Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 KRAKÓW.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 KRAKÓW."— Zapis prezentacji:

1 EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 KRAKÓW 2009

2 ZAŁOŻENIA WSTĘPNE CEL BADANIA: CEL BADANIA: - Celem badania jest uzyskanie informacji dotyczących losów absolwentów kończących szkołę zawodową w roku 2008/ Celem badania jest uzyskanie informacji dotyczących losów absolwentów kończących szkołę zawodową w roku 2008/2009. GRUPA BADANYCH: GRUPA BADANYCH: - Absolwenci wszystkich kierunków zawodowych,kończący naukę w danym roku szkolnym. - Absolwenci wszystkich kierunków zawodowych,kończący naukę w danym roku szkolnym. FORMA REALIZACJI: FORMA REALIZACJI: - Sporządzenie zestawienia statystycznego w formie tabeli i wykresów. - Sporządzenie zestawienia statystycznego w formie tabeli i wykresów. TERMIN REALIZACJI TERMIN REALIZACJI - Październik i listopad zbieranie informacji - Październik i listopad zbieranie informacji - Listopad grudzień – analiza wyników - Listopad grudzień – analiza wyników - Styczeń - sprawozdanie - Styczeń - sprawozdanie POMIAR: POMIAR: - Wywiad w postaci : - Wywiad w postaci : a. Pozyskiwanie informacji od absolwentów w trakcie odbioru dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (wrzesień) a. Pozyskiwanie informacji od absolwentów w trakcie odbioru dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (wrzesień) b. Pozyskiwanie informacji poprzez kontakt telefoniczny, listowny. b. Pozyskiwanie informacji poprzez kontakt telefoniczny, listowny. c. Rozmowy podczas odwiedzin przez absolwentów budynku szkoły. c. Rozmowy podczas odwiedzin przez absolwentów budynku szkoły. d. Rozmowy z innymi uczniami mającymi kontakt z absolwentami. d. Rozmowy z innymi uczniami mającymi kontakt z absolwentami. e. Rozmowy z wychowawcami, nauczycielami zawodu uczących absolwentów. e. Rozmowy z wychowawcami, nauczycielami zawodu uczących absolwentów.

3 Tabela1. ZESTAWIENIE DANYCH STATYSTYCZNYCH DOTYCZĄCYCH UCZNIÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 GRAFICZNE ZESTAWIENIE DANYCH STATYSTYCZNYCH DOTYCZĄCYCH UCZNIÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 NAZWA ZAWODU ILOŚĆ KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ ILOŚĆ PRACUJĄCYCH W ZAWODZIE ILOŚĆ KSZTAŁCĄCYCH SIĘ DALEJ ILOŚĆ BEZROBOTNYCH ILOŚĆ WYKONUJĄCYCH INNY ZAWÓD KALETNIK70610 STOLARZ40031 ŚLUSARZ94212 KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII PRACOWNIK OBSŁUGI HOTELOWEJ SPRZEDAWCA55000 CUKIERNIK42110 PIEKARZ64011 RAZEM

4 Wykres 3.PROCENTOWE ZESTAWIENIE DANYCH STATYSTYCZNYCH DOTYCZĄCYCH UCZNIÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009

5 Wykres 4. PROCENTOWE ZESTAWIENIE ŁACZNYCH DANYCH STATYSTYCZNYCH DOTYCZĄCYCH UCZNIÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009

6 RAPORT KOŃCOWY – ANALIZA WYNIKÓW WNIOSKI: WNIOSKI: - Aby uzyskać informacje od absolwentów konieczne jest poinformowanie ich o tym przed ukończeniem szkoły i jasne przedstawienie w jakim celu będą te informacje zbierane. - Aby uzyskać informacje od absolwentów konieczne jest poinformowanie ich o tym przed ukończeniem szkoły i jasne przedstawienie w jakim celu będą te informacje zbierane. - Należy zobligować uczniów do dostarczenia informacji o aktualnej sytuacji zawodowej podczas odbierania dyplomów (wrzesień) i pozostawieniu ewentualnego kontaktu telefonicznego. - Należy zobligować uczniów do dostarczenia informacji o aktualnej sytuacji zawodowej podczas odbierania dyplomów (wrzesień) i pozostawieniu ewentualnego kontaktu telefonicznego. - Cykliczne i systematyczne (na podstawie przygotowanych arkuszy kontrolnych – ankiet) zbierać informacje o absolwentach w celu - Cykliczne i systematyczne (na podstawie przygotowanych arkuszy kontrolnych – ankiet) zbierać informacje o absolwentach w celu umożliwienia prowadzenia statystyki porównawczej. umożliwienia prowadzenia statystyki porównawczej. - Zobligować wychowawców i nauczycieli zawodu do zbierania informacji o aktualnej sytuacji zawodowej absolwentów. - Zobligować wychowawców i nauczycieli zawodu do zbierania informacji o aktualnej sytuacji zawodowej absolwentów.

7 PLAN EWALUACJI KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2009/2010 TERMIN REALIZACJI TERMIN REALIZACJI - Maj, czerwiec 2010 – wypełnienie ankiety przez uczniów dotyczącej ich planów po ukończeniu szkoły. - Maj, czerwiec 2010 – wypełnienie ankiety przez uczniów dotyczącej ich planów po ukończeniu szkoły. - Wrzesień, październik, listopad 2010 – zbieranie informacji. - Wrzesień, październik, listopad 2010 – zbieranie informacji. - Grudzień 2010 –analiza wyników. - Grudzień 2010 –analiza wyników. - Styczeń 2011 – sprawozdanie - Styczeń 2011 – sprawozdanie - Kwiecień 2011 – ponowne zbieranie informacji od absolwentów dot. sytuacji zawodowej i porównanie z poprzednimi wynikami. - Kwiecień 2011 – ponowne zbieranie informacji od absolwentów dot. sytuacji zawodowej i porównanie z poprzednimi wynikami. - maj 2011 – sprawozdanie porównawcze. - maj 2011 – sprawozdanie porównawcze.

8 ANKIETA (maj 2010) Moje plany po ukończeniu szkoły 1.Na jakim kierunku obecnie się uczysz? (podkreśl prawidłową odp.) 1.Na jakim kierunku obecnie się uczysz? (podkreśl prawidłową odp.) KRAWIEC KRAWIEC KALETNIK KALETNIK ŚLUSARZ ŚLUSARZ STOLARZ STOLARZ CUKIERNIK CUKIERNIK PIEKARZ PIEKARZ KUCH.MAŁEJ GASTR. KUCH.MAŁEJ GASTR. MALARZ-TAPECIARZ MALARZ-TAPECIARZ PRACOW. OBSŁ.HOTEL. PRACOW. OBSŁ.HOTEL. SPRZEDAWCA SPRZEDAWCA 2. Czy jest to zawód zgodny z Twoimi oczekiwaniami ? (podkreśl prawidłową odp.) 2. Czy jest to zawód zgodny z Twoimi oczekiwaniami ? (podkreśl prawidłową odp.) TAK TAK NIE NIE 3. Czy chciałbyś pracować w tym zawodzie po ukończeniu szkoły? (podkreśl prawidłową odp.) 3. Czy chciałbyś pracować w tym zawodzie po ukończeniu szkoły? (podkreśl prawidłową odp.) TAK TAK NIE NIE 4. Czy masz jakieś inne plany? (podkreśl prawidłową odp.) 4. Czy masz jakieś inne plany? (podkreśl prawidłową odp.) PODJĘCIE DALSZEJ NAUKI PODJĘCIE DALSZEJ NAUKI ZATRUDNIENIE SIĘ W INNYM ZAWODZIE ZATRUDNIENIE SIĘ W INNYM ZAWODZIE PÓJŚCIE NA BEZROBOCIE PÓJŚCIE NA BEZROBOCIE INNE PLANY ( NAPISZ JAKIE )………………………………………………………………. INNE PLANY ( NAPISZ JAKIE )………………………………………………………………. 5. Czy potrzebujesz dodatkowych informacji potrzebnych do zaplanowania swojej przyszłości po ukończeniu szkoły ? (podkreśl prawidłową odp.) 5. Czy potrzebujesz dodatkowych informacji potrzebnych do zaplanowania swojej przyszłości po ukończeniu szkoły ? (podkreśl prawidłową odp.) TAK TAK NIE NIE opracowała Jolanta Nycz opracowała Jolanta Nycz


Pobierz ppt "EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 KRAKÓW."

Podobne prezentacje


Reklamy Google