Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media."— Zapis prezentacji:

1 l

2 Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media - o nas Valkea Media SA jest grupą mediową specjalizującą się w obszarze mediów drukowanych, elektronicznych oraz działaniach ambientowych. H ISTORIA L UDZIE P RZYSZŁOŚĆ S UKCESY Obecnie zatrudnia ponad 100 osób i jest jedną z większych grup mediowych w Polsce. Przez kilkanaście lat funkcjonowania firmy zdobyliśmy wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach Wykorzystując zdobyte doświadczenie i siłę naszych marek stawiamy na niestandardowe projekty łączące offline z onlinem pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji

3 Valkea S.A. - Grupa mediowa Agencja Custom Publishing tworząca magazyny, katalogi, albumy dla klientów. Agencja eventowa organizująca niestandardowe eventy i akcje ambientowe. Najbardziej znany polski magazyn oraz portal miejski o muzyce, kulturze, rozrywce. Psychologiczno-lifestylowy miesięcznik i portal dla wymagających rodziców. Najpopularniejszy magazyn anglojęzyczny dla obcokrajowców w Warszawie. Największe w Polsce anglojęzyczne medium biznesowe kierowane do expatów i turystów. Gaga jest częścią grupy mediowej Valkea Media SA Agencja digital 360 zajmująca się szeroko pojętym marketingiem w internecie.

4 Kim jesteśmy Gaga to lifestylowa platforma parentingowa składająca się z miesięcznika i portalu dla rodziców Miesięcznik powstał w 2008, a portal w 2010 roku. Gaga porusza najważniejsze tematy rodzicielstwa związane z psychologią, zdrowiem, edukacją, rozwojem oraz żywieniem i modą. Inspiruje, mądrze radzi i ukazuje ważne aspekty dotyczące życia rodziny we współczesnym świecie.

5 Insight … jesteśmy rodzicami dziecka i chcemy dla niego jak najlepiej. Chcemy mieć pewność iż wszystko co robimy, robimy mądrze: kochamy i wychowujemy oraz dbamy o zdrowie, rozwój intelektualny i emocjonalny dziecka. Chcemy mieć pewność, że to co dajemy naszemu dziecku poprzez wychowanie, edukację i pozytywne emocje wpływa na jego rozwój i przyszłe życie.

6 Grupa docelowa kobiety 20 – 45 lat posiadające dzieci wieku 0-12 lat z wykształceniem średnim lub wyższym mieszkające w dużych miastach powyżej 300 tys. zarabiające powyżej średniej krajowej zainteresowane: świadomym rodzicielstwem, prawidłowym rozwojem dzieci, zdrowym stylem życia, nowościami i trendami

7 Statystyki magazynu Średni nakład egzemplarzy Średnia sprzedaż egzemplarzy Czytelnictwo / na wydanie (jeden egzemplarz czyta średnio 8 osób.**) 67% czytelników deklaruje kolekcjonowanie wszystkich wydań ** **na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród prenumeratorów (wrzesień 2012)

8 Cennik magazynu Rozkładówka (z drugą okładką) zł Rozkładówka wewnętrzna zł 1 strona zł ½ strony zł III okładka zł IV okładka zł Sesja zdjęciowa wycena indywidualna Product placement wycena indywidualna

9 Harmonogram produkcyjny Harmonogram produkcyjny wydaniedostarczenie reklammagazyn na rynku listopad grudzień/styczeń luty/marzec kwiecień/maj

10 Portal egaga.pl Formaty

11 Portal egaga.pl Formaty Portal egaga.pl Formaty

12 Portal egaga.pl Formaty

13

14

15

16 Portal egagga.pl Formaty

17 Portal egagga.pl Cennik Artykuł sponsorowany zł Top banner na stronie głównej zł Bannery na stronie głównej zł Rectangle zł Screeining zł Pop up zł Newsletter 800 zł Konkurs zł

18 ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY Jolanta Zbieg tel.:


Pobierz ppt "L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media."

Podobne prezentacje


Reklamy Google