Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

BADANIA APARATUROWE – OBIEKTYWNA METODA POTWIERDZANIA DEKLARACJI MARKETINGOWYCH Rzeszów, 04.11.2015.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "BADANIA APARATUROWE – OBIEKTYWNA METODA POTWIERDZANIA DEKLARACJI MARKETINGOWYCH Rzeszów, 04.11.2015."— Zapis prezentacji:

1 BADANIA APARATUROWE – OBIEKTYWNA METODA POTWIERDZANIA DEKLARACJI MARKETINGOWYCH Rzeszów, 04.11.2015

2 siedziba główna (Gdynia) laboratoria badań żywności (Gdynia, Poznań, Maków Mazowiecki, Katowice, Wrocław, Szczecin, Radom) laboratoria badań środowiska (Gdynia, Poznań, Maków Mazowiecki) laboratoria badań paliw i chemikaliów (Gdynia, Katowice, Małaszewicze, Sokółka) laboratorium farmaceutyczne, laboratorium badań suplementów diety (Gdynia) laboratorium badania kosmetyków i chemii gospodarczej (Gdynia) laboratorium badania opakowań (Gdynia) Lokalizacje w Polsce

3 Oferta

4 Laboratorium J.S. Hamilton Poland oferuje kompleksowe badania laboratoryjne materiałów opakowaniowych przeznaczonych do pakowania kosmetyków.

5 Badania chemiczne opakowań w oparciu o postanowienia: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych. Decyzja Wykonawcza Komisji w sprawie wytycznych dotyczących załącznika I do rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 dotyczącego produktów kosmetycznych. Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Oferta

6 Przykładowe parametry oznaczane w ramach badań opakowań przeznaczonych do kontaktu z kosmetykami: analiza sensoryczna migracja globalna zawartość metali ciężkich migracja pochodnych epoksydowych migracja specyficzna składników opakowania, klejów, farb i lakierów

7 Oferta

8 Badania kosmetyków

9 BADANIA APLIKACYJNE TEST TOLERANCJI SKÓRY TEST UŻYCIA BADANIA APARATUROWE

10 Jak zdefiniować badania aparaturowe? Pomiary kondycji skóry z wykorzystaniem nieinwazyjnych metod badania, wykonane w warunkach kontrolowanych za pomocą specjalistycznych urządzeń pomiarowych (aparatów).

11 Jakie parametry skóry mierzymy?  Nawilżenie  Natłuszczenie czyli ilość sebum na powierzchni skóry  Odczyn pH  Gładkość (poziom wygładzenia) skóry  Parametry biomechaniczne (jędrność, elastyczność) skóry  Koloryt (poziom melaniny oraz zaczerwienienie) skóry  Długość i głębokość zmarszczek (analiza replik silikonowych)  TEWL (przeznaskórkowa utrata wody)

12 Aby były obiektywne, pomiary wykonujemy  Przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu regularnego stosowania badanego kosmetyku.  Z wykorzystaniem konkretnych, specjalnie opracowanych do tego celu urządzeń.  Przestrzegając zaleceń Cosmetics Europe (Guidelines for the Evaluation of the Efficacy of Cosmetic Products)

13 Wyniki badań Są opisywane ilościowo, najczęściej jako ułamek procentowy zmiany mierzonego parametru w stosunku do wartości początkowej.

14 Jednak czasem pojawia się pytanie ? „Dlaczego produkt konkurencji zawierający takie same składniki aktywne ma udokumentowane zdecydowanie lepsze działanie niż nasz właśnie przebadany?”

15 Jakie mogą być przyczyny?  Oba konkurencyjne produkty mają inne stężenia substancji aktywnych.  Badania aparaturowe były wykonane w różnych laboratoriach.

16 Metody badań aparaturowych nie są znormalizowane W procedurach wewnętrznych laboratoriów przyjęto:  różne kryteria doboru probantów  różne kryteria akceptacji wyników badań  różny sposób interpretacji wyników pomiarów

17 Kryteria doboru probantów  Podstawowe: Uwzględnienie grupy docelowej użytkowników kosmetyków.  Idealne: Grupa docelowa + wyniki pomiarów początkowych poszczególnych parametrów nie różniące się między sobą istotnie.

18 Kryteria akceptacji i sposób interpretacji wyników  Elementy statystyki: odchylenie standardowe, rozrzut wyników, etc.  Inne wynikające z doświadczenia pracowników, wypracowane indywidualnie przez każde laboratorium.

19 Serdecznie dziękuję Państwu za uwagę Alicja Niesłuchowska


Pobierz ppt "BADANIA APARATUROWE – OBIEKTYWNA METODA POTWIERDZANIA DEKLARACJI MARKETINGOWYCH Rzeszów, 04.11.2015."

Podobne prezentacje


Reklamy Google