Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OTWIERAMY GRANICE EUROPY. BRAMA MIĘDZY WSCHODEM A ZACHODEM

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OTWIERAMY GRANICE EUROPY. BRAMA MIĘDZY WSCHODEM A ZACHODEM"— Zapis prezentacji:

1 OTWIERAMY GRANICE EUROPY. BRAMA MIĘDZY WSCHODEM A ZACHODEM
JEST W SŁAWKOWIE. Europejski Kongres Gospodarczy Katowice, kwietnia 2009r. 1 1

2 MOST PROTRUDING TO THE WEST CONNECTION OF 1520 mm AND 1430 mm RAILWAY
EUROTERMINAL GENEZA PROJEKTU Moskwa SŁAWKÓW Władywostok Urumqi Kijów Pusan Xi’an Szanghai Nowy Jedwabny Szlak Guangzhou Transport drogą morską Magistrala Transsyberyjska MOST PROTRUDING TO THE WEST CONNECTION OF 1520 mm AND 1430 mm RAILWAY Kolej „szerokotorowa” (1520 mm) Kolej „normalnotorowa” (1435 mm) 2 2

3 POŁĄCZENIE TORU SZEROKIEGO (1520mm) I NORMALNEGO (1435mm) W SERCU EUROPY

4 POWSTANIE PROJEKTU 4 4

5 Podstawowe założenie: utworzenie nowoczesnego terminala intermodalnego
Lokalizacja w regionie rozwiniętym gospodarczo; Dostęp do sieci kolejowej – unikalne połączenie z 2 systemami kolei oraz rozwinięta wewnętrzna sieć kolejowa; Wyposażenie w nowoczesną infrastrukturę techniczną; Posiadane możliwości dalszego rozwoju wynikające z intensywnej wymiany handlowej na osi Wschód – Zachód; Zapewnienie wysokiego poziomu efektywności i jakości usług. 5 5

6 INWESTYCJE CZH S.A. W SŁAWKOWIE
(tys. EUR) Dzięki wsparciu uzyskanemu m.in z funduszy Unii Europejskiej 6 6

7 GŁÓWNE INWESTYCJE CZH S.A. W SŁAWKOWIE
Zadanie 1 Etap 1 Budowa kompleksu magazynowego o powierzchni całkowitej ok m2 składającego się z: magazynu uniwersalnego, składowiska zadaszonego z dwoma suwnicami o udźwigu 25 ton, zaplecza technicznego (tory, parking, połączenia drogowe)    Etap 2 Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż suwnicy kontenerowej o udźwigu 40 ton. Etap 3 Zaprojektowanie i wybudowanie płyty kontenerowej wraz z infrastrukturą techniczną, składającej się z: płyty kontenerowej o pow. 1,3 ha jezdni podsuwnicowej dla suwnicy kontenerowej bramowej o udźwigu 40 ton dróg i parkingu w obrębie otoczenia płyty o pow m2 torów kolejowych – „normalnych” i „szerokich” o dł. 2,2km a także niezbędnej infrastruktury towarzyszącej (sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej). Zadanie 2 Zaprojektowanie i budowa magazynu o pow. 4 860 m2 z infrastrukturą techniczną. Realizacja Etapu 1 została rozpoczęta w lipcu 2007r., a zakończona 31 grudnia 2007r. Realizacja Etapów 2 i 3 dla Zadania 1 oraz całego Zadania 2 została zakończona w I kwartale 2009r. 7 7

8

9

10

11

12

13

14

15 Kontenery - 120 000 TEU USŁUGI PRZEŁADUNKU Wyroby stalowe 240 000 ton
Zdolności przeładunkowe w roku 2009 Kontenery - 120 000 TEU Wyroby stalowe 240 000 ton Towary paletyzowane 55 000 ton Towary masowe 2 000 000 ton 15 15

16 USŁUGI SKŁADOWANIA Kontenerów Towarów paletyzowanych Towarów masowych
Kryta powierzchnia magazynowa m2 16 16

17 Usługi spedycji towarów w kraju i za granicą Napełnianie, opróżnianie
POZOSTAŁE USŁUGI Usługi agencji celnej Usługi spedycji towarów w kraju i za granicą Napełnianie, opróżnianie kontenerów Pełna obsługa terminalowa Depot armatorski 17 17

18 Wahadłowe połączenia z Europą Zachodnią i polskimi portami bałtyckimi
PARTNERZY NAM UFAJĄ Dwustronne umowy z partnerami z: Rosji Chin Szwajcarii Ukrainy Polski Wahadłowe połączenia z Europą Zachodnią i polskimi portami bałtyckimi 18 18

19 Rezultaty – przeładunek kontenerów
(ilość operacji) LLL 19 19

20 – przeładunek towarów (bez kontenerów)
Rezultaty – przeładunek towarów (bez kontenerów) (tony) LLL 20 20

21 w zakresie optymalizacji transportu W-Z
Doświadczenia CZH S.A. w zakresie optymalizacji transportu W-Z LLL Aby zapewnić optymalne wykorzystanie na rynku polskim inwestycji takich jak Euroterminal należy przede wszystkim: Zapewnić rozwój nowoczesnej infrastruktury towarzyszącej: dróg, szlaków kolejowych, sieci teleinformatycznych, nowoczesnego sprzętu, etc.; Skutecznie realizować politykę sprzyjającą rozwojowi transportu intermodalnego; Właściwie wykorzystać posiadane atuty stwarzające unikalne szanse dla kształtowania polityki transportowej na osi Wschód – Zachód, takie jak: geopolityczne położenie Polski, wyznaczone szlaki Paneuropejskich Korytarzy Transportowych oraz istniejącą infrastrukturę szerokiego toru; Zapewnić właściwy klimat polityczno – gospodarczy dla współpracy ze Wschodem oraz usunąć bariery prawno – techniczne w działalności transgranicznej. 21 21

22 www.czh.pl www.euroterminal.czh.pl
JJJ DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ LLL CZH S.A. ul. Lompy 14, Katowice tel fax 22 22


Pobierz ppt "OTWIERAMY GRANICE EUROPY. BRAMA MIĘDZY WSCHODEM A ZACHODEM"

Podobne prezentacje


Reklamy Google