Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Platforma Usług Elektronicznych od 14 czerwca 2012 r. na pue.zus.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Platforma Usług Elektronicznych od 14 czerwca 2012 r. na pue.zus.pl."— Zapis prezentacji:

1 Platforma Usług Elektronicznych od 14 czerwca 2012 r. na pue.zus.pl

2

3 33 Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Zadania objęte projektem PUE: 1.Wdrożenie Nowego Portalu Informacyjnego (NPI) 2.Wdrożenie Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) 3.Zakup i wdrożenie Systemu Kierowania Ruchem w TJO ZUS (SKR) 4.Zakup i wdrożenie infrastruktury ułatwiającej obywatelom dostęp do PUE, tzw. Urzędomaty (SUI)

4 Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Wdrożenie Nowego Portalu Informacyjnego (NPI) Nowy portal informacyjny - umożliwiający m.in. składanie wniosków i dokumentów oraz zadawanie pytań poprzez Internet jak również zapewniający klientom dostęp do danych zapisanych na ich indywidualnych kontach w ZUS. Serwis będzie również dostępny dla klientów ZUS przy użyciu technologii telefonii komórkowej.

5 Profile użytkowników Profil ogólny (funkcje ogólne po zalogowaniu) Profil płatnika + aplikacja ePłatnik + ePłatności Profil ubezpieczonego Profil świadczeniobiorcy Rezerwacje wizyt Nowy Portal Informacyjny - NPI Funkcjonalności 5

6 Nowy Portal Informacyjny - NPI Dla ubezpieczonych stan konta ubezpieczonego, informacje o ubezpieczeniach, do których go zgłoszono, i składkach, które wpłacił za niego pracodawca, kalkulator emerytalny, który wyliczy prognozowaną emeryturę.

7 Nowy Portal Informacyjny - NPI Dla świadczeniobiorców informacje o przyznanych i wypłacanych świadczeniach (emeryturach, rentach i zasiłkach), formularz PIT.

8 Nowy Portal Informacyjny - NPI Dla płatników składek należne składki i wpłaty, informacje o osobach zgłoszonych do ubezpieczeń.

9 Kartoteka płatnika Rejestr ubezpieczonych Kreatory wspomagające tworzenie dokumentów - Obsługa płatnika - Obsługa ubezpieczonego - Obsługa członka rodziny - Obsługa rozliczenia Dokumenty - Dokumenty wg statusu - Tworzenie nowego dokumentu Nowy Portal Informacyjny – NPI – e-Płatnik

10 Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Wdrożenie Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) - wraz ze wszystkimi elementami i modułami niezbędnymi do jego funkcjonowania - zapewni dostęp do spersonalizowanych usług za pośrednictwem telefonu.

11 11 Usługi (zadania) Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) 1.Udzielanie informacji ogólnych 2.Udzielanie informacji spersonalizowanych zapisanych na kontach klientów 3.Składanie wniosków i reklamacji 4.Rezerwacja zdalna wizyty w wybranej terenowej jednostce organizacyjnej 5.Wyjaśnianie błędów w dokumentach ubezpieczeniowych (korekta dokumentów i przekazanie ich płatnikowi lub umożliwienie przekazania dokumentów w sytuacji, gdy występują nieprawidłowości) 6.Obsługa kampanii wychodzących Centrum Informacji Telefonicznej (CIT)

12 Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Zakup i wdrożenie Systemu Kierowania Ruchem w TJO ZUS (SKR) System kierowania ruchem klientów w jednostkach terenowych ZUS - m.in. udostępniający funkcjonalność zarządzania ruchem klientów, a także umożliwiający klientom zaplanowanie terminu, godziny oraz tematu spotkania z ekspertem w wybranej jednostce Zakładu.

13 13 Sprzęt – Dyspenser zaawansowany System Kierowania Ruchem


Pobierz ppt "Platforma Usług Elektronicznych od 14 czerwca 2012 r. na pue.zus.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google