Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania wizerunkowa mBanku. Cele kampanii Cele wizerunkowe kreowanie i wzmocnienie wizerunku marki podniesienie wskaźników spontanicznej i wspomaganej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania wizerunkowa mBanku. Cele kampanii Cele wizerunkowe kreowanie i wzmocnienie wizerunku marki podniesienie wskaźników spontanicznej i wspomaganej."— Zapis prezentacji:

1 Kampania wizerunkowa mBanku

2 Cele kampanii Cele wizerunkowe kreowanie i wzmocnienie wizerunku marki podniesienie wskaźników spontanicznej i wspomaganej świadomości marki wśród użytkowników Internetu (po długiej nieobecności w mediach masowych) przypomnienie marki mBanku oraz kontynuacja budowy wizerunku banku pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej ofercie cenowej i produktowej, banku innowacyjnego, trendy, godnego polecenia zakomunikować unikalne wartości marki mBanku względem innych banków Cele sprzedażowe zainteresować klientów ofertą mBanku i nakłonić ich do skorzystania z jego usług zintensyfikować sprzedaż produktów mBanku zakomunikowanie klientom różnorodności i unikalności produktów oferowanych przez mBank

3 Mediaplan W celu zbudowania dobrej znajomości marki mBanku, wybraliśmy media, które zapewniają szeroki zasięg i dotarcie do grupy celowej, tj telewizję ogólnopolską, internet, kino i mKioski – – kampania w TV kampania na portalach kampania w kinach -TVP1, TVP2, TVN, Polsat -TVN 24/ tvn meteo / tvn turbo/ tvn style - DISCOVERY -Cinema City - Multikino -Onet; Bankier, eDysk, WP, O2, Money, interia

4 spoty emitowane były w odpowiednich porach oraz przy odpowiednich programach - Wiadomości, Fakty, wiadomości biznesowe, dobre seriale i najlepsze filmy. Telewizja * GRP (Gross Rating Point) – jest parametrem pokazującym intensywność kampanii – określe sumę oglądalności wszystkich emisji reklamy wśród grupy celowej, jest iloczynem zasięgu i częstotliwości ** Zasięg - Procent grupy celowej, który zetknął się z reklamą określoną liczbę razy

5 Brief do agencji Elementy dobrego briefu Elementy związane z produktem Rynek produktu Opis produktu Pozycjonowanie produktu Elementy związane z konsumentem Konsumenci produktu Wzorzec zakupowy Wzorzec użytkowania Elementy związane z rynkiem Aktywność konkurencji Sezonowość rynku Struktura geograficzna rynku Elementy związane z marketingiem Cena, Dystrybucja Promocje konsumenckie Historia testów Treść i ton komunikatu Cel i strategia marketingowa

6 Ogólne założenia do realizacji kampanii Kampania musi być charakterystyczna, ciekawa, oryginalna, zapamiętana Kampania poprzez swoją formę i treść ma w niekonwencjonalny sposób przedstawić mBank i jego ofertę Kampania ma komunikować główne wartości mBanku (Cena, Innowacyjność, Wygoda, Prostota, Społeczność) W kampanii należy zakomunikować, że 70% klientów poleca mBank innym Kampania ma wyróżniać mBank spośród konkurencji Spoty telewizyjne muszą wywołać chęć ponownego obejrzenia ich. Wykorzystanie Internetu jako narzędzia wsparcia dla kampanii w telewizji Kampania powinna być wizerunkowa z elementami produktowymi

7 Przygotowanie kampanii ponad 10 pomysłów na kampanię spotkania z agencja, spotkania wewnętrzne, burza mózgów – wybrane 3 pomysły Halama Testymonial Nie musisz wierzyć reklamie focusy - wybór jednej koncepcji casting do reklamy – ponad 200 zgłoszeń!

8 Spot reklamowy mBanku Nie musisz wierzysz reklamie, trwa 30 sekund praca nad jego stworzeniem trwała dwa tygodnie… zdjęcia na planie filmowym w dniu kręcenia reklamy trwały 15 godzin Do stworzenia milionowego tłumu naszych mKlientów potrzebowaliśmy ok. 60 statystów. Chcieliśmy, aby w tym tłumie znaleźli się prawdziwi Klienci mBanku, więc zorganizowaliśmy casting. W odpowiedzi na ogłoszenie, napłynęło do nas przeszło 200 zgłoszeń ze zdjęciami i odpowiedzią na pytanie Dlaczego jesteś Klientem mBanku?. Po burzliwych naradach wybraliśmy 10 osób, które 27 sierpnia stawiły się na planie…To był długi i męczący dzień pełen wrażeń. Produkcja spotu

9 Rankiem, o godzinie 6:00 ekipa rozpoczęła działania w pięknym magazynie nieopodal Warszawy… Produkcja spotu

10 mKlienci (na zdjęciu siedmiu z dziesięciu:)) przyjechali na plan z różnych stron Polski – Słupska, Bydgoszczy, Krakowa, Świerklańca, a nawet z... Warszawy. Produkcja spotu

11 mKlienci brali udział przy kręceniu tłumu…;) Produkcja spotu Ujęcie po ujęciu… Kto by pomyślał, że z 60 osób można zrobić milionowy tłum!

12 …i tak aż do godziny 22:30. Produkcja spotu

13 Nie musisz wierzyć reklamie Filmy reklamowe dostępne w serwisie: Efekty prac Efekty prac

14 Internet Banery na oraz najczęściej odwiedzanych przez naszą grupę docelową portalach:www.mBank.pl Onet; Bankier, eDysk, WP, Money O2, interia Informacja w biuletynie mBanku Mailingi Serwis kampanijny

15

16 Konkurencja – wydatki na media/znajomość marki


Pobierz ppt "Kampania wizerunkowa mBanku. Cele kampanii Cele wizerunkowe kreowanie i wzmocnienie wizerunku marki podniesienie wskaźników spontanicznej i wspomaganej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google