Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r."— Zapis prezentacji:

1 PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

2 Rola i znaczenie PR we współczesnym świecie POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

3 KIM JESTEM? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

4 BOHDAN LECH PAWŁOWICZ POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

5 TO JA POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

6 TO TEŻ JA POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22 … i pozostałem normalny. No, w miarę normalny. POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

23

24

25 Ale małe jest piękne… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

26 Na ogół nękam studentow…

27 POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46 TYLE O MNIE POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

47 WIECIE PAŃSTWO, KIM JESTEM… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

48 JAKI JA JESTEM? JAKI JESTEM NAPRAWDĘ? JAKIM CHCIAŁBYM BYĆ? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

49 JAKI JA JESTEM? JAKIM MNIE WIDZĄ? JAKIM CHCIAŁBYM, BY MNIE WIDZIANO? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

50 Wizerunek, reputacja… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

51 JA TO JA… A MÓJ WIZERUNEK TO NIEKONIECZNIE TO SAMO POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

52

53 Skąd się biorą te różnice ?

54 Wie pan… no my mniej więcej wiemy jak jest… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

55 Znaczenie strategii komunikacji POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

56 Jak ja budować? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

57 Właściwie prosto: wystarczy znać start, metę i wymyśleć najlepszą trasę Tu dochodzą do głosu narzędzia pomocne w budowaniu: SWOT y, USP, touch pointsy,, itd.. POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

58 Jakie z tego płyną korzyści? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

59 1. Zarządzamy wizerunkiem 2. Porządkujemy organizację POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

60 3. Wyzwalamy impuls do zmian 4. Świadomie zarządzamy relacjami POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

61 Czy zatem manipulujemy? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

62

63 PR a etyka POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

64 Etyczny pragmatyzm Motoroli – Paul Galvin POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

65 Warto pamietać… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r. Potrzeba nieraz 20 lat, by zbudować właściwą reputację… … ale wystarczy 5 minut, by ją doszczętnie zniszczyć

66 Dziękuję Państwu za uwagę. POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.


Pobierz ppt "PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google