJ.

a)akceptowanie tylko ludzi takich jak my 25% b) akceptowanie ludzi takich jakimi są 25% c) akceptowanie pewnych cech u ludzi 50% Co Pani/Pan rozumie pod pojęciem tolerancja?

Czy uważa Pani/ Pan, że żyjemy w: a) zbyt tolerancyjnym społeczeństwie 10% b) bardzo tolerancyjnym społeczeństwie10% c) tolerancyjnym społeczeństwie 5% d) nietolerancyjnym społeczeństwie75%

Czy zdarza się Pani/Panu wypowiadać pod czyimś adresem krytyczne uwagi? Czy zdarza się Pani/Panu wypowiadać pod czyimś adresem krytyczne uwagi? a) tak 80% a) tak 80% b) czasami 10% b) czasami 10% c) nie 10% c) nie 10%

Czy uważa Pani/Pan, że można nawiązać bliską przyjaźń z osobą o odmiennych przekonaniach religijnych a) tak 60% b) nie 40%

Co uważa Pan/ Pani za przeszkodę w tolerancji? rasa 30% rasa 30% język 10% język 10% religia 30% religia 30% kultura 20% kultura 20% status społeczny status społeczny wykształcenie 20% wykształcenie 20% wiek 20% wiek 20% inne inne

Gdzie uczy się tolerancji? Czy uważa Pani/Pan, że tolerancję nabywa się/uczy się jej? Gdzie uczy się tolerancji? Czy uważa Pani/Pan, że tolerancję nabywa się/uczy się jej? w szkole 40% w szkole 40% w rodzinie 50% w rodzinie 50% na ulicy na ulicy w sporcie 5% w sporcie 5% w kościele 5% w kościele 5% inne inne

Czy denerwują Panią/ Pana osoby o odmiennym zdaniu? Czy denerwują Panią/ Pana osoby o odmiennym zdaniu? a) tak 40% b) nie 60%

Kto jest dla Pani Pana przykładem osoby tolerancyjnej? Jan Paweł II żonarodzice Janina Ochojska

Jakie zachowanie jest dla Pani/Pan skrajnie nietolerancyjne? chuligaństwo brak kultury prześladowanie osób o innym wyznaniu lub kolorze skóry

Wnioski płynące z ankiety: Większość ankietowanych uważa, że: -żyjemy w nietolerancyjnym społeczeństwie; -żyjemy w nietolerancyjnym społeczeństwie; - wyraża krytykę poglądów i czynów innych osób; - tolerancji uczymy się w domu rodzinnym.

PAMIĘTAJ! TOLERANCJA TO RÓWNOŚĆ i WOLNOŚĆ