Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Miejski Obszar Funkcjonalny
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Dokumenty wprowadzające politykę wspólnotową. Zasada programowania oznacza, że instytucje Unii Europejskiej kontrolują i monitorują wykorzystanie środków.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Strategia Rozwoju Miasta Włocławek jako podstawa do aplikacji o środki zewnętrzne w tym Unii Europejskiej Włocławek, 24 września 2012 roku.
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
Konferencja uzgodnieniowa Indykatywny Wykaz Indywidualnych
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Miasta Sochaczew na lata
Stan wdrażania Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w województwie zachodniopomorskim Stan na dzień r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Toruń, 18 lutego 2016 r.
Gdańsk, 29 maja 2015 PIERWSZE KONKURSY W REGIONALNYM PROGRAMIE OPERACYJNYM WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA Regionalny Program Operacyjny dla.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE ZA ROK PlanWykonanie% DOCHODY zł zł101 WYDATKI zł zł94 NADWYŻKA-
1 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT). 2 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to nowy instrument: - rozwoju terytorialnego, - wdrażania zintegrowanych.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
TRAKT WIELU KULTUR etap II rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Rewitalizacja Parku Książąt Pomorskich „A” w Koszalinie Gmina-Miasto Koszalin Szczecin, marzec 2010r.
Celem Polityki Transportowej Państwa jest spełnienie: racjonalnych oczekiwań społeczeństwa wywołanych wzrostem mobilności, co oznacza wzrost zapotrzebowania.
Nazwa projektu: „Polepszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej w obrębie ulic Różana - Lniana w Koszalinie” GMINA MIASTO KOSZALIN.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Wieloletni Plan Inwestycyjny Miasta Gdańska na lata Gdańsk 10 październik 2005.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
WŁOCŁAWSKI INKUBATOR INNOWACJI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
Inwestor: Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6, Karlino
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Konferencja Uzgodnieniowa Indykatywnego Planu Inwestycyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA
Stopień realizacji wskaźników Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Stopień realizacji wskaźników Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Zapis prezentacji:

Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD KONFERENCJA UZGODNIENIOWA WYKAZU PROJEKTÓW KLUCZOWYCH RPO WZ Szczecin, 6 maja 2009r.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Strategia Rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego do roku 2020 MISJA: stworzenie warunków do stabilnego i zrównoważonego rozwoju województwa opartego na konkurencyjnej gospodarce i przedsiębiorczości mieszkańców oraz aktywności społecznej przy optymalnym wykorzystaniu istniejących zasobów. Szczecin, 6 maja 2009r.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Strategia Rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego d o roku CEL STRATEGICZNY: Zwiększenie przestrzennej konkurencyjności regionu Strategia Rozwoju Sektora Transportu Województwa Zachodniopomorskiego do roku 2020 CEL GŁÓWNY: Poprawa stanu infrastruktury drogowej i technicznej oraz dążenie do utworzenia spójnego systemu transportu drogowego, sprzyjającego rozwojowi społeczno-gospodarczemu Szczecin, 6 maja 2009r.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Strategia Rozwoju Koszalina do roku 2015 PRIORYTET 3: Rozwój infrastruktury drogowej 3.1: Dokończenie obwodnicy Plan Rozwoju Lokalnego na lata PROGRAM 5: Koszalin sprawny komunikacyjnie Projekt nr1: Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin Wieloletni Plan Inwestycyjny na lata Zadanie: Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin Szczecin, 6 maja 2009r.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Oś priorytetowa 2. Rozwój infrastruktury transportowej i energetycznej Działanie 2.1. Zintegrowany system transportowy województwa Poddziałanie Drogi w miastach na prawach powiatu Szczecin, 6 maja 2009r.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Orientacyjny koszt całkowity projektu w mln PLN (kwota brutto): 50 mln PLN Orientacyjna kwota kosztów kwalifikowanych w mln PLN: 50 mln PLN Maksymalne dofinansowanie w mln PLN (50%): 25 mln PLN Przewidywana data rozpoczęcia realizacji projektu: II półrocze 2009r. Przewidywana data zakończenia realizacji projektu: II półrocze 2012r. Szczecin, 6 maja 2009r.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD  na północy Polski,  w Województwie Zachodniopomorskim,  Miasto usytuowane jest na trasie przebiegu dwóch ważnych szlaków drogowych: - międzynarodowego Kaliningrad-Gdańsk- Szczecin-Berlin (trasa E-28), - krajowego, łączącego Koszalin z południem kraju (droga krajowa nr 11). Dogodne położenie komunikacyjne jest ogromnym atutem dla działań w kierunku rozwoju gospodarczego miasta. Szczecin, 6 maja 2009r. Położenie Koszalina na tle podziału administracyjnego kraju i województwa

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Układ komunikacyjny promienisto – obwodnicowy miasta (1). Rolą pierwszego pierścienia jest odciążenie ścisłego centrum od ruchu tranzytowego w stosunku do centrum (podróże lokalne) oraz Koszalina (podróże tranzytowe w stosunku do miasta). Składają się na niego ulice: ­ ul. Krakusa i Wandy - przekrój 2x2, ­ al. Armii Krajowej - przekrój 2x2, ­ al. Monte Cassino - przekrój 2x2 i 1x4, ­ ul. Witolda Pileckiego – przekrój 1x2 ( docelowo 2x2 ), ­ ul. Jana Stawisińskiego – przekrój 1x2. (docelowo 2x2 ). Drugi pierścień, zrealizowany jedynie w części południowo- wschodniej, składa się z ulic: ­ Władysława IV - przekrój 2x2, - ul. Jana Pawła II – przekrój 2x2, ­ ul. Orląt Lwowskich – przekrój 1x2, ­ ul. Romualda Traugutta – przekrój 1x2, - ul. 4 Marca – przekrój 2x2.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Układ komunikacyjny promienisto – obwodnicowy miasta (2). Realizacja projektu pozwoli przede wszystkim na eliminowanie uciążliwości przejazdu przez miasto, ale również na ułatwieniu dostępu do terenów inwestycyjnych i poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego w Koszalinie.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Przebieg przez Koszalin dróg krajowych Droga krajowa nr 6, kierunek: Szczecin – Gdańsk Droga nr 11, kierunek: Kołobrzeg – Poznań – Bytom Konieczność przystąpienia do zamknięcia zewnętrznego pierścienia komunikacyjnego Koszalina wynika przede wszystkim ze zwiększającego się natężenia ruchu pojazdów, co przy istniejącym układzie dróg, a szczególnie wspólnym przebiegu dróg krajowych Nr6 i Nr11 przy skrzyżowaniu ulic Morska–Bohaterów Warszawy–Al.Armii Krajowej, powoduje znaczne utrudnienia i uniemożliwia sprawne funkcjonowanie miasta.

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Wzrost natężenia ruchu - w latach % rocznie - w 2009 roku- 20%

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Wzrost zarejestrowanych pojazdów samochodowych: - w latach 1991–2007 o 3,4% rocznie - w roku 2008 o 16%

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Zakres zadań, które maj ą zostać sfinansowane ze środków UE: Droga o nawierzchni bitumicznej dł. 4,8 km Kolektor deszczowy dn 800/600/400 dł. 4 km Oświetlenie uliczne dł. 4,8 km Budowa obiektu mostowego

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Etap 1a planowanej inwestycji obejmuje budowę odcinka drogi od ulicy Gnieźnieńskiej do ulicy Połczyńskiej oraz przebudowę ulicy Słowiańskiej od ulicy Połczyńskiej do ulicy Lechickiej. Prace przygotowawcze realizacji etapu Ib inwestycji tj. budowy odcinka od ulicy Lechickiej do ulicy BoWiD z budową obiektów mostowych są na etapie opracowania studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego Obszar ten objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta (Uchwała Nr XV/152/2007 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 października 2007r.).

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. lp.pracetermin prac 1Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę odcinka od ul. Gnieźnieńskiej do ul. LechickiejI półrocze Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową dla odcinka od ul. Gnieźnieńskiej do ul. Lechickiej II półrocze Realizacja robót -budowa odcinka od ul. Gnieźnieńskiej do ul.LechickiejII półrocze Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowej odcinka od ul.Lechickiej do ul. BoWiD I półrocze Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla odcinka od ul.Lechickiej do ul. BoWiD I półrocze Opracowanie studium wykonalnościI półrocze 2010 Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót zgodnie z opracowaną brakującą dokumentacją projektową dla odcinka od ul.Lechickiej do ul. BoWiD II półrocze Złożenie wniosku aplikacyjnegoII półrocze Realizacja robót - budowa odcinka od ul.Lechickiej do ul. BoWiDII półrocze II półrocze 2012

Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej do ul. BoWiD Szczecin, 6 maja 2009r. Inwestycje drogowe związane z realizacją projektu Przebudowa dróg krajowych w ramach POIS (Syrenki) w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Działanie 8.2 Drogi krajowe poza siecią TEN-T – projekt jest w trakcie oceny. Budowa i przebudowa dróg na odcinku od ul. BoWiD do ul. Władysława IV w ramach RPO WZ Uzbrojenie Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjno-Przemysłowej w Koszalinie Przebieg drogi będącej przedmiotem projektu

Dziękuję za uwagę Andrzej Jakubowski Zastępca Prezydenta Miasta ds. Polityki Gospodarczej Urząd Miejski w Koszalinie Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7 tel , fax Szczecin, 6 maja 2009r.