Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej."— Zapis prezentacji:

1 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wyjazdowe warsztaty edukacyjne Matematyka

2 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Z kwadratowej złotej płytki wybija się jeden medal, przy czym z resztek pozostałych po wybiciu czterech medali można zrobić jedną taką płytkę. Jaką największą liczbę medali można wybić mając do dyspozycji 64 płytki?

3 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego W pierwszej turze bicia medali można ich zrobić 64. Z odpadów z 64 płytek można zrobić 16 medali. Z odpadów z 16 płytek – 4 medale, a odpadów z 4 płytek jeszcze 1 medal = 85

4 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Olek mówi, że Tomek kłamie. Tomek mówi, że Marek kłamie. Marek mówi, że Tomek kłamie. Antek mówi, że Olek kłamie. Ilu chłopców skłamało?

5 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego AntekOlekTomekMarek Kłamie Mówi Prawdę Mówi prawdę Kłamie Mówi prawdę Kłamie Powyższy rysunek pokazuje zależności między chłopcami. Poniżej raz założyliśmy, że Antek mówi prawdę, a raz, że kłamie i dalej wnioskowaliśmy, czy kolejni chłopcy kłamią, czy mówią prawdę. W każdym przypadku okazało się, że zawsze 2 kłamie i 2 mówi prawdę.

6 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 3. Jaś przychodzi do pracowni internetowej codziennie, Karol co 2 dni, Staś co 3 dni, Adaś co 4 dni, Paweł co 5 dni i Piotr co 6 dni. Dziś pracownię odwiedzili wszyscy. Kiedy ponownie wszyscy do niej zawitają tego samego dnia?

7 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Liczba dni musi być podzielna przez 1, 2, 3, 4, 5 i 6. Najmniejszą taką liczbą jest 60.

8 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 4. Zasady rozgrywania turnieju piłkarskiego, w którym uczestniczą cztery drużyny są następujące: a. każda drużyna spotyka się z każdą inną drużyną dokładnie jeden raz b. drużyna otrzymuje 3 punkty za zwycięstwo, 0 punktów za przegraną i 1 punkt za remis. Po zakończeniu turnieju drużyny zgromadziły odpowiednio 5 punktów, 3 punkty, 3 punkty i 2 punkty. Ile meczów zakończyło się remisem?

9 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Było 6 meczy, w tym 5 remisów. Remisy: A z B, A z C, B z C, B z D, C z D Drużyna A – 5 pkt. (dwa remisy – z B i z C, wygrana z D) Drużyna B – 3 pkt. (trzy remisy – z A, C, D) Drużyna C – 3 pkt. (trzy remisy – A, B, D) Drużyna D – 2 pkt (dwa remisy – z B i z C, przegrana z A) Suma punktów z meczów to 1 x x 2 = 13 Suma punktów z tabeli to = 13

10 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 5. Przy pomocy dwóch pustych naczyń o pojemnościach trzy litry i pięć litrów odmierz dokładnie cztery litry wody. Przedstaw dokładnie sposób postępowania.

11 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Napełnij 3l dzbanek i przelej do dzbanka 5l. Ponownie napełnij 3l dzbanek i napełnij dzbanek 5l – zostanie Ci 1l w dzbanku 3l. Opróżnij dzbanek 5l i wlej tam 1l z dzbanka 3l. Napełnij dzbanek 3l i przelej do dzbanka 5l. Otrzymałeś 4l w dzbanku 5l.

12 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6. Wśród dziewięciu monet jedna jest fałszywa i cięższa od pozostałych. Ile najmniej ważeń na wadze szalkowej należy wykonać, aby ją wskazać?

13 Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dwa ważenia wystarczą. W pierwszym na szalkach kładziemy po trzy monety (i trzy zostają na stole). Dzięki temu wiemy, w której trójce jest moneta fałszywa. Do jej wykrycia wystarczy jedno ważenie Jedną monetę pozostawiamy na stole, a pozostałe kładziemy na obu szalkach wagi. Jeśli waga przechyli się, to w stronę fałszywej monety. Jeśli pozostanie w równowadze, to fałszywa moneta leży na stole.


Pobierz ppt "Projekt 9.2 POKL Uczyć się aby działać - warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google