PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM www.ciat.uni.lodz.pl Fundusz StartMoney.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NAZWA PROJEKTU Imię i Nazwisko Łódź, …….. marca 2011.
Advertisements

Ryzyko walutowe Rynek walutowy
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Ustawa o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
„Praktyczne aspekty współpracy z funduszem Venture Capital”
1 Środki finansowe z UE na rozwój przedsiębiorstwa D r i n ż. J u s t y n a P a t a l a s.
OPIS PLANU FINANSOWEGO
gdzie: P-cena jednostkowa sprzedaży K-koszt całkowity produkcji
Wsparcie firm innowacyjnych w ramach projektów Centrum Innowacji FIRE; komercjalizacja innowacji Andrzej Kaczmarek – Prezes Zarządu CI FIRE Warszawa,
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Inwestycje i projekty inwestycyjne (menedżer projektu)
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
opis projektu jednym zdaniem
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Kluczowe czynniki sukcesu
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Sporządzamy biznesplan
Analiza i planowanie startegiczne 3
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Strategia przedsiębiorstwa
Program Operacyjny KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IV Szkolnictwo Wyższe i Nauka Dział Rozwoju Kadry Naukowej Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Tomasz Klajbor Kierownik Realizacji Projektu IV Regionalne Forum Innowacji Gdańsk, 10 czerwca 2005 r. Proces Wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji.
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
1 STRATEGIA INNOWACJI Ewa Postolska Akcelerator i Inkubator Technologii Uniwersytetu Łódzkiego Przedsięwzięcie współfinansowane przez Unię Europejską.
Możliwości pozyskania dofinansowania dla przedsiębiorców z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
INSTRUMENTY WSPIERANIA PROJEKTÓW INNOWACYJNYCH ARP S.A.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
NAZWA WYNIKU (tytuł zgodnie z informacją podaną do ewidencji PK, nr ewid. PK) NAZWA PROJEKTU/WYNIKU (nienaukowy tytuł informujący o zastosowaniu.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Prezentacja biznesplanu
Model „pięciu sił” M.Portera
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney

P ROBLEM /P OTRZEBA R YNKOWA Opis głównego problemu lub potrzeby rynkowej Informacja jak z problemem/potrzebą radzimy sobie dziś Opis pozostałych problemów i potrzeb rynkowych, jakie rozwiązuje projekt Fundusz StartMoney

R OZWIĄZANIE P ROBLEMU : P REZENTACJA P RODUKTU /U SŁUGI Opis oferowanego produktu/usługi Opis, jak i dlaczego zaspokajamy istniejącą (lub nową) potrzebę rynkową Jakie inne potrzeby zaspokaja produkt/usługa Krótka specyfikacja produktu/ usługi Fundusz StartMoney

R YNEK Opis/charakterystyka rynku docelowego, Profil klienta docelowego Obecna sytuacja na rynku i trendy oraz prognozy Zakładana pozycja na rynku i dynamika jej osiągania Jak biznes będzie się rozwijał – kolejne rynki Fundusz StartMoney

K ONKURENCJA Opis głównych konkurentów Obszary przewagi pomysłu nad konkurencją Obszary przewagi konkurencji nad pomysłem Bariery wejścia dla konkurencji Fundusz StartMoney

D OTYCHCZAS ZREALIZOWANE DZIAŁANIA I PONIESIONE NAKŁADY & DZIAŁANIA PLANOWANE Zrealizowano: Do zrealizowania: Fundusz StartMoney

M ODEL B IZNESOWY Sposób monetyzacji (jak biznes będzie zarabiał) Główne kanały dystrybucji Polityka cenowa Sposoby obsługi posprzedażowej Obecna i planowane linie produktowa Fundusz StartMoney

P ODSTAWOWE INFORMACJE FINANSOWE Niezbędne nakłady inwestycyjne, na co Zakładane koszty stałe i zmienne (prognoza 3-letnia) Planowane przychody i zyski (prognoza 3-letnia) Warunki osiągnięcia progu rentowności Fundusz StartMoney

Z ESPÓŁ I P ARTNERZY Przedstawienie pomysłodawców, zespołu realizującego projekt: ich rola oraz dotychczasowe doświadczenie – w szczególności kompetencje kluczowe dla sukcesu projektu Fundusz StartMoney

P ROPOZYCJA I NWESTYCYJNA Zapotrzebowanie na kapitał Przeznaczenie kapitału oraz okres wydatkowania (transze) Zakładane dodatkowe finansowanie w przyszłości (szacunkowa wielkość, oraz przeznaczenie) Ewentualne potrzeby nie-kapitałowe (np. wsparcie menadżerskie, prawne, księgowe) Oferowana ilość udziałów w zamian za kapitał Możliwe wyjścia z inwestycji Fundusz StartMoney

R YZYKO Wskazanie głównych obszarów ryzyka dla biznesu Sposoby ograniczania ryzyka Fundusz StartMoney

Łukasz Felsztukier Analityk Broker innowacji Piotr Berliński Analityk Menedżer ds. projektów Kontakt Fudusz StartMoney Centrum Innowacji – Akcelerator Technologii Fundacja Uniwersytetu Łódzkiego Ul. Matejki 21/23 tel