Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ryszard Solski, Sigma International Niekonwencjonalne public relations - kampania DOG IN THE FOG Koordynator projektu: Anna Proszowska-Sala.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ryszard Solski, Sigma International Niekonwencjonalne public relations - kampania DOG IN THE FOG Koordynator projektu: Anna Proszowska-Sala."— Zapis prezentacji:

1 Ryszard Solski, Sigma International Niekonwencjonalne public relations - kampania DOG IN THE FOG Koordynator projektu: Anna Proszowska-Sala

2 DOG IN THE FOG Komunikacja marki koncentruje się na inteligentnym dowcipie w angielskim stylu Ambient media - wciągnięcie adresatów działań w inteligentną, zaskakującą, często szokującą zabawę

3 DOG IN THE FOG Działania PR Reklama zewnętrzna Kampania on-line Odpowiednie działania w handlu detalicznym i gastronomii

4 DOG IN THE FOG BUZZ MARKETING - O CO CHODZI? - WYPROWADZAM PSA NA SPACER Celem działań PR było: Nagłośnienie medialne akcji o charakterze ambient media,,Ludzie ze smyczami Wzmocnienie efektu plotki

5 DZIAŁANIA PR INICJOWANIE DYSKUSJI NA FORACH DYSKUSYJNYCH: Obserwacje reakcji przechodniów, ich rozmowy i wymieniane uwagi To co działo się na ulicach miast było jednym z głównych tematów rozmów – zgodnie z wcześniejszymi założeniami rodziła się plotka DOG IN THE FOG

6 Wnioski posłużyły do odpowiedniego inicjowania rozmów na blisko 80 forach dyskusyjnych Licytacja na Allegro Blogi DOG IN THE FOG

7 MEDIA RELATIONS: Przygotowanie bazy danych dziennikarzy Przygotowanie nietypowej informacji prasowej + jej 8 mutacji Zdjęcia z głównych ośrodków miejskich, gdzie prowadzona była akcja: Warszawa, Gdańsk, Łódź, Poznań, Szczecin, Kraków, Katowice, Wrocław DOG IN THE FOG

8 Komunikacja z dziennikarzami - element działań promocyjnych Jednak na tyle ciekawy i wpisujący się na tyle wyraziście w życie miasta w tych ostatnich dniach, że aż trudny do pominięcia Organizacja konferencji prasowej DOG IN THE FOG

9 Radio 94, , godz

10

11 FLASH MOBS - finał trwających blisko tydzień działań ambientowych Flash Moby, czyli absurdalne spotkania, których reguły powstają w sieci, a właściwe działania przenoszą się do świata realnego Celem tych działań było cały czas podsycanie efektu plotki, zainteresowanie mediów, zrodzenie domysłów i wzbudzenie komentarzy DOG IN THE FOG

12 Podczas wydarzenia nie pojawiła się żadna informacja na temat produktu, czy marki Flash mob trwał krótko Mailing - do 50 tys. adresatów, w tym także do dziennikarzy Flash moby odbyły się w centralnym punktach 8 miast Wsparcie medialne DOG IN THE FOG

13


Pobierz ppt "Ryszard Solski, Sigma International Niekonwencjonalne public relations - kampania DOG IN THE FOG Koordynator projektu: Anna Proszowska-Sala."

Podobne prezentacje


Reklamy Google