Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Poland-Singapore Joint Research Project Safety and Reliability of Complex Industrial Systems and Processes Workshop in Singapore 13-18.02.2011.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Poland-Singapore Joint Research Project Safety and Reliability of Complex Industrial Systems and Processes Workshop in Singapore 13-18.02.2011."— Zapis prezentacji:

1 Poland-Singapore Joint Research Project Safety and Reliability of Complex Industrial Systems and Processes Workshop in Singapore

2 ZASTOSOWANIA 1 Portowy system transportu paliwa Baza Paliw w Dębogórzu jest zakładem przeznaczonym do odbioru ze statków, magazynowania i wysyłki drogą kolejową lub transportem samochodowym produktów naftowych (mediów), takich jak benzyna, olej napędowy oraz olej opałowy. Zadania te wykonują trzy części A, B i C Bazy, połączone rurociągowymi systemami transportowymi.

3 Rys. 1. Schemat portowego systemu transportu paliwa

4 Identyfikacja parametrów procesu eksploatacji System ten jest eksploatowany w pięciu stanach eksploatacyjnych - w stanie eksploatacyjnym z 1 Rys. 2. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z 1

5 - w stanie eksploatacyjnym z 2 Rys. 3. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z 2

6 - w stanie eksploatacyjnym z 3 Rys. 4. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z 3

7 - w stanie eksploatacyjnym z 4 Rys. 5. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z 4

8 - w stanie eksploatacyjnym z 5 Rys. 6. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z 5

9 2 Portowy elewator zbożowy Elewator zbożowy jest podstawowym obiektem Bałtyckiego Terminalu zbożowego Portu Gdynia przeznaczonym do obsługi eksportu i importu zboża. Podstawową funkcją elewatora jest załadunek wagonów zbożem.

10 W procesie załadunku uczestniczy system składający się z następujących podsystemów transportowych elewatora: S 1 - poziome przenośniki taśmowe typu 1, S 2 - pionowe podnośniki kubełkowe, S 3 - poziome przenośniki taśmowe typu 2, S 4 - przenośniki ślimakowe.

11 System ten jest eksploatowany w trzech stanach eksploatacyjnych - w stanie eksploatacyjnym z 1 Identyfikacja parametrów procesu eksploatacji Rys.7. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z 1

12 w stanie eksploatacyjnym z 2 - w stanie eksploatacyjnym z 2 Rys.8. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z 2

13 - w stanie eksploatacyjnym z 3 Rys.9. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z 3

14 3 Stena Baltica Ferry – technical system

15

16 an operation state z 1 : loading at Gdynia Port

17 an operation state z 2 : unmooring operations at Gdynia Port

18 and so on … an operation state z 18 : unloading at Gdynia Port.


Pobierz ppt "Poland-Singapore Joint Research Project Safety and Reliability of Complex Industrial Systems and Processes Workshop in Singapore 13-18.02.2011."

Podobne prezentacje


Reklamy Google