Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

O magazynie Press kit.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "O magazynie Press kit."— Zapis prezentacji:

1 O magazynie Press kit

2 O magazynie Magazyn WINO: dwumiesięcznik poświęcony kulturze wina w Polsce Magazyn WINO powstał w 2002 r. jako projekt małej grupy winomanów w czasach gdy kultura wina w Polsce dopiero raczkowała. Pismo skierowane było i jest przede wszystkim do konsumentów wina, choć szybko stało się periodykiem czytanym chętnie także przez branżę: importerów wina, sommelierów, restauratorów i właścicieli barów winnych. W czasie tworzenia Magazynu WINO przyświecał nam cel stworzenia nowoczesnego pisma, które będzie edukowało Polaków w trudnej materii winiarskiej, prezentowało regiony winiarskie i winiarzy, także tych działających poza utartym szlakiem. Chcieliśmy pokazać jak najszerszy obraz winiarstwa na świecie, daleki od stereotypów. W liczącej (w połowie 2010 r.) 45 numerów historii Magazynu opisywaliśmy szeroko regiony takie jak Chablis, Chianti, Rioja, Bordeaux, Rheinagu, Szampania, Langwedocja, Alzacja, Tokaj, Andaluzja a także Kalifornia, Chile, Argentyna, RPA i Australia oraz wiele innych.

3 Naszą ambicją było i jest prezentowanie szerokiej gamy win dostępnych w Polsce, dlatego od początku zdecydowaliśmy się na prowadzenie i opisywanie paneli degustacyjnych oceniających wina dostępne na naszym rynku. Projekt nazywany najpierw „Przewodnikiem kupującego” dziś zaś „Winiarskimi zakupami” ma stałe miejsce w periodyku. W każdym numerze oceniamy ponad 150 – 250 win w panelach tematycznych: nowości, wina z poszczególnych odmian winogron i regionów winiarskich. W Magazynie WINO prezentujemy także szeroki kontekst winiarski. Dużo uwagi i miejsca poświęcamy kulinariom. Prezentujemy warsztaty łączenia wina i jedzenia, stale współpracujemy z polskim oddziałem organizacji Slow Food wierząc, że nie ma lepszej pary niż dobre wino i dobre jedzenie. Wiele miejsca poświęcamy enoturystyce. Wierzymy, że podróże do regionów winiarskich są najlepszą formą edukacji, dlatego zachęcamy do nich publikując wiele tekstów przewodnikowych, informacyjnych, dających enoturystom zasób wiadomości niezbędnych w podróży po regionach winiarskich. Teksty te spotykają się z szerokim odzewem zarówno wśród czytelników, jak i odwiedzanych przez polskich miłośników wina winiarzy. Piszemy też o historii wina i tematach luźniej z winem związanych, takich jak winiarskie SPA, inwestowanie w wino, czy kulturowo-obyczajowy kontekst wina. Magazyn WINO jest także zaangażowany w promocję polskiego winiarstwa. Współtworzymy Konwent Polskich Winiarzy – forum spotkań i wymiany poglądów twórców polskiego wina. Do tej pory współorganizowaliśmy z Polskim Instytutem Wina i Winorośli cztery konwenty: w Warszawie (2006), Zielonej Górze (2007), Jaśle (2009) i Nieborowie (2009). W Magazynie WINO publikowaliśmy obszerne dodatki poświęcone poszczególnym konwentom. Magazyn WINO to nie tylko drukowane pismo, ale też działający od 2009 r. rozbudowany portal winiarski zawierający rozbudowaną bazę ocenionych przez nas win, projekt e-sommelier mający ułatwić wybór odpowiedniego wina do potrawy i potrawy do wybranego wina, winiarskie blogi, wiadomości winiarskie, kalendarium i artykuły. Stworzylismy Akademię Wina, której celem jest prowadzenie kursów i warsztatów winiarskich dla konsumentów, ale i ludzi pracujących w branży winiarskiej. Współorganizujemy także wyjazdy enoturystyczne dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Magazyn WINO organizuje dla zagranicznych klientów instytucjonalnych prezentacje i seminaria winiarskie. Na swoim koncie mamy współpracę z prestiżowym włoskim przewodnikiem winiarskim Gambero Rosso, seminaria dla Tokaj Rennaisance, Dzień Rieslinga, degustacje win z Węgier, Gruzji, Urugwaju, Chile i wielu innych regionów winiarskich świata.

4 Grand prix Każdego roku w grudniu Magazyn WINO organizuje Galę Grand Prix, w czasie której wręczane są doroczne nagrody pisma dla winiarza roku, importera roku oraz najlepszych win. Gali towarzyszy obszerna degustacja, na którą zapraszamy czołowych winiarzy z całego świata. Do tej pory Winiarzami Roku Magazynu WINO byli György Lőrincz (2006), Elisabetta Foradori (2007), Josef Umathum (2008) oraz Sandra Tavares da Silva i Cristiano van Zeller (2009).

5 Who is who Prezesem zarządu spółki IVV będącej wydawcą Magazynu WINO jest Katarzyna Szulc odpowiadająca również za reklamę i promocje. Zespół Magazynu WINO tworzą: Tomasz Prange-Barczyński – redaktor naczelny Wojciech Bońkowski – zastępca redaktora naczelnego Andrzej Daszkiewicz – szef portalu Katarzyna Niemyjska – sekretarz redakcji Nasi stali współpracownicy to: Marek Bieńczyk, Ewa Wieleżyńska, Tadeusz Pióro, Agnieszka Kręglicka, Mariusz Kapczyński, Krzysztof Dobryłko, Wiktor Bruszewski i Wojciech Bosak.

6 Who is who Panel degustacyjny Marek Bieńczyk (mb)
Tomasz Prange-Barczyński (tpb) Wojciech Bońkowski (wb) Ewa Wieleżyńska (ew) Andrzej Daszkiewicz (ad) Reklama Katarzyna Szulc  924 Adres redakcji  Magazyn Wino ul. Gen. Zajączka 11 lok. C5 Warszawa tel   , -30, -31 fax   Prenumerata Prenumerata dwuletnia z prezentem 238,80; roczna z prezentem: 119,40 PLN, półroczna: 59,70 PLN Nr konta: tel   , +48 503  Prenumerata on-line:

7 FORMATY, WYMIARY I CENY REKLAM
½ strony - poziomo FORMATY, WYMIARY I CENY REKLAM ½ strony - pionowo Druga okładka Trzecia okładka Wielkość reklamy Wymiar netto Cena netto 1/1 strona prawa 230 x 300mm 15.000 1/1 strona lewa 1/2 strony pionowo 1/2 strony poziomo 113 x 300mm 230 x 145 mm 9.000 1/3 strony pionowo 1/3 strony poziomo 81 x 300 mm 230 x 99 mm 7.000 Rozkładówka Rozkładówka otwierająca 460 x 300 mm 25.000 30.000 Junior page 10.800 Okładka I rozkładówka okładka II okładka III 18.000 okładka IV 32.000 1/3 strony - pionowo 1/3 strony - poziomo Czwarta okładka Strona lewa Strona prawa Rozkładówka + 20% dopłata za prawą stronę w każdym przypadku!

8 Warunki techniczne zamieszczania reklam w dwumiesięczniku MAGAZYN WINO
Reklamy przyjmujemy w formie plików *eps, *TIFF/CMYK, *PDF o rozdzielczości nie mniejszej niż 300 dpi. W projektach kolory muszą być zdefiniowane w palecie CMYK; mapy bitowe – w formacie TIFF/CMYK bez podłączonych profili ICC. Total ink – 280% Wszystkie ważne elementy reklamy muszą się mieścić w ramce wyznaczającej format reklamy w odległości max 4 mm od jej wewnętrznego brzegu. Format reklam powinien być powiększony o 5 mm na spady wzdłuż każdej krawędzi. Wszystkie ciągi znaków tekstowych muszą być zamienione na krzywe. Nie przyjmujemy do publikacji plików otwartych. Gotowe projekty powinny być dostarczone w formie elektronicznej na nośniku CD lub wysłane protokołe FTP do 10. każdego nieparzystego miesiąca. Warunkiem rozpatrywania reklamacji dotyczących sposobu wydruku reklamy jest dostarczenie do redakcji proofa z próbnym wydrukiem reklamy. Wszelkie pytania należy kierować do p. Katarzyny Szulc na adres: tel. 0-22  /31, 0-600  Projekty na CD i proofy należy wysyłać na następujący adres: Katarzyna Szulc Redakcja Magazynu Wino Ul. Gen. Zajączka 11 lok. C5 Warszawa Pliki prosimy wysyłać protokołem FTP wg następujących ustawień: Serwer FTP: Klient: magazynwino.pl Login: public Hasło: magazyn2009 Po sprawdzeniu poprawnośc transmisji (czyli zweryfikowaniu czy przesłany plik znajduje się w całości w wybranym katalogu), należy przesłać em na adres następujące informacje: nazwa pliku zawierającego reklamę dane kontaktowe osoby przygotowującej projekt pli PDF niskiej rozdzielczości jako makietę reklamy

9 dystrybucja Magazyn Wino jest publikowany w systemie dwumiesięcznym i został stworzony by dostarczać swoim czytelnikom nowości, aktualności i ciekawostek ze świata win, opisów i wywiadów z najciekawszymi postaciami i enologami współczesnego winiarstwa, wiedzy i nowych pomysłów na temat łączenia wina z kuchnią i wyników degustacji win dostępnych na polskim rynku w każdym swoim wydaniu. Odbiorcy magazynu to miłośnicy wina, którzy często są liderami biznesu i wpływowymi konsumentami. Nasz magazyn czytany jest również przez członków parlamentu, Polskiej Rady Biznesu oraz Business Center Club (BCC), itp. W chwili obecnej magazyn ukazuje się w nakładu i jest dystrybuowany poprzez subskrypcję i w sprzedaży otwartej. Podstawowe dane na temat dystrybucji Nakład podstawowy: egz Średnia sprzedaż: egz Subskrypcja: 25% Sprzedaż otwarta: 75% Specjalistyczne sklepy winiarskie Salony prasowe* Inne * sieci salonów prasowych: EMPiK, Inmedio, Relay, Traffic Club, Garmond Press, sklepy specjalistyczne z winem

10 Struktura odbiorców Magazyn Wino oferuje dostęp do grupy dobrze sprofilowanych czytelników – osób , wśród których wiele zajmuje kierownicze i zarządzające stanowiska w najbardziej renomowanych polskich firmach. Dla kogo piszemy? Wielbiciele, koneserzy wina i alkoholi kolecjonerzy przedstawiciele branży alkoholowej importerzy i dystrybutorzy alkoholi sklepy specjalistyczne hotele, restauracje, kluby organizacje, stowarzyszenia i instytucje Podstawowe informacje o czytelniku Magazynu Wino. mężczyzna: 75% kobieta: 25% wiek: 35+ Zainteresowania: wino/alcohol, sporty ekstremalne, egzotyczne podróże, dobra luksusowe Stanowisko: prezes, dyrektor, kierownik, właściciel firmy, pracownik biurowy miejsce zamieszkania: 95% mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, wśród nich ponad 60% w Warszawie

11 Struktura odbiorców Sytuacja finansowa i status materialny
deklaruje dochody netto powyżej zł zwykle posiada własny dom, apartament lub mieszkanie własciowe posiada złotą lub srebrną kartę kredytową posługuje się służbową kartą płatniczą korzysta z usług home banking lub private banking jest objęty pakietem prywatnych usług medycznych posiada służbowy samochód Jakimi są ludźmi? deklarują zadowolenie ze swojego życia są w pełni zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej uważają się za ludzi ambitnych deklarują otwartość na zmiany ciągle się rozwijają i szukają nowych wyzwań gdy polubią jakąś markę, zazwyczaj przy niej pozostają uważają, że warto zapłacić więcej za produkt dobrej jakości aktywnie uprawiają sport pociągają ich wyjazdy zagraniczne Nasz czytelnik jest zwykle dobrze sytuowany materialnie, wyraża gotowość kupowania dóbr luksusowych, jest otwarty na zdobycze współczesnego świata, szczególnie na nowości z zakresu nowoczesnych technologii. Jest on aktywnym nabywcą win w przedziale cenowym 50 – 100 zł, które konsumuje w dni powszednie oraz głównym odbiorcą win w przedziale cenowym powyżej 300 zł za butelkę.

12 Daty nadsyłania materiałów reklamowych
Dodatkowych informacji na temat możliwości oraz warunków zamieszczenia reklam w Magazynie Wino udziela: Katarzyna Szulc telefon komórkowy: numer rezerwacja powierzchni reklamowej nadsyłanie projektów reklam data wydania 1 (43) 2 (44) 3 (45) 4 (46) 5 (47) 6 (48)


Pobierz ppt "O magazynie Press kit."

Podobne prezentacje


Reklamy Google