Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Katalog Motorów 2008 Zapraszamy !!! YZF-R1 YZF-R1 - Sztuka Technologii Wyścigowej YZF-R1 – to legendarny motocykl w klasie motocykli 1000cc będący.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Katalog Motorów 2008 Zapraszamy !!! YZF-R1 YZF-R1 - Sztuka Technologii Wyścigowej YZF-R1 – to legendarny motocykl w klasie motocykli 1000cc będący."— Zapis prezentacji:

1

2 Katalog Motorów 2008 Zapraszamy !!!

3

4 YZF-R1 YZF-R1 - Sztuka Technologii Wyścigowej YZF-R1 – to legendarny motocykl w klasie motocykli 1000cc będący ikoną sportu motocyklowego. Osiągi R1 są elektryzujące jak również motocykl ten jest również niesłychanie przyjazny dla kierującego, ponieważ przodująca technologia oraz wyścigowy rodowód tego motocykla sprawiają, że masz wszystko pod kontrolą.

5 YZF-R6 YZF-R6 - Ekstremalna jazda Nowy motocykl YZF-R6 jest naszpikowany technologią z Mistrzostw Świata MotoGP i jest zdolny zabrać Cię na wyżyny sportu motocyklowego. R6 przedstawia ulepszoną interakcję między człowiekiem i maszyną dając Ci pewność podczas treningu na torze. Otrzymujesz pakiet najnowszych technologii prosto z toru wyścigowego: YCC-T – Elektronicznie sterowana przepustnica oraz YCC-I elektronicznie kontrolowana długość kolektorów dolotowych. Dodatkowo ulepszone zawieszenie wspomaga stabilne prowadzenie w zakrętach

6 YZF-R125 YZF-R125 - Zainspirowany geniuszem Już czas wyruszyć na ulice aby chwycić największą przyjemność z ekstremalnej jazdy z nowym motocyklem Yamaha YZF-R125. Jest to radykalna maszyna – wysokoobrotowy silnik o pojemności 125cc zaprojektowany przez tych samych konstruktorów, którzy stworzyli motocykle YZF-R1 oraz YZF- R6 – legendy sportu motocyklowego. Stylizacja kolorystyczna motocykla jest identyczna z najlepszymi motocyklami supersport Yamaha.

7 Seria MT

8 MT-01 MT-01 - Uwolnij pulsującą moc Koncept jest wprost genialny – unikalny silnik w układzie V o pojemności 1.670cc osadzony w sportowej ramie aluminiowej na bazie zawieszenia motocykli supersport. Żaden motocykl nie jest podobny do MT-01 – masywny silnik wytwarza kolosalny moment obrotowy pozwalający na kolosalne przyspieszenia a sportowe zawieszenie dba o znakomite prowadzenie i stabilność. Pulsujące brzmienie wydechów sprawia, że ruch na ulicach zamiera.

9 MT-03 MT-03 - Ikona miejskiego stylu MT-03 to całkowicie oryginalny i bezkompromisowy zamysł technologiczny Yamaha. Jest to rewolucyjna konstrukcja stworzona specjalnie do używania na zatłoczonych miejskich ulicach. Styl MT-03 mówi sam za siebie – został stworzony do tego aby lekko i zadziornie przemieszczać się po ulicach – jest lekki, kompaktowy, silnik w technologii wtryskowej jest napakowany mocą a mały rozstaw osi wraz z nisko położonym środkiem ciężkości pozwalają na niezwykle dynamiczne manewry.

10

11 CB 1000R W końcu Honda przypomniała sobie, że od czasów CB 900F Hornet, nie wypuściła na rynek żadnego nakeda z silnikiem o większej pojemności niż 600cm3. Czy CB1000R będzie jego godnym następcą? Gdybyśmy postawili obok siebie najnowszego CB 1000R oraz CB 600F Hornet z pewnością dopatrzylibyśmy się wielu, wręcz bliźniaczych podobieństw ( oczywiście poza pojemnością silnika). Charakterystyczną różnicą, jaka dzieli te dwa motocykle z wielkiej rodziny Hondy jest jednoramienny wahacz, który z pewnością zauważyliście patrząc pierwszy raz na CB 1000R. Niewątpliwie dodaje on dużemu golasowi wiele uroku. Agresywna stylistyka, potężny silnik i sportowe zaciski mocowane radialnie zdradzają nam, że nie mamy do czynienia z potulnym i łagodnym barankiem, lecz prawdziwym ulicznym wojownikiem, za którego sterami nie powinien siadać żaden żółtodziób". Czy zyska popularność i grono zwolenników na jaką zapracował i zyskały CB 900F? O tym przekonamy się już niebawem.W końcu Honda przypomniała sobie, że od czasów CB 900F Hornet, nie wypuściła na rynek żadnego nakeda z silnikiem o większej pojemności niż 600cm3. Czy CB1000R będzie jego godnym następcą? Gdybyśmy postawili obok siebie najnowszego CB 1000R oraz CB 600F Hornet z pewnością dopatrzylibyśmy się wielu, wręcz bliźniaczych podobieństw ( oczywiście poza pojemnością silnika). Charakterystyczną różnicą, jaka dzieli te dwa motocykle z wielkiej rodziny Hondy jest jednoramienny wahacz, który z pewnością zauważyliście patrząc pierwszy raz na CB 1000R. Niewątpliwie dodaje on dużemu golasowi wiele uroku. Agresywna stylistyka, potężny silnik i sportowe zaciski mocowane radialnie zdradzają nam, że nie mamy do czynienia z potulnym i łagodnym barankiem, lecz prawdziwym ulicznym wojownikiem, za którego sterami nie powinien siadać żaden żółtodziób". Czy zyska popularność i grono zwolenników na jaką zapracował i zyskały CB 900F? O tym przekonamy się już niebawem.

12 CBR 1000RR Lżejszy i mocniejszy, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm³, osiągający moc 126 kW (171 KM przy obr/min).Lżejszy i mocniejszy, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm³, osiągający moc 126 kW (171 KM przy obr/min). Sterowany katalizator.Sterowany katalizator. Podwójny sekwencyjny wtrysk paliwa PGM-DSFI z dwoma wtryskiwaczami na cylinder.Podwójny sekwencyjny wtrysk paliwa PGM-DSFI z dwoma wtryskiwaczami na cylinder. Płynniejsza reakcja na otwarcie gazu.Płynniejsza reakcja na otwarcie gazu. Lżejszy układ wydechowy z tłumikiem pod siedzeniem.Lżejszy układ wydechowy z tłumikiem pod siedzeniem. Wyścigowa – kasetowa skrzynia biegów.Wyścigowa – kasetowa skrzynia biegów. Zębatka napędowa powiększona z 40 na 42 zęby dla poprawienia przyspieszeń.Zębatka napędowa powiększona z 40 na 42 zęby dla poprawienia przyspieszeń. Innowacyjna rama aluminiowa, wykonana w technologii odlewu grawitacyjnego z pustymi profilami zamkniętymi.Innowacyjna rama aluminiowa, wykonana w technologii odlewu grawitacyjnego z pustymi profilami zamkniętymi. W pełni regulowany, odwrócony widelec przedni HMAS.W pełni regulowany, odwrócony widelec przedni HMAS. Zredukowane wyprzedzenie i kąt główki ramy.Zredukowane wyprzedzenie i kąt główki ramy. Rewolucyjny elektro-hydrauliczny amortyzator skrętu (HESD).Rewolucyjny elektro-hydrauliczny amortyzator skrętu (HESD). Lekki i sztywny hybrydowy wahacz aluminiowy Unit Pro- Link ze zintegrowanym układem dźwigniowym.Lekki i sztywny hybrydowy wahacz aluminiowy Unit Pro- Link ze zintegrowanym układem dźwigniowym. Wyczynowe zaciski hamulcowe mocowane promieniowo i większe, a mimo to lżejsze, 320 mm tarcze.Wyczynowe zaciski hamulcowe mocowane promieniowo i większe, a mimo to lżejsze, 320 mm tarcze. Podwójny, wielozwierciadłowy reflektor.Podwójny, wielozwierciadłowy reflektor. Nowa, węższa i lżejsza chłodnica.Nowa, węższa i lżejsza chłodnica. Kompaktowy zestaw elektronicznych wskaźników.Kompaktowy zestaw elektronicznych wskaźników. Opływowa i lekka tylna lampa w technologii LED.Opływowa i lekka tylna lampa w technologii LED. Immobiliser HISS.Immobiliser HISS.

13 DN 01 Radykalna nowa stylistyka, każdy szczegół przyciąga uwagę. Niespotykany komfort, płynna i przewidywalna reakcja na każde polecanie kierowcy, doskonałe osiągi, brak sprzęgła, co więcej brak dźwigni zmiany biegów. Czy to naprawdę motocykl?? Może to jakiś dziwny rodzaj skutera? DN-01 wygląda jak motocykl prototypowy, niski, długi, wyposażony we wspaniałe koła o średnicy 17 cali oraz mocny dwucylindrowy silnik w układzie V. Z całą pewnością DN-01 jest motocyklem, motocyklem zapewniającym niespotykaną dotąd przyjemność z jazdy. Honda wyposażyła DN- 01 w najbardziej zaawansowaną technologicznie automatyczną skrzynię biegów w historii jednośladów.Radykalna nowa stylistyka, każdy szczegół przyciąga uwagę. Niespotykany komfort, płynna i przewidywalna reakcja na każde polecanie kierowcy, doskonałe osiągi, brak sprzęgła, co więcej brak dźwigni zmiany biegów. Czy to naprawdę motocykl?? Może to jakiś dziwny rodzaj skutera? DN-01 wygląda jak motocykl prototypowy, niski, długi, wyposażony we wspaniałe koła o średnicy 17 cali oraz mocny dwucylindrowy silnik w układzie V. Z całą pewnością DN-01 jest motocyklem, motocyklem zapewniającym niespotykaną dotąd przyjemność z jazdy. Honda wyposażyła DN- 01 w najbardziej zaawansowaną technologicznie automatyczną skrzynię biegów w historii jednośladów.

14

15 GSX 650F Typ silnika4-suwowy, 4-cylindrowy, rz ę dowy, chłodzony ciecz ą, DOHCPojemno ść skokowa656 cm3 Ś rednica x skok tłoka65.5 mm x 48.7 mmStopie ń spr ęż ania11,5:1Moc maksymalnab.d.Moment obrotowyb.d.Układ zasilaniawtrysk paliwaRozrusznikelektrycznySkrzynia biegów6- stopniowaPr ę dko ść maksymalnab.d.Długo ść całkowita2,130 mmSzeroko ść całkowita760 mmWysoko ść całkowita1,225 mmRozstaw osi1,470 mmPrze ś wit135 mmWysoko ść siedzenia770 mmMasa suchego pojazdu216 kgZawieszenie przód41mm telescopic forks, coil spring, oil damped, adjustable spring preloadZawieszenie tyłSwingarm, link type, coil-spring, oil damped, adjustable spring preload and rebound dampingHamulce przód / tyłpodwójny tarczowy / tarczowyOponyPrzód: 120/70ZR17M/C (58W) Tył: 160/60ZR17M/C (69W)Zbiornik paliwa

16 Hayabusa 1300 Typ silnika4-suwowy, 4-cylindrowy, rz ę dowy, chłodzony ciecz ą, DOHCPojemno ść skokowa1340 cm3 Ś rednica x skok tłoka81.0 mm x 65.0 mmStopie ń spr ęż ania12.5 : 1Moc maksymalna197 KM przy 9500 obr/min (208 KM z SRAD)Moment obrotowy155 Nm przy 7200 obr/minUkład zasilaniawtrysk paliwaRozrusznikelektrycznySkrzynia biegów6-stopniowaPr ę dko ść maksymalna295 km/hDługo ść całkowita2,195 mmSzeroko ść całkowita740 mmWysoko ść całkowita1,170 mmRozstaw osi1,485 mmPrze ś wit120 mmWysoko ść siedzenia805 mmMasa suchego pojazdu220 kgZawieszenie przódInverted telescopic, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustableZawieszenie tyłLink type, coil spring, oil damped, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustableHamulce przód / tyłpodwójny tarczowy / tarczowyOponyPrzód: 120/70ZR17M/C (58W) Tył: 190/50ZR17M/C (73W)Zbiornik paliwa21,0 L

17 RM-Z450 Typ silnika4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony ciecz ą, DOHCPojemno ść skokowa449 cm3 Ś rednica x skok tłoka96,0 mm x 62,1 mmStopie ń spr ęż ania12,8:1Moc maksymalna55,1 KM przy 9000 obr/minMoment obrotowy52,9 Nm przy 7000 obr/minUkład zasilaniawtrysk paliwaRozrusznikno ż nySkrzynia biegów5- stopniowaPr ę dko ść maksymalnabrak danychDługo ść całkowita2185 mmSzeroko ść całkowita830 mmWysoko ść całkowita1260 mmRozstaw osi1480 mmPrze ś wit350 mmWysoko ść siedzenia955 mmMasa "suchego pojazdu"101.5 kgZawieszenie przód47 mm Showa dwukomorowy odwrócony widelec teleskopowy, spr ęż yny spiralne, tłumienie olejowe i gazoweZawieszenie tyłWahacz wleczony, amortyzator typu ł ą cznikowego z zewn ę trznym zasobnikiem gazu, spr ęż yna spiralna, tłumienie olejowe i gazoweHamulce przód / tyłtarczowy / tarczowyOponyPrzód: 80/100-21, d ę tkoweTył: 110/90-19, d ę tkoweZbiornik paliwa6,2 L

18 KONIEC


Pobierz ppt "Katalog Motorów 2008 Zapraszamy !!! YZF-R1 YZF-R1 - Sztuka Technologii Wyścigowej YZF-R1 – to legendarny motocykl w klasie motocykli 1000cc będący."

Podobne prezentacje


Reklamy Google