Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii."— Zapis prezentacji:

1 Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii

2 Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI ) w dniach 29 VII – 08 VIII 2011 roku. Próba badania ilościowego uwzględnia jednocześnie dwie grupy celowe badania: kierowców i nie-kierowców, dodatkowo zdefiniowano grupy ze względu na posiadane doświadczenie jako kierowcy. Strukturę badania ilościowego przedstawia poniższa tabela: Liczba wywiadów GrupaDefinicja N = 250ogólnopolska reprezentatywna próba kierowców ukończone 18 lat ważne prawo jazdy w ciągu ostatnich 12 miesięcy przynajmniej raz jechał samochodem. N=250ogólnopolska reprezentatywna próba nie - kierowców ukończone 18 lat brak prawa jazdy lub posiadanie prawa jazdy, ale w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie jechał samochodem.

3 Grupa ryzyka wśród kierowców Zmiana zachowań Czy poszczególne grupy mają szansę zmienić swe zachowania? Persfazyjność Jaka część odbiorców jest zmotywowana przekazem? Znajomość Jaka część społeczeństwa ją pamięta? Dotarcie Do jakiej części społeczeństwa dotarła kampania?

4 Dotarcie: budowanie zasięgu w telewizji

5 Znajomość kampanii Spontaniczna znajomość kampaniiWspomagana znajomość kampanii

6 Perswazyjność kampanii (AdEval TM )

7 Nie jedź na kacu: wysoka motywacja po kampanii 66 9 11 72 12 3 57 25 5 60 25 10 Przekonanie Zaangażowanie Zapamiętanie Pominięci 1413 5 Ogół badanych Ogół kierowców Kierujący po bezpośrednim spożyciu alkoholu lub na kacu Świadkowie

8 Szczegółowa ocena kampanii Index, lipiec-sierpień 2011 uświadamia zagrożenie wiarygodna trafia do wyobraźni reklama zniechęca do prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu i na kacu interesująca oryginalna, wyróżniająca się jest przerażająca nie ma nic wspólnego ze mną i moimi doświadczeniami nie sądzę, abym zauważył(a) kampanię spośród innych reklam wielokrotnie widziałe(a)m tego rodzaju kampanie, jestem nim zmęczony(a) przesadzona – w rzeczywistości nie może być tak jak to zostało powiedziane lub zasugerowane nudna i monotonna

9 Deklaracje zmian zachowań po kampanii Zdecydowanie tak/ raczej tak Zdecydowanie nie/ raczej nie Nie wiem/ trudno powiedzieć Ogół badanych Ogół kierowców Kierujący po bezpośrednim spożyciu alkoholu lub na kacu Świadkowie x nie prowadzenie pojazdu bezpośrednio po spożyciu alkoholu lub na kacu zwrócenie uwagi innej osobie, żeby nie prowadziła bezpośrednio po spożyciu alkoholu lub na kacu nie bycie pasażerem kierowcy będącego bezpośrednio po spożyciu pod wpływem alkoholu lub na kacu

10 Wnioski Bardzo dobra perswazyjność (motywacja) Kampania skłania do zmian zachowań Wysoka znajomość kampanii


Pobierz ppt "Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii."

Podobne prezentacje


Reklamy Google