Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Papilot.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Papilot.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience."— Zapis prezentacji:

1 Papilot.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience

2 Papilot.pl to serwis dla aktywnych i dynamicznych kobiet. Działa od maja 2008 a od 10 października 2012 dostępny jest w nowej stylowej wersji graficznej Rozbudowane kategorie tematyczne aktualizowane codziennie przez fachowy zespół redakcyjny. W ciągu tygodnia ukazuje się tam około 70 nowych artykułów – w tym dłuższe teksty o charakterze poradnikowym, reportażowym i lifestylowym, a także krótsze formy typu news. Zadaniem serwisu jest wcielenie się w rolę przyjaciółki wspierającej internautki i służącej dobrą radą. © 2012 Goldbach Audience2 Papilot.pl

3 © 2012 Goldbach Audience3 Kim jest Papilotka? Profil użytkowniczki: Kobiety w wieku (82%) Z wykształceniem średnim (62%) lub wyższym Ambitna, chcąca zrobić karierę, ale świadoma tego, że postawą szczęścia w życiu jest balans między pracą a domem. Poszukująca informacji na tematy z szerokiego spektrum: od mody i urody, przez związki i seks, po spędzaniu wolnego czasu kończąc. Ponad 60% z nich korzysta z serwisu codziennie lub prawie codziennie Papilot.pl

4 © 2012 Goldbach Audience4 Papilot.pl Zasięg wśród internautów: 3,54% (1. miejsce w kategorii Styl Życia, 1. miejsce wśród portali kontentowych dla kobiet wg Megapanel, październik 2012) Średni czas spędzony na stronie: 15 min 51 s (1. miejsce w kategorii Styl Życia, 2. miejsce wśród portali kontentowych dla kobiet wg Megapanel, październik 2012) Średnia ilość odsłon na użytkownika: 26,36 (1. miejsce w kategorii Styl Życie, 2. miejsce wśród portali kontentowych dla kobiet wg Megapanel, październik 2012) Megapanel PBI – kat. Kobieta, ranking wg czasu spędzonego na witrynie i odsłon

5 © 2012 Goldbach Audience5 Papilot.pl Budowa strony głównej: 1.Przejrzyste menu: podział na kategorie tematyczne 2.Newsbox: Wyróżniony najważniejszy w danym dniu artykuł 3.Galeria: Artykuł wzbogacony o serię zdjęć 4.Stylizacja dnia: Strój, który wpadł w oko redakcji 5.Beauty dnia: Inspirujące zdjęcie urodowe albo mini-tutorial

6 © 2012 Goldbach Audience6 Papilot.pl Dostępne formy reklamowe: 1.RECTANGLE 300x250 2.HALFPAGE 300x600 3.DOUBLE BILLBOARD 750x200 4.TRIPLE BILLBOARD 750x300 5.WIDEBOARD 970x300 6.BANNER 660x100 7.BANNER 660x200 8.BANNER 660x300 9.SCREENING

7 © 2012 Goldbach Audience7 Papilot.pl Produkty niestandardowe: 1.MINISITE 660x600 Format ten pozwala na umieszczenie wielu dodatkowych treści przy jednoczesnej stałej obecności na stronie głównej. Może on posiadać osobne menu pozwalające na prezentowanie różnorodnych form jednocześnie. W panelu mogą znajdować się treści video, galerie zdjęć, animacje etc. 1 1

8 © 2012 Goldbach Audience8 Papilot.pl Produkty niestandardowe: 1.MINISITE 660x600 - NIVEA

9 © 2012 Goldbach Audience9 Papilot.pl Produkty niestandardowe: 2.MULTIBOARD Nowoczesny format, który w sposób nieinwazyjny zapoznaje użytkownika z pełną ofertą klienta. Składa się z 7 interaktywnych modułów, w których można zaprezentować pełną historię związaną z marką czy usługą. Reklamodawca ma bowiem do dyspozycji całą prawą stronę serwisu, w którym wyświetlana jest reklama, oraz dodatkowe formaty reklamowe na górze i dole strony internetowej. Dzięki temu uwaga użytkowników skupiona jest na reklamie, która ma wyłączność na danej stronie

10 © 2012 Goldbach Audience10 Papilot.pl Produkty niestandardowe: 2.MULTIBOARD - NIVEA

11 © 2012 Goldbach Audience11 Papilot.pl Produkty niestandardowe: 3.OBRANDOWANY ZASYSACZ ARTYKUŁÓW Format który pobiera tytuły, leady i zdjęcia z artykułów poradnikowych z wybranej wcześniej puli tekstów. Po kliknięciu użytkownik przenoszony jest do tekstu którego środek również jest obrandowany

12 © 2012 Goldbach Audience12 Papilot.pl Produkty niestandardowe: 3.OBRANDOWANY ZASYSACZ ARTYKUŁÓW - NIVEA

13 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa


Pobierz ppt "Papilot.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience."

Podobne prezentacje


Reklamy Google