Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Niestandardowe formy reklamowe

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Niestandardowe formy reklamowe"— Zapis prezentacji:

1 Niestandardowe formy reklamowe
Ubezpieczenia online.pl należy do grupy reklamowej E-financial S.A.

2 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta

3 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Artykuł sponsorowany pisany jest przez Klienta na dowolnie wybrany temat związany z branżą ubezpieczeniową. Może zawierać zdjęcia, wykresy i odsyłacze. Publikowany jest w szablonie redakcyjnym portalu. Emitowany przez 1 miesiąc, w tym 1 tydzień na stronie głównej Portalu. Zaraz po opublikowaniu zostaje wysłany w newsletterze, jako jedna z wiadomości dnia. Strona z artykułem przygotowana jest zgodnie z zamówieniem Klienta. Klient przygotowuje zawartość merytoryczną tekstów oraz materiały do wykonania strony. Strona artykułu może zawierać: Tekst (nie więcej niż 1000 słów); logo firmy lub zdjęcie (max 150 x 150 pikseli) po lewej stronie tekstu; Boks śródtekstowy o rozmiarach 300x250 pikseli, 25 kB umieszczany w centralnej części serwisu. Format gif, jpg lub swf; link tekstowy kierujący do strony www sponsora (maksimum 3 linki tekstowe).

4 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - strona główna Portalu

5 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - podstrona

6 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta

7 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Mailing Mailing reklamowy pozwala budować zainteresowanie produktem oraz tworzyć i utrzymywać więzi między Reklamodawcą i odbiorcą; To także niezwykle skuteczne narzędzie w kampaniach informacyjnych. Reklamodawca ma możliwość wybrania grupy osób, do których chce skierować przekaz reklamowy; Dlaczego mailing w ubezpieczeniaonline.pl jest skuteczny: portal jest ściśle tematyczny, stąd nasza baza adresowa zawiera wyselekcjonowaną listę osób zainteresowanych tematem ubezpieczeń; Reklamodawcom oferujemy jedynie aktywne konta; do jednego internauty wysyłamy maksymalnie jeden list w tygodniu;

8 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Mailing – wymagania techniczne Format: plik tekstowy lub HTML wraz z grafiką Tryb kodowania: ISO Waga kreacji: do 35 kB Informacje o mailingu: Tytuł maila Treść listu Dane teleadresowe firmy Mailowy adres zwrotny Kod: poprawna składnia W3C, Style CSS w TAGu w treści mailingu, Materiał nie może zawierać kodów JavaScript ani dHTML Materiał powinien być osadzony w tabelach, a nie w divach Parametry targetowania: Płeć Wiek Miasto Status użytkownika (pośrednik ubezpieczeniowy, klient ubezpieczeniowy)

9 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta

10 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Produkt na Pasażu Produkt ubezpieczeniowy w Pasażu pozwala bardzo szczegółowo zapoznać się internautom z ofertą, Jest to zarazem bardzo atrakcyjna dla odbiorcy forma reklamy - nienarzucająca się i interaktywna, Produkt może występować w połączeniu z kierującymi do niej reklamami autopromocyjnymi, Wymagania techniczne: Logotyp w rozmiarze 150 x 150 pikseli; do 15 kB; Nazwa – do 150 znaków; 4 cechy produktu, które wyszczególniają jego najważniejsze elementy – do 200 znaków każda; Szczegółowy opis produktu, przygotowany pod „zakładki” – tak jak to widać na załączonym przykładzie. Można przygotować do 5 zakładek.

11 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Produkt na Pasażu - przykład

12 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Produkt na Pasażu – przykład opisu

13 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta

14 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Dział sponsorowany Nienarzucająca się forma rozbudowanej reklamy, zintegrowanej z serwisem; Link prowadzący do działu znajduje się w menu na stronie głównej, dział jest graficznie wyróżniony; Dział na wyłączność, możliwość dostosowania wyglądu do indywidualnych potrzeb reklamodawcy; Możliwość umieszczenia logotypu, artykułów, wywiadów, oferty produktowej – do indywidualnego uzgodnienia.

15 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Dział sponsorowany – strona główna

16 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Produkt na Pasażu Dział sponsorowany Patronat Artykuły / Porady eksperta

17 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Patronat Możliwość objęcia patronatem danego działu tematycznego w serwisie (np. dotyczącego ubezpieczeń komunikacyjnych czy na życie); Możliwość objęcia patronatem wybranego działu na forum – kreowanie roli eksperta. Wyznaczona osoba udziela informacji na temat ubezpieczeń. Jej odpowiedzi będą opatrzone zdjęciem i podpisem; Dział objęty patronatem będzie opatrzony stosowną informacją oraz logotypem patrona; Zakres patronatu uwzględnia się każdorazowo indywidualnie;

18 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuł sponsorowany - warto przeczytać Mailing Mailing Formy graficzne Produkt na Pasażu Dział Formy graficzne Patronat Artykuły / Porady eksperta

19 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuły / Porady eksperta W ramach indywidualnych uzgodnień, informacje o ofercie produktowej Reklamodawcy mogą znaleźć się w postaci artykułu w sekcjach: „Porada Eksperta” i/lub „Przegląd ubezpieczeń”; Artykuł (do 1000 znaków + 1 grafika do 50 kB) wyświetlany jest w ramach działu tematycznego na portalu. Do artykułu kieruje zajawka na stronie głównej; Artykuł będzie dotyczył cech danego produktu ubezpieczeniowego, ewentualnie innych elementów związanych z branżą ubezpieczeniową. Temat i forma artykułu są każdorazowo indywidualnie ustalane z zamawiającym; Artykuł umieszczony zostanie na Portalu bezterminowo (będzie dostępny w archiwum); W artykule istnieje możliwość umieszczenia 1 linku tekstowego; o

20 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuły / Porady eksperta – porada eksperta, przykład

21 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Artykuły / Porady eksperta – przegląd ubezpieczeń, przykład

22 www.ubezpieczenie.com.pl www.ubezpieczeniaonline.pl
Zapraszamy do współpracy     E-FINANCIAL S.A.     ul. Sycowska Wrocław     tel             


Pobierz ppt "Niestandardowe formy reklamowe"

Podobne prezentacje


Reklamy Google