Pamiętnik Klaudia Żak ANGLIA 13.05.2011 - 23.05.2011.

Prezentacja na temat: "Pamiętnik Klaudia Żak ANGLIA 13.05.2011 - 23.05.2011."— Zapis prezentacji:

1 Pamiętnik Klaudia Żak ANGLIA 13.05.2011 - 23.05.2011

2 Piątek 13.05.2011 Dzisiaj pierwszy raz leciałam samolotem. To było bardzo ekscytujące, niesamowite uczucie. Moja rodzina z wymiany jest dla mnie bardzo miła i pomaga mi w poznawać nowe miejsce. Rozpakowałam bagaże. Na obiadokolację zjadłam kurczaka, ziemniaki, marchewkę, brokuły, groszek oraz wypiłam sok. Później rodzina zabrała mnie do muzeum. Spotkałam tam kolegę. Po powrocie obejrzeliśmy filmy i poszliśmy spać.

4 Sobota 14.05.2011 Dzisiaj odbyła się całodniowawycieczka do Bath. To bardzo ciekawe i ładne miasto. Najlepsze jednak było chodzenie po sklepach. Po powrocie zjedliśmy z rodziną pizzę, makaron i wypiliśmy sok. Po kolacji oglądaliśmy razem film do późna. Nie mogłam się zdecydować, jaki wybrać, ponieważ mają ich bardzo dużo.

6 Niedziela 15.05.2011 Dzisiaj był dzień z rodzinami, więc spaliśmy do późna. Na śniadanie jadłam płatki z mlekiem. O 12.00 pojechaliśmy na plażę. Mimo że pogoda nie była najlepsza, to i tak było świetnie. Zobaczyłam ocean, a nawet zamoczyłam w nim nogi. Jest bardzo duży. Wiał silny wiatr, ale woda była bardzo ciepła. Ponieważ było tam dużo moich kolegów, zagraliśmy w mini siatkę i rugby. Pochodziliśmy po skałach i wróciliśmy do domu. Wieczorem pojechaliśmy na kręgle. Świetnie się bawiłam.

8 Poniedziałek 16.05.2011 Dzisiaj zwiedzaliśmy Lynton i Lynmouth. Wycieczka była męcząca, ale za to ładne widoki. Szczególnie widok na ocean. Kiedy mieliśmy przerwę, jedliśmy słodkie bułki z masłem i z dżemem. Nie smakowało mi to. Po południu spotkaliśmy się z przyjaciółmi w parku. Świetnie spędzaliśmy czas.

10 Wtorek 17.05.2011 Świetnie się dzisiaj bawiłam na zajęciach tanecznych i sportowych. Nauczyłam się nowych kroków oraz poznałam zasady gry w rounders. Graliśmy też w piłkę ręczną. Później zwiedzaliśmy Barnstaple oraz mieliśmy czas na zakupy. Wróciliśmy do szkoły na euroobiad. Kosztowaliśmy różnych angielskich przysmaków.

12 Środa 18.05.2011 Dzisiaj zwiedzaliśmy Clovelly i Tintagel. Niestety pogoda nie dopisała i padało. W wolnym czasie z koleżankami poszłyśmy na pizzę, nie była taka zła. W domu też dostałam pizzę, bardzo mi smakowała. Kiedy wyszłyśmy z Olivia do sklepu, spotkałam przyjaciół i poszliśmy do parku. Do domu wróciłyśmy z Agnieszką i jej partnerką. Spędziłyśmy czas na zabawie.

14 Czwartek 19.05.2011 Dzisiaj byliśmy wraz z partnerami na uroczystości w Devon. Były tam wystawy zwierząt, ale też wesołe miasteczko. Spędziliśmy tam najwięcej czasu. Po powrocie zjedliśmy obiad (frytki, jajko sadzone, fasolki, kiełbaski). Po kolacji wyszliśmy do parku, w którym spotkałam się z przyjaciółmi.

16 Piątek 20.05.2011 Dzisiaj zwiedzaliśmy Exeter. Bardzo mi się tam podobało. Było dużo sklepów, więc mieliśmy czas na zakupy. Po powrocie spotkałam się z Karoliną w parku. Spędziłyśmy czas, rozmawiając. Kiedy wróciłyśmy, obejrzałyśmy film i poszłyśmy spać.

18 Sobota 21.05.2011 Dzisiaj dzień z rodzinami, więc razem z przyjaciółmi poszliśmy na zakupy. Pochodziliśmy po sklepach i zjedliśmy coś w KFC. Do domu Olivia zaprosiła moją koleżankę wraz z jej partnerką. Razem w 4 spędziłyśmy miło i zabawnie czas. Obejrzałyśmy film, zjadłyśmy kolację i poskakałyśmy na trampolinie. Jak Marta z Roksaną poszły, spakowałam swoje rzeczy. Dostałam prezent od rodziny, który bardzo mi się podobał.

19 Niedziela 22.05.2011 Wcześnie rano trzeba było wstać, ponieważ wracaliśmy do Polski. Pożegnałam się z rodziną i ruszyliśmy w podróż. Będę bardzo miło wspominać czas spędzony w Anglii.

20 Dziękuję za obejrzenie.

Pobierz ppt "Pamiętnik Klaudia Żak ANGLIA 13.05.2011 - 23.05.2011."