Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Patrz w co gram Kampania społeczno – edukacyjna RAPORT Warszawa, czerwiec 2012.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Patrz w co gram Kampania społeczno – edukacyjna RAPORT Warszawa, czerwiec 2012."— Zapis prezentacji:

1 Patrz w co gram Kampania społeczno – edukacyjna RAPORT Warszawa, czerwiec 2012

2 CELE PROJEKTU 1.Przybliżyć rolę i znaczenie systemu oznaczeń PEGI wzmocnienie świadomości, że gry wideo skierowane są do odbiorców w różnym wieku: dzieci, młodzieży i dorosłych, a system PEGI jest narzędziem wspomagającym wybór gry adekwatnej do wieku użytkownika 2. Edukacja i informacja (wykorzystanie opinii znanych i popularnych osób) uświadomienie rodzicom, ich roli i odpowiedzialności we właściwym doborze gier dla dzieci kreowanie właściwych postaw oraz przeciwdziałanie stereotypowemu myśleniu uwrażliwienie rodziców na to, że gry wideo mogą być świetnym sposobem spędzania wolnego czasu, edukują i uczą logicznego myślenia, ale też mogą stać się źródłem potencjalnych zagrożeń, wówczas gdy nie dobierzemy ich odpowiednio do wieku naszego dziecka.

3 PRZYKŁADOWE PUBLIKACJE ONLINE

4 Sekcja zawierająca 7 artykułów z pozostałych serwisów wspierających Dodatkowo na dole strony przedstawiona sekcja redakcyjna Gry Statystyki Strony Głównej sekcji: 6002 UU, 6928 PV Serwis specjalny na ofeminin.pl

5 Promocja redakcyjna serwisu ofeminin.pl na Facebook Wpis na koncie Facebook serwisu ofeminin.pl Ofeminin.pl ma fanów

6 Serwis wspierający koktajl24.pl

7 Zajawki artykułów w serwisie koktajl24.pl: 1.Jak dozować dziecku gry video 85 odsłon 2.Odpowiedzialni rodzice? Bezpieczne dziecko! 277 odsłon 3.Gry wideo a wiek dziecka 96 odsłon 4.Jak kontrolować, w co gra dziecko? 219 odsłon Serwis wspierający koktajl24.pl

8 Kampania odsłonowa przekierowująca do sekcji Kobiecej Kampania odsłonowa promująca sekcje specjalną kierowaną do Kobiet Format triplebillboard, liczba emisji 1mln odsłon, emitowany w pakiecie serwisów WOMAN, 861 klików

9 Sekcja Gry na serwisie ofeminin.pl Sponsoring PEGI na sekcji redakcyjnej Gry w serwisie ofeminin.pl Statystyki Gier: -gra 1: 126 UU, 135 PV -gra 2: 1753 UU, 2748 PV -gra 3: 889 UU, 993 PV -gra 4: 2775 UU, 4787 PV

10 Serwis wspierający wspodnicy.pl Boks 300x140px promujący sekcje Kobiecą we wszystkich podsekcjach serwisu wspodnicy.pl Statystyki Boxów łącznie, w trakcie trwania kampanii (ofeminin.pl + wspodnicy.pl): UU PV

11 Serwis specjalny na komputerswiat.pl Sekcja zawierająca 5 artykułów z pozostałych serwisów wspierających Statystyki sekcji specjalnej kierowanej do Mężczyzn: 1425 UU, 3993 PV

12 Widok artykułów w sekcji komputerswiat.pl

13 Serwis wspierający newsweek.pl Zajawka artykułuczy Gry komputerowe uczą? na serwisie newsweek.pl miała 1172 odsłony

14 Zajawka artykułuJak wybrać grę dla swojego dziecka na serwisie newsweek.pl miała 595 odsłon Serwis wspierający newsweek.pl

15 Serwis wspierający fakt.pl Zajawka artykułu na Stronie Głównej serwisu fakt.pl przekierowująca do sekcji specjalnej PEGI

16 Serwis wspierający fakt.pl Zajawki publikowane na Stronie Głównej kategorii Komputery Każda z zajawek była emitowana tydzień Statystyki łączne kategorii Komputery: UU PV

17 Kampania odsłonowa promująca sekcje specjalną kierowaną do Mężczyzn Format triplebillboard, liczba emisji 800tyś. odsłon, emitowany w pakiecie serwisów MAN, 1666 klików Kampania odsłonowa przekierowująca do sekcji męskiej

18 Promocja - Mailing Mailing w targecie Mężczyzna: -Wysłanych do ponad kont -Otwartych maili -Ctr 3%

19 EFEKTY DZIAŁAŃ wywiady dla mediów oraz publikacje

20 DZIAŁANIA MEDIA RELTIONS 1.Przygotowaliśmy i wysłaliśmy informacje prasowe do najważniejszych redakcji, potencjalnie zainteresowanych tematyką kampanii: TV stacje radiowe dzienniki regionalne strony internetowe (kobiece, męskie, lifstylowe, growe, marketingowe) 2.Uruchomiliśmy aktywne działania na forach internetowych w sieci Dyskusje Komentarze Nowe wątki tematyczne Porady i edukowanie użytkowników

21 Opinie znanych osób Zdobyliśmy ambasadorów kampanii: znaną dziennikarkę Annę Popek oraz kompozytora i dyrygenta Adama Sztabę. Ich opinie na temat roli rodziców w odpowiednim doborze gier wideo dla swoich dzieci, wykorzystaliśmy w informacjach prasowych. Odpowiedzialny rodzic, powinien kontrolować dwie kwestie: jakich gier używa dziecko oraz jaką ilość czasu poświęca na granie. Jeżeli chodzi o dobór gier staram się przede wszystkim kierować oznaczeniami na opakowaniu i nie dopuszczam do używania przez mojego syna gier przeznaczonych dla starszych dzieci. Syn nie jest tym oczywiście zachwycony i co jakiś czas pojawia się wielka potrzeba zagrania w grę dla starszych dzieci. Pada wówczas z Jego strony wiele argumentów, m.in. że gry dla starszych mają znacznie lepszą grafikę oraz że koledzy w klasie mogą grać we wszystko, co chcą. Jest to oczywiście kombinowanie charakterystyczne dla dzieciaków, ale ja w żadnym razie nie ulegam temu i polecam mu po raz kolejny zerknąć na cyfrę umieszczoną na pudełku oznaczającą dozwolony wiek. Czas grania jest również ściśle ustalony i nie powinno być w tym temacie żadnych odstępstw. Konsekwentne postępowanie względem dziecka, jak zresztą w wielu innych kwestiach, tak i tu jest niezwykle ważne – Adama Sztaba. Słowa uczą, ale to przykłady pociągają. Dlatego myślę, że nie wolno pozostawiać dziecka samemu sobie w żadnej dziedzinie - od sprzątania, wspólnego gotowania aż po wspólne oglądanie telewizji albo gry w gry komputerowe. Emocje dzielone z dziećmi podczas gry to coś, co najbardziej łączy i jednocześnie uczy. Wymaga to nieco zaangażowania od rodziców, ale ten wysiłek sprawi, że połączą nas z dziećmi wspólne więzy i przeżycia, do których zawsze będzie można się odwołać – Anna Popek.

22 MEDIA RELATIONS W efekcie intensywnych działań media relations uzyskaliśmy następujące efekty: 1.Telewizja TVP 1 wywiad w programie Kawa czy Herbata (dr. Dominika Urbańska-Galanciak) TVP 2 wywiad w programie Pytanie na śniadanie(dr. Dominika Urbańska-Galanciak i Adam Sztaba) 2.Stacje radiowe Polskie Radio PR4 – wywiad (dr. Dominika Urbańska-Galanciak) TOK FM – wywiad (dr. Dominika Urbańska-Galanciak i dr. Mirosław Filiciak) 3.Media internetowe – 28 publikacji o przeprowadzonych kampaniach 4.Dzienniki – 3 publikacje 5.E-PR, działania w sieci unikalnych wejść/kliknięć w wątkach tematycznych

23

24

25 Materiał audio z audycji Nowe Technologie z dnia 7 czerwca 2012 roku dostępny w załączonym pliku POLSKIE RADIO PROGRAM 4.mp3

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55 Materiał video z programu Pytanie na śniadanie w stacji telewizyjnej TVP2 z dnia 19 czerwca 2012 roku dostępny w załączonym pliku TVP2.avi

56 Podsumowanie działań e-pr

57 W ramach działań e-PR wspierających kampanię SPiDOR Graj bezpiecznie oraz Patrz w co gram, utworzyliśmy 62 wątki na forach internetowych sprofilowanych dla rodziców, dla graczy oraz na forach ogólnotematycznych. Nasze wypowiedzi modelowe, którymi zaczynaliśmy dyskusje, były sprofilowane i skierowane do dwóch grup użytkowników – rodziców i graczy. Przez trzy tygodnie trwania działań uzyskaliśmy następujące wyniki: 5267 unikalnych wejść/kliknięć w 48 wątkach na temat kampanii. Łącznie uzyskaliśmy 169 wypowiedzi internautów.

58 E-PR – przykładowe wypowiedzi internautów

59

60 DZIĘUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Patrz w co gram Kampania społeczno – edukacyjna RAPORT Warszawa, czerwiec 2012."

Podobne prezentacje


Reklamy Google