Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę Kampania edukacyjna nt. wilków przygotowana dla WWF Polska Agnieszka Pietrzak.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę Kampania edukacyjna nt. wilków przygotowana dla WWF Polska Agnieszka Pietrzak."— Zapis prezentacji:

1 Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę Kampania edukacyjna nt. wilków przygotowana dla WWF Polska Agnieszka Pietrzak

2 Plan Plan 1.Cele kampanii 2.Wilczy Sztab 3.Strategia, branding i koncepcja komunikowania 4.Grupy docelowe 5.Narzędzia 6.Finansowanie 7.Badanie skuteczności kampanii 8.Summary

3 Cele Uszanowanie i zaakceptowanie przez mieszkańców Bieszczadów bliskiej obecności wilków. Wilki - coraz rzadziej spotykane bogactwo naturalneWilki - coraz rzadziej spotykane bogactwo naturalne Zachowania wilków i metody zabezpieczeń przed szkodami przez nie powodowanymiZachowania wilków i metody zabezpieczeń przed szkodami przez nie powodowanymi Pozytywne aspekty bliskiej obecności wilkówPozytywne aspekty bliskiej obecności wilków Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

4 Wilczy Sztab Zadania: informowanie i pogotowie ratunkowe, centrum logistyczne i organizacyjneZadania: informowanie i pogotowie ratunkowe, centrum logistyczne i organizacyjne Biuro w KrośnieBiuro w Krośnie Zespół: pracownicy WWF i wolontariuszeZespół: pracownicy WWF i wolontariusze Podstrona strony głównej WWFPodstrona strony głównej WWF Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

5 Strategia wuzetki w – wyróżnienie grup docelowych z – zrozumienie i otwarta postawa reprezentowana przez WWF ki – kontakty interpersonalne Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

6 Koncepcja komunikowania Fakty (liczby, przykłady, ciekawostki, cytaty)Fakty (liczby, przykłady, ciekawostki, cytaty) Słownictwo (- zamieniamy na +)Słownictwo (- zamieniamy na +) Obrazy (wilk jako niewielki element)Obrazy (wilk jako niewielki element) BrandingBranding Bieszczady… gdzie ludzie szanują Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

7 Grupy docelowe Ogólnie: Mieszkańcy Bieszczadów Mieszkańcy BieszczadówSzczegółowo: -Dziennikarze prasy lokalnej -Hodowcy owiec i bydła -Dzieci Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

8 Narzędzia / Wszyscy mieszkańcy Bieszczadów publikacje w mediach (artykuły bieżące, informacyjne, wypowiedzi członków WS)publikacje w mediach (artykuły bieżące, informacyjne, wypowiedzi członków WS) plakaty-mozaikiplakaty-mozaiki event (Wilcza Polana na BJT w Ustrzykach Dolnych): standy Czy wiecie, że…?, pieczątki, rozmowy, wystawaevent (Wilcza Polana na BJT w Ustrzykach Dolnych): standy Czy wiecie, że…?, pieczątki, rozmowy, wystawa Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

9 spotkanie inicjacyjnespotkanie inicjacyjne press packi (list/zaproszenie, zdjęcia wilków, materiał informacyjny nt. kampanii)press packi (list/zaproszenie, zdjęcia wilków, materiał informacyjny nt. kampanii) regularne i częste kontakty ze strony WSregularne i częste kontakty ze strony WS materiały informacyjne o wilkachmateriały informacyjne o wilkach informacje prasoweinformacje prasowe Narzędzia / Dziennikarze Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

10 Narzędzia / Hodowcy rozmowy nieformalne !rozmowy nieformalne ! szkolenia edukacyjne/treningi instruktażowe szkolenia edukacyjne/treningi instruktażowe plakaty Znajdź różnicęplakaty Znajdź różnicę broszury i ulotkibroszury i ulotki Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

11 Narzędzia / Dzieci lekcje przyrodylekcje przyrody konkursy dla uczniów szkół podstawowych :konkursy dla uczniów szkół podstawowych : O dobrym wilku i… Dzika przyroda dwa kroki stąd legitymacje Przyjaciel Bieszczadzkiego Wilka, nagrody, wystawa prac, pliki *.pdf Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

12 Koszty wynajęcie biura Wilczego Sztabuwynajęcie biura Wilczego Sztabu opłaty bieżąceopłaty bieżące wyposażenie biurawyposażenie biura transporttransport materiały poligraficznemateriały poligraficzne nagrody w konkursachnagrody w konkursach Finansowanie: środki własne i sponsorzy Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

13 Badanie rezonans medialnyrezonans medialny obserwacja zmian postaw w reakcji na działania WWFobserwacja zmian postaw w reakcji na działania WWFEwentualnie: sprawdzenie zrozumienia przesłania kampaniisprawdzenie zrozumienia przesłania kampanii Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

14 Summary Campaigns objective – to preserve wildlife and biodiversity in Bieszczady MountainsCampaigns objective – to preserve wildlife and biodiversity in Bieszczady Mountains Way of achieving goals: social education and informationWay of achieving goals: social education and information Additional effects:Additional effects: -increased tourist attractiveness -balance in forests ecosystems -new attitudes in society Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

15 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę Kampania edukacyjna nt. wilków przygotowana dla WWF Polska Agnieszka Pietrzak."

Podobne prezentacje


Reklamy Google