Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kierowca a wizerunek firmy. Mądry menedżer przed szkodą.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kierowca a wizerunek firmy. Mądry menedżer przed szkodą."— Zapis prezentacji:

1 Kierowca a wizerunek firmy. Mądry menedżer przed szkodą.

2 Kierowca a wizerunek firmy
PAMIĘTAJ! Ludzie oceniają firmę, a nie kierowców!

3 Niebezpieczne social media
1) Zdjęcie z komórki ) Katastrofa wizerunkowa

4 Medialne katastrofy „Prawdziwa tragedia w Wadowicach”
„Narodowa żałoba po wypadku TIR-a” „Nie dość, że zmarnował piwo, dostał mandat!”

5 Jasne, że możemy!

6 Logo firmy a prewencja „Nasze auta są rozpoznawalne. Każdy może zadzwonić do firmy i złożyć skargę”. Szef firmy transportowej Menadżer swoje, a życie swoje: „W zeszłym roku stałem w korku w Cieszynie i dwa tiry złośliwie blokowaly oba pasy. Zadzwoniłem na numer firmy spedycyjnej podany na naczepie. Większe zainteresowanie okazuje słup uliczny niż osoba, która odebrała telefon. Mikołaj Rydzewski, forumkierowcow.pl

7 A może telefon do szefa? Prowokacja portalu

8 Nieudana prowokacja Auto przez 2 tygodnie poruszało się po Polsce;
Telefony odbierał pasażer; Odebrano 18 skarg; Tylko 3 incydenty rzeczywiście miały miejsce! „Pana alfa pędzi na złamanie karku jakieś 180 na godzinę. Ten pana kierowca to jakiś wariat drogowy”. ...w rzeczywistości auto jechało 60 km/h

9 Przyczyny reporterskiej porażki
Auto oznakowane hasłem sugerującym, że porusza się nim niebezpieczny kierowca; „Firmowe” alfa romeo wzbudzało zawiść; Napis przyciągał zainteresowanie nawet, gdy kierowca jechał ostrożnie; Możliwość poskarżenia się szefowi pobudzała wyobraźnię dowcipnisiów.

10 Tak się robi na Zachodzie

11 Doczekali się parodiowania

12 Do 52% oszczędności! „Prawidłowo zarządzany program „How is my driving” pomógł zaoszczędzić firmom od 22 do 52% wydatków na naprawy aut”. Badania przeprowadzone przez: Charles Anderson dyrektor zarządzający spółki Spectrum for Living w New Jersey, USA „Nie mogę być wszędzie i doglądać wszystkich naszych 115 kierowców. Dzięki programowi „How is my driving” czuję, że ktoś to robi za mnie. Już w pierwszym roku odnotowaliśmy mniejszą ilość wypadków i zaoszczędziliśmy ponad 20 tysięcy dolarów . Żaden kierowca nie zwrócił się do działu kadr ze skargą, że dostał naganę za coś, co uważa za niesprawiedliwe”.

13 Rynek weryfikuje potrzeby
Polskie firmy coraz chętniej znakują prewencyjnie swoje pojazdy. Problem w tym, że nie zawsze wiedzą jak to zrobić.

14 Na własną rękę – czy to skuteczne?
Wnioski po wykonanych przez nas 20 telefonach do firm: Szef nie odbiera komórki; Telefony przekierowane są do sekretariatu; Zajęta sekretarka nie ma czasu z nami rozmawiać; Po w firmie nikt nie odbiera połączeń; Kierowcy wiedzą, że system kuleje. Luki w systemie: Brak gwarancji przyjęcia każdego zgłoszenia; Brak weryfikacji pod kątem autentyczności; Brak zapytania o dane kontaktowe celem konfrontacji.

15 Sposób na bezpieczną flotę

16 Monitoring inny niż wszystkie
Czym się wyróżniamy? Centrum zgłoszeniowe 24/7; Weryfikacja zgłoszeń; Natychmiastowe raporty o incydentach dla szefów firm; Nagrywanie rozmów; Podpisany raport jako dokument firmowy; Ochrona prawna firmy przed zarzutami o zaniedbania.

17 Test skuteczności Test przeprowadzony na 96 oznakowanych autach (osobowe + VAN-y) od października 2012 do marca 2013; 27 zarejestrowanych zgłoszeń; 26 skarg (najczęstsze wykroczenia: wyprzedzanie w miejscu niedozwolonym, brak bezpiecznej odległości od innych aut, przejazd na czerwonym świetle); Brak kolizji i wypadków w czasie testów; 1 pochwała! („Kierowca włączał kierunkowskazy na wszystkich warszawskich skrzyżowaniach”).

18 Weryfikacja zgłoszeń O co konsultant powinien zapytać:
Marka pojazdu, kolor, numer rejestracyjny; Gdzie i kiedy dokładnie doszło do incydentu; Jaka była pogoda i warunki drogowe w miejscu zdarzenia; Czy świadek udostępni swoje dane kontaktowe celem konfrontacji; Czy dostępna jest dokumentacja fotograficzna lub video. Weryfikacja techniczna Filtry połączeń (wychwytywanie telefonów z tego samego numeru, z tej samej lokalizacji, z komórek jednej korporacji itd); Czas i miejsce incydentu porównywany z zapisem monitoringu GPS; Nagrywanie i archiwizowanie wszystkich rozmów.

19 Wpływ oznakowania na kierowców
Nie jestem anonimowy; Moja jazda jest oceniana; Skargi mogą zaszkodzić mojej karierze; Szef wie o moich wykroczeniach; Kulturalna jazda może zaprocentować.

20 Dziękujemy za uwagę Nasi partnerzy w biznesie:


Pobierz ppt "Kierowca a wizerunek firmy. Mądry menedżer przed szkodą."

Podobne prezentacje


Reklamy Google