ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
rola pomocy edukacyjnej w rozwoju dzieci najmłodszych
Advertisements

„ Wokół Świąt Bożego Narodzenia” Projekt edukacyjny w grupie 3- latki „KOTKI” Opracowała: Ewa Karcz.
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji? Jaki styl uczenia preferujemy? Opr. Wioleta Stypuła.
Boże Narodzenie we Francji Julia Wijas. Kto przynosi dzieciom prezenty? We Francji dzieci wierzą, że to mały Jezus przynosi im prezenty, które w wigilijną.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Czynniki sprzyjające zdrowiu Tryb życia a zdrowie
PYT. 1 CZY PRZED LEKCJAMI ZJADASZ W DOMU I Ś NIADANIE Jedynie 44% badanych uczniów zawsze zjada w domu śniadanie, a przecież wiadomo, że jest to najważniejszy.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
Tłusty Czwartek Tego dnia jak tradycja każe wybraliśmy się do piekarni po słodkie pączki z nadzieniem owocowym. Każdy z nas wrócił do przedszkola z paczkiem,
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ DLA GRUPY V
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
KAMPANIA GŁOŚNEGO CZYTANIA - ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE - PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIERADZIE.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
„SŁONECZKO” Gazetka Przedszkola nr 385 w Warszawie.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
My maluszki i nasz dzień w przedszkolu Wychowawczyni: mgr Barbara Kasza.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Ul. Lermontowa Łódź
Propozycja programowa „Mam szczerą wolę…” Ruch harcerski musi się rozwijać i rosnąć nie tylko wszerz, przez pozyskiwanie nowych zwolenników, ale i w głąb.
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w LISTOPADZIE? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
Znaki ostrzegawcze uprzedzają o miejscach na drodze, w których występuje lub może występować niebezpieczeństwo albo przeszkody. Znaki te zobowiązują uczestników.
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w STYCZNIU? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców z.
Szkoła z klasą 2.0 „Czytamy i odkrywamy” Łobżenica,
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
DO CZEGO SŁUŻĄ NARZĄDY ZMYSŁÓW?
MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY NASZ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU Wychowawca: mgr Barbara Mokrosz.
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
{ Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci w grupie Biedronek Grudzień 2015 r. Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
ŚWIETLICOWE ZAJĘCIA DLA PRZEDSZKOLAKÓW. Do naszej świetlicy zawitali ostatnio mili goście - dzieci z Przedszkola nr 34.
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Grupa 3- latki Ul. Hallera 4a Październik. Pierwszy tydzie ń pa ź dziernika po ś wi ę cili ś my warzywom. 3- lztki rozpoznawały warzywa po zapachu a tak.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.
Ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax tel
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
Nasze nadleśnictwo Zapraszamy do leśnictwa Podzamcze Chcemy wspólnie troszczyć się o lasy uczestnicząc we właściwym ich zagospodarowaniu, eksploatacji,
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
Szkoła Podstawowa nr 61 im. św. Franciszka z Asyżu Łódź, ul. Okólna 183 tel./fax (0-42)
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
„Charlie i fabryka czekolady”
„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego.
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
Serce i dusza wolontariusza
Sześciolatek w obliczu zmian
wychowawczo – dydaktyczne
Żabki 2016/2017.
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
6-LATEK W SZKOLE.
Małe Gry Taktyczne Doskonalenie umiejętności utrzymania się przy piłce
Zajęcia w świetlicy Magdalena Rojek.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Styczeń 2019 Po śniegu, po śniegu Dzieci maszerują. Wesoło, wesoło
Zapis prezentacji:

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ JESIEŃ CELE OPERACYJNE. DZIECKO:  wypowiada si ę na bliskie mu tematy  stara si ę aktywnie uczestniczy ć w organizowanych zabawach i zaj ę ciach  rozwija ogóln ą sprawno ść ruchow ą  utrwala nazwy poszczególnych cz ęś ci cia ł a  doskonali sprawno ś ci manualne  rozwija umiej ę tno ść malowania p ę dzlem  rozwija s ł uch, mow ę i pami ęć  rozpoznaje rytm muzyki  odtwarza rytm melodii ruchem  uczestniczy w zabawach ruchowo-muzycznych  uczy si ę nazywa ć emocje  doskonali spostrzeganie wzrokowe

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC PAŹDZIERNIK GRUPA II TEMATYKA: Moja rodzina Moja rodzina Światło czerwone, światło zielone Światło czerwone, światło zielone Jesień za oknem Jesień za oknem Nasze zabawki Nasze zabawki CELE OPERACYJNE. DZIECKO:  stara się aktywnie uczestniczyć organizowanych zabawach i zajęciach  doskonali sprawności manualne  rozwija słuch mowę i pamięć  uczy się koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej  utrwala wiadomości o zmianach zachodzących jesienią w przyrodzie  kształci sprawności grafomotoryczne  podrzuca i chwyta piłkę  biega swobodnie w różnych kierunkach  zna zasady ruchu drogowego i rolę policjanta  pobudza wyobraźnię poprzez eksperymentowanie z mieszaniem kolorów  rozwija ogólną sprawność ruchową

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC LISTOPAD GRUPA II TEMATYKA: Kapryśna pogoda Kapryśna pogoda Mali konstruktorzy Mali konstruktorzy Mój przyjaciel zwierzak Mój przyjaciel zwierzak Dzień Pluszowego Misia Dzień Pluszowego Misia CELE OPERACYJNE. DZIECKO:  Rozpoznaje zjawiska atmosferyczne i wymienia ich charakterystyczne cechy  Rozwija ekspresję plastyczną  Rozwija myślenie przyczynowo- skutkowe  Doskonali mowę i myślenie  Rozwija wyobraźnię i kreatywność  Rozpoznaje figury geometryczne (koło, kwadrat)  Uczestniczy w organizowanych zabawach i zajęciach dydaktycznych  Rozwija ogólną sprawność fizyczną  Rozwija umiejętności manualne  Rozwija percepcję wzrokową  Rozwija umiejętność uważnego słuchania  Rozwija sprawność liczenia  Przestrzega zasad obowiązujących w grupie

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC GRUDZIEŃ GRUPA II TEMATYKA: CZEKAMY NA MIKOŁAJA TEATRZYK PRZEDSZKOLAKA WESOŁA CHOINKA JUŻ BOŻE NARODZENIE ZWIERZĘTA ZIMĄ CELE OPERACYJNE. DZIECKO:  Poznaje tradycję świąteczną związaną ze Świętym Mikołajem  Rozwija pomysłowość  Poznaje teatr i obowiązujące w nim zasady zachowania  Zna pojęcia związane z teatrem  Doskonali umiejętność liczenia  Rozwija kreatywne liczenie  Odtwarza rytm melodii ruchem  Potrafi słuchać tekstów literackich z uwagą i skupieniem  Doskonali umiejętności wypowiadania się na określony temat  Rozwija sprawności manualne  Doskonali umiejętność posługiwania się nożyczkami  Zainteresowanie zwyczajami związanymi ze Świętami Bożego Narodzenia  Dzielenie się własnymi spostrzeżeniami i doświadczeniami związanymi ze Świętami Bożego Narodzenia  Stosowanie określeń: mała, większa, największa, duża, mniejsza, najmniejsza  Rozróżnianie barw dźwięków niskie – wysokie  Ćwiczenie zręczności i zwinności  Zna zwierzęta, które zasypiają na zimę oraz te, które trzeba dokarmiać o tej porze roku  Zna charakterystyczne cechy zimy

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC STYCZEŃ GRUPA II TEMATYKA: W KRAINIE BAJEK BAL KARNAWAŁOWY DZIEŃ BABCI I DZIADKA KTO TU MIESZKA? CELE OPERACYJNE. DZIECKO: Rozwijanie umiejętności uważnego słuchania i zapamiętywania Uczestniczenie w zorganizowanych zabawach i zajęciach Rozwijanie umiejętności dzielenia wyrazów na sylaby Doskonalenie sprawności manualnych Wzmacnianie więzi babci i dziadkiem