Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,"— Zapis prezentacji:

1 Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa, 11 stycznia 2016 roku 1 Wartość Klienta, satysfakcja i lojalność, czyli drogowskazy do zysków

2 2 Klienci Klienci - Marketing jest sztuką przyciągnięcia i utrzymania dochodowych Klientów

3 3 Klienci Łączna korzyść Klienta – rzeczywiste korzyści uzyskiwane przez Klienta z produktu i / lub usługi

4 4 Klienci Całkowity koszt Klienta – elementy pieniężne, czasu, energii i kosztów zakupu produktu / usługi

5 . Klienci Postrzegana wartość - całkowita postrzegana wartość Klienta określana jest przez różnicę całkowitej korzyści dla Klienta i całkowitych kosztów Klienta Postrzeganie

6 .6 Klienci Więcej korzyści niż kosztów- nad całkowitymi kosztami przeważają korzyści Postrzeganie

7 .7 Klienci Postrzeganie Przewaga konkurencyjna - oferujesz lepsze produkty / usługi od konkurentów / alternatywnych produktów ?

8 .8 Klienci Postrzeganie Satysfakcja Klienta - korzystanie z precyzyjnych metodologii pomiaru i monitorowania poziomu satysfakcji Klienta

9 . Klienci Postrzeganie Lojalność Klienta - Zadowolenie Klienta prawie zawsze prowadzi do lojalności Klienta (lojalność jest zobowiązaniem do ponownego zakupu lub do rekomendowania preferowany produktu)

10 . Klienci Postrzeganie Zyski - Lojalność Klientów prowadzi do zysków firmy

11 . Klienci Postrzeganie Zyski Łączna korzyść Klienta Całkowity koszt Klienta Postrzegana wartość Więcej korzyści niż kosztów Przewaga konkurencyjna Satysfakcja Klienta Lojalność Klienta Całkowity koszt Klienta


Pobierz ppt "Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google