Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie w branży IT / ICT na Dolnym Śląsku Bartłomiej Postek Funmedia.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie w branży IT / ICT na Dolnym Śląsku Bartłomiej Postek Funmedia."— Zapis prezentacji:

1

2 Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie w branży IT / ICT na Dolnym Śląsku Bartłomiej Postek Funmedia

3

4 Komercjalizacja wiedzy nadanie wartości rynkowej; uczynienie przedmiotem obrotu handlowego.

5

6 Funmedia – kilka słów o firmie

7 lider branży e-learning; twórca 37 produktów e-learningowych, dystrybuowanych w 26 krajach; pomysłodawca trzech ogólnopolskich kampanii społecznych na rzecz podnoszenia kompetencji językowo - informatycznych i wdrażania e-learningu w systemie oświaty; Funmedia

8

9 autor pierwszego w Polsce e-podręcznika, który uzyskał akceptację Ministerstwa Edukacji Narodowej; dwukrotny laureat prestiżowej nagrody European Language Label – za innowacyjność w nauczaniu i uczeniu się języków obcych. Funmedia

10 Kursy123 – kilka słów o produktach

11 Kursy123 językowe

12 Kursy123 specjalistyczne

13

14

15

16 Seria Kursy123 PROFESJONALIZM – współpraca z międzynarodowym gronem specjalistów; SKUTECZNOŚĆ – stworzenie autorskiej Metody123;

17

18 Seria Kursy123 MULTIMEDIA – narzędzia gwarantujące efektywne przyswajanie wiedzy, przy możliwie najmniejszym nakładzie czasu; DOSTĘPNOŚĆ – dowolność miejsca i czasu nauki; ELASTYCZNOŚĆ – indywidualne tempo i rozkład nauki.

19 Seria Kursy123 - multimedia FOTOLEKCJE – funkcjonalne połączenie obrazu i dźwięku, które usprawnia mechaniczne rozumienie ze słuchu; GRY EDUKACYJNE – wprowadzenie elementu kojarzonego z rozrywką, wzmacnia zaangażowanie użytkownika i czyni naukę bardziej przystępną;

20

21 Seria Kursy123 - multimedia FILMY – materiały z udziałem aktorów, wzbogacone o komputerowe animacje 3D; DIALOGI – stworzone we współpracy z native speakerami;

22 Seria Kursy123 - multimedia INTERAKTYWNE ĆWICZENIA – przyswojona wiedza zostaje zweryfikowana w praktyce.

23 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie kursu e-learningowego Angielski123.pl

24

25 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 1. Badanie i analiza rynku zapotrzebowanie na narzędzia e-learningowe; zapotrzebowanie na wysokiej jakości multimedia edukacyjne.

26 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 2. Analiza konkurencji niska jakość konkurencyjnych narzędzi edukacyjnych; brak e-kursów wykorzystujących najnowsze technologie; brak e-kursów zawierających zaawansowane multimeda; brak e-kursów dostosowanych do komputera, tabletu i smartfonu zarazem (strategia 3 ekranów).

27 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl

28 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 3. Zaproszenie do współpracy specjalisty Główny Metodyk – Aleksandra Dykta

29 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 3. Opracowanie autorskiej Metody123 immersja językowa; multimedia angażujące do nauki większą ilość zmysłów; stymulacja różnych inteligencji: kinestetycznej, wizualnej, werbalnej, logicznej oraz intrapersonalnej.

30 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl

31 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 4. Koncepcja techniczna wykonania kursu autorska platforma LMS; multimedia: filmy, gry, dialogi, fotolekcje, interaktywne ćwiczenia; panel nauczyciela; bieżąca analiza postępów w nauce (statystyki); optymalizacja tempa nauki do indywidualnych wyników.

32 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 5. Koncepcja merytoryczna kursu – sylabus 1280 godzin nauki; 352 lekcje; pełny kurs gramatyki; kompetencje z zakresu czytania, mówienia, pisania oraz słuchania.

33 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl

34 Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 6. Produkcja Dział IT; Filmowcy; Graficy; Specjaliści ds. animacji; Specjaliści ds. językowych; Native speakerzy.

35 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 7. Testowanie proces wdrożenia kursu na platformę e-learningową, uzupełniania i optymalizowania komponentów oraz wykrywania błędów.

36

37 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 8. Wdrożenie na rynek działania promocyjne; sprzedaż b2b; sprzedaż b2c; tłumaczenia produktu i lokowanie na zagranicznych rynkach.

38 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 9. Bieżąca analiza opinii konsumentów dział obsługi klienta; reagowanie na opinie klientów poprzez ciągłe doskonalenie produktu i eliminowanie błędów.

39 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 10. Rozwój produktu GAMIFIKACJA – wdrożenie mechanizmów znanych z gier - (m.in. odznak, statystyk, rankingów); CEL – zwiększanie zaangażowania użytkownika w proces nauki, a w efekcie wzrost efektywności.

40 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl

41

42

43 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 10. Rozwój produktu APLIKACJA MOBILNA (Kursy123, Courses123) do nauki pięciu języków obcych, w dowolnym miejscu i czasie, z telefonu lub tabletu.

44

45 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 11. Podsumowanie AUTOR MULTIMEDIA PLATFORMA DYSTRYBUCJA

46 Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 12. Modele współpracy REV SHARE FLAT FEE

47 Dziękuję za uwagę!


Pobierz ppt "Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie w branży IT / ICT na Dolnym Śląsku Bartłomiej Postek Funmedia."

Podobne prezentacje


Reklamy Google