Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego Warszawa, 08.09.2005 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego Warszawa, 08.09.2005 r."— Zapis prezentacji:

1 Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego Warszawa, r.

2 Kim jesteśmy 1.Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego powstało w 1995 roku z inicjatywy 10 przedsiębiorstw. 2.Misją SMB było i jest: Tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi marketingu bezpośredniego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej 3.Naszą misję realizujemy poprzez trzy podstawowe grupy aktywności: –wpływanie na kształtowanie otoczenia prawnego –edukacja rynku –promowanie standardów etycznych

3 Jak funkcjonuje Stowarzyszenie 1.Dziś członkami Stowarzyszenia jest 66 firm 2.Poszczególni członkowie przyporządkowani są do grup roboczych: –firmy wysyłkowe i usługowe –telemarketing i media elektroniczne –agencje marketing services –Klienci i dostawcy –brokerzy i właściele baz danych

4 Co udało się nam osiągnąć? SMB brało aktywny udział w tworzeniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Ochronie Konkurencji i Konsumenta, Prawa Pocztowego, Prawa Telekomunikacyjnego. Stworzyliśmy i prowadzimy listę Robinsona Wspólnie z Federacją Konsumentów prowadzimy akcję czysty punkt, będącą odpowiednikiem Listy jeżeli chodzi o przesyłki bezadresowe. Wprowadziliśmy Kodeks Etyczny SMB, prowadzimy Biuro Skarg i Wniosków.

5 Co udało się nam osiągnąć? Boomerang – najważniejszy polski konkurs nagradzający kampanie z zakresu marketingu bezpośredniego i marketing services. W przyszłym roku odbędzie się już ósma edycja tego wydarzenia. Biblioteka Marketingu Bezpośredniego Wspólnie z TNS OBOP prowadzimy: Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego – jedyny standard badawczy opisujący nasz rynek. Akademia Marketingu Bezpośredniego – przeprowadziliśmy kilkadziesiąt sesji szkoleniowych.

6 Jak zostać członkiem SMB? Aby zostać członkiem SMB, trzeba: Zdecydować się na aktywny udział w rozwoju rynku MB w Polsce. Zapoznać się z treścią Statutu, Kodeksu Etycznego SMB oraz Regulaminu Listy Robinsona, a także zaakceptować wiążący charakter tych akt ó w w stosunku do członk ó w SMB. Wypełnić Deklarację Członkowską dla osób fizycznych lub Deklarację Członkowską dla firm (wym ó g przedstawienia dw ó ch rekomendacji udzielonych przez dotychczasowych członk ó w SMB). Dostarczyć do biura SMB, pocztą lub osobiście, wypełnioną Deklarację Członkowską (wraz z kopią dokumentu rejestracyjnego firmy np. wypis z rejestru handlowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej) do biura SMB. W ciągu dw ó ch tygodni od otrzymania zawiadomienia o przyjęciu w poczet członk ó w SMB, wpłacić na konto SMB z tytułu członkostwa firmy jednorazową opłatę wpisową (1000 PLN) oraz bieżącą składkę członkowską (1150 PLN kwartalnie). W cenie wpisowego zawarte jest 1/2 strony powierzchni reklamowej w Biuletynie Informacyjnym.

7 Dodatkowe informacje na temat misji, działalności, członków SMB oraz organizowanych na bieżąco wydarzeń znajdują się na stronie internetowej SMB (http://www.smb.pl). Zapraszamy!


Pobierz ppt "Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego Warszawa, 08.09.2005 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google