NIEZBĘDNIK MIESZKAŃCA GMINY. SPIS TREŚCI Biblioteka Gminna Gminny Ośrodek Kultury Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Rodzinna Oddział Celny.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Ochrona gruntów rolnych i leśnych”
Advertisements

Administracja finansów publicznych
Oś 3 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 2 listopad 2009 r.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Przekazywanie zadań organizacjom pozarządowym mgr Paweł Dąbrowski.
SAMORZĄD TERYTORIALNY.
WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE
TERENOWE ORGANY ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Gospodarka nieruchomościami
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
SYSTEMY OCHRONY PRACY W POLSCE:
Prawodawstwo w zakresie gospodarki odpadami
Jakość, efektywność i skuteczność w pomocy społecznej
System wspomagający Gospodarkę Odpadami Komunalnymi Katowice
Technik ekonomista.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Uściu Gorlickim
Nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Bytom
Konferencja: Gospodarka gruntami rolnymi w Wielkopolsce w świetle znowelizowanej ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa Poznań
REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWA PROWADZONE PRZEZ MPU
Szkolenie aktywu związkowego
Wybrane zagadnienia z zakresu gospodarki nieruchomościami leśnymi
Charakterystyka zawodu
CO TRZEBA ZROBIĆ, ABY GO UZYSKAĆ? WAŻNA JEST BEZTERMINOWO W zakresie: warunków i wymagań ochrony ładu przestrzennego, ochrony środowiska i zdrowia ludzi.
System Monitorowania Odpadów Komunalnych Dolnośląska Izba Gospodarcza Wrocław,
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
EUROPEJSKA KARTA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Plan pracy Zarządu Oddziału ZNP w Przysusze na kadencję
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
Ustrój samorządu terytorialnego
Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału – Kazimierz Grubba Szkolenie - Akademia Pomorska w Słupsku – Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
_jarocin Informacja o prowadzonym audycie finansowo-prawnym w latach Urząd Miejski w Jarocinie Informacja o prowadzonym audycie finansowo-prawnym.
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
Nieruchomość do sprzedania Stare Jabłonki, ul. Pocztowa 1.
Projekt Budżetu na 2016 rok Gminy Wiązowna
Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich
Temat: Samorząd gminny.
Gmina Wyszków Sprawozdanie Finansowe za 2013 Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2013 rok
Projekt budżetu 2003 Prezydent Miasta TYCHY. Projekt budżetu 2003 ogółem Projekt budżetu ogółem Pożyczki, kredyty, obligacje Projekt.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 13 im. Sybiraków, Łódź ul. Skrzydlata 15, tel.: (042)
Współpraca jednostek LP z samorządami w zakresie SIP i SIT Dariusz Korpetta
TECHNIK ADMINISTRACJI Czas trwania nauki: 2 lata.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY RANIŻÓW ZA 2015 ROK.
WYKONANIE BUDŻETU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO ZA 2015 ROK.
Budżet powiatu nakielskiego na 2008 rok. Budżet powiatu opracowano na podstawie: Informacji Ministra Finansów Nr ST /2007 z dnia 10 października.
WYKONANIE BUDŻETU GMINY OLEŚNICA ZA 2009 ROK XLVIII SESJA RADY GMINY OLEŚNICA.
Samorządowy zakład budżetowy mgr Paweł Lenio Katedra Prawa Finansowego Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii.
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Katowice 2016
Realizacja Zadań Obrony Cywilnej
BUDŻET Regionalna Izba Obrachunkowa pozytywnie zaopiniowała sprawozdanie Burmistrza Miasta Jarosławia z wykonania budżetu za 2016 r.
Budżet - Miasta Żyrardów
REALIZACJA BUDŻETU WOJEWODY LUBUSKIEGO W 2010 r.
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA
REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWA PROWADZONE PRZEZ MPU
Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta nr 344/2009 WÓJT
II. Miasto na prawach powiatu. III. Jednostki pomocnicze gminy.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Projekt budżetu 2001 Zarząd Miasta TYCHY.
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WYDZIAŁU ARCHITEKTURY STAROSTWA POWIATOWEGO W BIAŁYMSTOKU do 31 sierpnia 2012 roku.
Działalność Straży Miejskiej w 2017 r.
Katarzyna Cisowska-Mleczek Wydział Finansowy
Samorządowe akty prawa miejscowego
Powiat. POWIATY Powiat – jednostka samorządu terytorialnego i podziału administracyjnego II stopnia w Polsce. Jednostką nadrzędną jest województwo, podrzędną.
POMOC SPOŁECZNA.
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
PROF. UAM DR HAB. KRYSTIAN M. ZIEMSKI
Zapis prezentacji:

NIEZBĘDNIK MIESZKAŃCA GMINY

SPIS TREŚCI Biblioteka Gminna Gminny Ośrodek Kultury Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Rodzinna Oddział Celny Drogowy Oddział Celny Kolejowy Posterunek Policji Urząd Gminy  Poradnik petenta Poradnik petenta Urząd Pocztowy

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Kuźnicy ul. Sidrzańska Kuźnica net.pl net.pl Biblioteka Publiczna Gminy Kuźnica ul. Grodzieńska 8a Kuźnica t.pl t.pl BIBLOTEKA GMINNA GMINNY OŚRODEK KULTURY POWRÓT

N IEPUBLICZNY Z AKŁAD O PIEKI Z DROWOTNEJ P RZYCHODNIA R ODZINNA. J ANINA I S ŁAWOMIR C HMARO, K UŹNICA Typ działalności: Przychodnia specjalistyczna Ulica: ul. Sokólska 41 Miasto: Kuźnica Kod pocztowy: Województwo: podlaskie Telefon Godziny przyjęć: pn-pt 8:00-18:00 Specjalizacje: Choroby wewnętrzne, Medycyna rodzinna Świadczone usługi / umiejętności: EKG, szczepienia, punkt pobrań Komunikacja w innych językach: angielski, rosyjski POWRÓT

Kod Jednostki: ul. Grodzieńska Kuźnica Podlaskie tel ; ; fax pl www: pl Kod Jednostki: Dworzec PKP Kuźnica Białostocka Podlaskie tel fax pl www: pl ODDZIAŁ CELNY DROGOWY ODDZIAŁ CELNY KOLEJOWY POWRÓT

POSTERUNEK POLICJI ul. Sokólska Kuźnica tel Kierownik Posterunku Policji asp. Marek Kochanowski Dzielnicowym jest: mł. asp. Edyta Grzyb POWRÓT

pl lecia PP 1, Kuźnica tel fax: t.pl Gmina leży w strefie nadgranicznej t.pl Kuźnica ul. Sokólska Kuźnica Białostocka gm. Kuźnica pow. sokólski woj. podlaskie tel.: Ogólnokrajowe Biuro Numerów TP URZĄD GMINYURZĄD POCZTOWY POWRÓT

PORADNIK PETENTA Budownictwo, planowanie przestrzenne i ochrona środowiska Drogownictwo, gospodarka komunalna, rolnictwo i gospodarka gruntami Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sekretariat Obrona cywilna, sprawy wojskowe, ochrony przeciwpożarowej, handlu i usług oraz kadr Obsługa kasowa Obsługa Rady i jej organów Pobór i egzekucja podatku oraz księgowość podatkowa Urząd Stanu Cywilnego Wymiar podatków i opłat Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej POWRÓT

B UDOWNICTWO, PLANOWANIE PRZESTRZENNE I OCHRONA ŚRODOWISKA I piętro, pokój numer 21, tel. (085) przygotowanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektów planu oraz wprowadzeniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego POWRÓT

D ROGOWNICTWO, GOSPODARKA KOMUNALNA, ROLNICTWO I GOSPODARKA GRUNTAMI I piętro, pokój numer 21, tel. (085) prowadzenie ewidencji dróg gminnych, urządzeń i mostów prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymywaniem, konserwacją dróg gminnych, mostów i placów wnioskowanie w sprawie zaliczania dróg do właściwych kategorii oraz zmiany klasyfikacji dróg wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych oraz lokalizację w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową wydawanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg gminnych w sposób szczególny w odniesieniu do imprez odbywających się na obszarze gminy budowa, modernizacja i utrzymanie dróg gminnych prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem urządzeń komunalnych i rozwojem usług komunalnych na rzecz mieszkańców gminy (zaopatrzenie w wodę, rozwiązanie gospodarki ściekowej, utrzymanie czystości i porządku, zaopatrzenie w energię elektryczną) w tym spraw związanych z oświetleniem ulicznym na terenie gminy prowadzenie spraw nazewnictwa ulic, placów oraz numerów porządkowych nieruchomości DALEJ

organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy komunalizacja gruntów prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych wywłaszczanie oraz zwrot gruntów rolnych i nieruchomości określanie warunków wyłączenia gruntów rolnych z produkcji ustalanie potrzeb oraz zlecenia opracowań geodezyjnych i kartograficznych współpraca ze służbą kwarantanny i ochrony roślin sprawowanie nadzoru nad gospodarką wodną i leśną współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i profilaktyka prowadzenie spraw z zakresu łowiectwa wydawanie opinii dotyczących przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, użyczenie w zarząd, ustalanie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich POWRÓT

parter, pokój numer 9, tel. (085) , faks (085) , dodatki mieszkaniowe zasiłki celowe, celowe na dożywianie dzieci i młodzieży w szkole, celowe specjalne, okresowe i stałe I piętro, pokój numer 19, tel. (085) , faks (085) , obsługa petentów przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej i wypływającej, powielanie pism i materiałów przyjmowanie i kierowanie według właściwości skarg i wniosków petentów GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ SEKRETARIAT POWRÓT

O BRONA CYWILNA, SPRAWY WOJSKOWE, OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ, HANDLU I USŁUG ORAZ KADR parter, pokój numer 8, tel. (085) zadania z zakresu obrony cywilnej, spraw wojskowych i ochrony przeciwpożarowej prowadzenie rejestru materiałów biurowych i pieczęci prowadzenie zakładowej działalności socjalnej prowadzenie spraw kadrowych pracowników współdziałanie ze stowarzyszeniami, organizacjami społecznymi, organami sprawiedliwości oraz instytucjami charytatywnymi prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia planowanie i rozliczanie się z wydatków związanych z bieżącym utrzymaniem Urzędu oraz innych środków finansowych przeznaczonych na właściwe funkcjonowanie administracji zgodnie z zasadą celowości i gospodarności utrzymanie w należytym stanie technicznym i funkcjonalnym obiektów użyteczności publicznej gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej DALEJ

prowadzenie spraw związanych z małą przedsiębiorczością, zwalczaniem bezrobocia prowadzenie inwentaryzacji w Urzędzie i podległych jednostkach prowadzenie spraw związanych z agroturystyką wykonywanie czynności związanych z zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem, utrzymaniem oraz likwidowaniem (przedszkoli samorządowych, publicznych szkół i placówek w zakresie ustalonym w przepisach o systemie oświaty) prowadzenie czynności dotyczących realizacji obowiązku szkolnego prowadzenie nadzoru nad kierownikami szkół i placówkami oświatowymi podejmowanie działań w zakresie (organizacji dowożenia uczniów do szkół, potrzeb dotyczących opieki lekarskiej nad dziećmi i młodzieżą szkolną) w sprawach z zakresu oświaty i wychowania wykonuje czynności powierzone przez Wójta poprzez nadzór nad funkcjonowaniem (przedszkoli samorządowych, prowadzonych przez Gminę szkół i innych placówek oświatowych) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych nadzór nad przestrzeganiem czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych POWRÓT

I piętro, pokój numer 16, tel. (085) projekty planów pracy i projekty porządku obrad przeprowadzanie sesji, posiedzeń, zebrań, itp. przygotowywanie materiałów na posiedzenia wraz z projektami uchwał oraz zapewnianie ich terminowego doręczania sporządzanie protokołów z sesji, posiedzeń, zebrań, itp. sprawozdania i informacje z działalności rady i komisji rady prowadzenie rejestru uchwał rady i komisji I piętro, pokój numer 24, tel. (085) przyjmowanie gotówki z banku, wpłat i wypłat Obsługa Rady I JEJ ORGANÓW OBSŁUGA KASOWA POWRÓT

POBÓR I EGZEKUCJA PODATKU ORAZ KSIĘGOWOŚĆ PODATKOWA I piętro, pokój numer 24, tel. (085) prowadzenie urządzeń księgowych z zakresu księgowości podatkowej egzekwowanie należności podatkowych wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu podatków prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych prowadzenie ewidencji inkasentów i naliczanie wynagrodzeń przygotowywanie i opracowywanie analiz realizacji wpływów z tytułu podatków i opłat oraz czuwanie nad wpływem dochodów POWRÓT

URZĄD STANU CYWILNEGO parter, pokój numer 5, tel. (085) rejestracja stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska, uznaniu dziecka wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego prowadzenie ksiąg stanu cywilnego prowadzenie skorowidzów aktów stanu cywilnego oraz wydawanie odpisów tych aktów wydawanie zezwoleń na zorganizowanie imprez publicznych i zbiórek, o ile zbiórka ma być przeprowadzona na obszarze gminy lub jej części prowadzenie uroczystości jubileuszowych prowadzenie spraw związanych z repatriacją POWRÓT

WYMIAR PODATKÓW I OPŁAT I piętro, pokój numer 23, tel. (085) wymiar i pobór podatków, opłat lokalnych, podatku rolnego i leśnego oraz od nieruchomości przygotowanie materiałów dotyczących ulg i zwolnień od podatków i opłat prowadzenie ewidencji podatków i opłat lokalnych gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu przygotowanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat przygotowywanie danych dotyczących podatków i opłat wydawanie zaświadczeń w sprawie wielkości gospodarstw i przychodowości udzielanie informacji dla KRUS, ZUS dotyczących okresów ubezpieczenia, opłacania składek współpraca z Izbą Rolniczą i innymi Urzędami POWRÓT

Z AKŁAD G OSPODARKI K OMUNALNEJ I M IESZKANIOWEJ parter, pokój numer 10, tel. (085) utrzymywanie czystości ulic, chodników oraz zimowego oczyszczania ze śniegu miejscowości kuźnica i dróg gminnych wywóz nieczystości stałych z nieruchomości stanowiących własność mienia gminy budowa, konserwacja nawierzchni ulic, chodników w gminie nadzór nad czystością posesji prywatnych, państwowych, spółdzielczych utrzymywanie, remonty i konserwacja budynków stanowiących własność gminy budowa wodociągów wiejskich, przyłączy wodociągowych do mieszkań budowa przyłączy kanalizacyjnych rozliczanie sprzedanej wody i odebranych ścieków POWRÓT

A UTORZY : Iwona Kudaszewicz Norbert Zajczyk