Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Współpraca w zakresie finansowania, promocji i sprzedaży wiejskiego produktu turystycznego na przykładzie kampanii promocyjnej Suwalszczyzna kraina jak.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Współpraca w zakresie finansowania, promocji i sprzedaży wiejskiego produktu turystycznego na przykładzie kampanii promocyjnej Suwalszczyzna kraina jak."— Zapis prezentacji:

1 Współpraca w zakresie finansowania, promocji i sprzedaży wiejskiego produktu turystycznego na przykładzie kampanii promocyjnej Suwalszczyzna kraina jak Baśń AGROTRAVEL, Kielce Elżbieta Niedziejko Suwalska Izba Rolniczo-Turystyczna

2 Główne założenia Wiejski produkt turystyczny nie jest samotna wyspą Istotne elementy w jego tworzeniu: określenie regionu turystycznego posiadającego identyfikowalną markę, spójny program rozwoju turystycznego i koncepcję działalności promocyjnej wielopodmiotowość zaangażowania w finansowanie promocję i sprzedaż produktu jednolite zarządzanie całym procesem Charakter obszaru, na którym tworzony jest produkt decyduje o tym, ile w produkcie jest wiejskości, a ile miejskości

3 Kampania promocyjna Suwalszczyzny, jako jednej z marek turystycznych Województwa Podlaskiego jest realizowana we współpracy wielu partnerów i finansowana na zasadzie komplementarności wkładu współpracujących jednostek: Urząd Marszałkowski w ramach RPOWP, partnerzy projektu, podmioty prywatne (wkład rzeczowy) Suwalską Izbę Rolniczo-Turystyczną Miasto Suwałki Powiat Suwalski Miasto Augustów Miasto Sejny Stowarzyszenie Samorządów Ziemi Sejneńskiej Augustowską Organizację Turystyczną Suwalską Organizację Turystyczną

4 Cele promocji: 1.Wzrostu liczby turystów odwiedzających Suwalszczyznę 2.Wydłużenia sezonu turystycznego w regionie 3.Likwidowanie stereotypów na temat Suwalszczyzny 4.Kreowanie marki turystycznej Kraina Jak Baśń.

5 Do kogo promocja jest skierowana? Kampania jest kierowana do trzech grup docelowych: rodzin z dziećmi, osób starszych, młodzieży szkolnej na rynkach: Warszawy, Łodzi i miast śląskich oraz do klientów zagranicznych z Litwy i Niemiec. Komunikat marki Suwalszczyzna Kraina jak Baśń daje skojarzenia z naturą, baśniowym krajobrazem, historią, tajemniczością. Będzie przekazywał, że w baśniowej krainie spędza się czas rodzinnie: dzieciom oferujemy prawdziwy świat dziecka, rodzicom - możliwość spełniania marzeń ich dzieci, poznawania ciekawych miejsc, odpoczynku i rekreacji w naturalnym środowisku, osobom starszym podróże sentymentalne i powrót do atmosfery dzieciństwa.

6 Wprowadzenie do kampanii Ulotka promocyjna

7 Wprowadzenie do kampanii

8 Banery promocyjne

9 Wprowadzenie do kampanii

10

11

12 Artykuły prasowe (zagraniczne/targi turystyczne w Berlinie) Wprowadzenie do kampanii

13 (rynek regionalny i krajowy) Wprowadzenie do kampanii

14

15 Gadżety promocyjne Wprowadzenie do kampanii

16

17 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie – dla dzieci (glejt, paszport, karta członkowska, pieczątki) – dla dorosłych (przewodniki, ulotki, plakaty) W połączeniu z: – listą miejsc wartych odwiedzenia – 15 questami na szlakach wodnych, rowerowych, pieszych i samochodowych, zintegrowanych z wirtualną mapą szlaków portalu internetowego – skarbami do zdobycia – książką, która będzie zawierała ok. 60 baśni o Suwalszczyźnie i rysunki członków Klubu Łowców Przygód Narzędzia promocji

18 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie - glejt Narzędzia promocji

19 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie – glejt, Karta Członkowska Narzędzia promocji

20 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie Paszport Wędrowca Narzędzia promocji

21 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie Paszport Wędrowca Narzędzia promocji

22 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie Plakat Miejsca zobaczenia warte Narzędzia promocji

23 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie ulotka Miejsca zobaczenia warte Narzędzia promocji

24 Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie SKARBY Narzędzia promocji

25

26 Portal internetowy z serwisem promocyjno-informacyjnym, wirtualną mapą szlaków, Klubem Łowców Przygód i przeglądarkową grą komputerową.

27

28 Kanały komunikacji Konkurs plastyczny w szkołach (szkoły podstawowe i gimnazja) Lekcje w szkołach o Suwalszczyźnie (szkoły podstawowe i gimnazja) Loty balonem /eventy w Polsce, na Litwie i w Niemczech

29

30

31

32

33

34 Narzędzia promocji

35 Kanały komunikacji Akcje bezpośredniej komunikacji marketingowej na Uniwersytetach Trzeciego Wieku Ulotkowanie komunikacji miejskiej, ośrodków zdrowia i rehabilitacji oraz innych miejsc związanych ze zdrowiem i przebywaniem osób starszych, Uniwersytetów Trzeciego Wieku (największe uniwersytety w Polsce liczące powyżej 150 studentów), klubów seniora Infolinia - aby umożliwić kontakt bezpośredni osobom starszym i nie posiadającym dostępu do Internetu zostanie uruchomiona infolinia. Na infolinii będą udzielane wszystkie informacje o Suwalszczyźnie.

36 Kanały komunikacji Media - Opracowanie i wykupienie reklamy i reportaży w piśmie o zasięgu ogólnopolskim – Kropka TV, reportaż z wybranego miejsca na Suwalszczyźnie (9 cudów Suwalszczyzny)

37 Kanały komunikacji i narzędzia promocji Media - Dwutygodniowy pakiet emisyjny w TVP3 Warszawa do wykorzystania do końca czerwca 2011, obejmujący 20 emisji 5 sekundowych spotów reklamowych w paśmie przed prognozą pogody w godzinach – Emisje 15 sekundowych spotów Suwalszczyzna kraina jak baśń na Mega Ekranie w Warszawie, na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej – 140 spotów dziennie w godzinach 6.00 – przez 150 dni w 2011 r.

38 Dziękuję za uwagę, do zobaczenia na Suwalszczyźnie – w krainie jak baśń


Pobierz ppt "Współpraca w zakresie finansowania, promocji i sprzedaży wiejskiego produktu turystycznego na przykładzie kampanii promocyjnej Suwalszczyzna kraina jak."

Podobne prezentacje


Reklamy Google