Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania wizerunkowa mBanku

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania wizerunkowa mBanku"— Zapis prezentacji:

1 Kampania wizerunkowa mBanku

2 Cele kampanii Cele wizerunkowe kreowanie i wzmocnienie wizerunku marki
podniesienie wskaźników spontanicznej i wspomaganej świadomości marki wśród użytkowników Internetu (po długiej nieobecności w mediach masowych) przypomnienie marki mBanku oraz kontynuacja budowy wizerunku banku pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej ofercie cenowej i produktowej, banku innowacyjnego, trendy, godnego polecenia zakomunikować unikalne wartości marki mBanku względem innych banków Cele sprzedażowe zainteresować klientów ofertą mBanku i nakłonić ich do skorzystania z jego usług zintensyfikować sprzedaż produktów mBanku zakomunikowanie klientom różnorodności i unikalności produktów oferowanych przez mBank

3 Mediaplan W celu zbudowania dobrej znajomości marki mBanku, wybraliśmy
media, które zapewniają szeroki zasięg i dotarcie do grupy celowej, tj telewizję ogólnopolską, internet, kino i mKioski. 12.09 – 09.10 19.09 – 25.09 kampania w TV kampania na portalach kampania w kinach TVP1, TVP2, TVN, Polsat TVN 24/ tvn meteo / tvn turbo/ tvn style DISCOVERY Cinema City - Multikino Onet; Bankier, eDysk, WP, O2, Money, interia

4 Telewizja spoty emitowane były w odpowiednich porach oraz przy odpowiednich programach - Wiadomości, Fakty, wiadomości biznesowe, dobre seriale i najlepsze filmy. Podział GRP na tygodnie Podział GRP na stacje TV Nr tyg. 37 38 39 40 Planowane Aktualne Dzień 12-wrz 19-wrz 26-wrz 03-paź TVP 126 114 %GRP 30" 97% 113% 74% 150% POLSAT 32 29 GRP 30" 180 150 TVN 365 387 185 133 203 100 TVN7 76 53 DISCOVERY 33 Zasięg i częstotliwość TVN24 240 TVN T/S/M 1606 GRP 630,00 621,13 1+ 0,76 0,84 Podział GRP na pory dnia 3+ 0,60 0,65 OTS 8,30 7,35 06:00-16:00 107 112 16:00-18:30 117 18:30-22:30 271 250 22:30+ 142 Podział GRP na dni tygodnia Pon-Pią 378 421 Sob-Nie 252 200 * GRP (Gross Rating Point) – jest parametrem pokazującym intensywność kampanii – określe sumę oglądalności wszystkich emisji reklamy wśród grupy celowej, jest iloczynem zasięgu i częstotliwości ** Zasięg - Procent grupy celowej, który zetknął się z reklamą określoną liczbę razy

5 Elementy związane z produktem Cel i strategia marketingowa
Brief do agencji Elementy dobrego briefu Elementy związane z produktem Rynek produktu Opis produktu Pozycjonowanie produktu Elementy związane z konsumentem Konsumenci produktu Wzorzec zakupowy Wzorzec użytkowania Elementy związane z rynkiem Aktywność konkurencji Sezonowość rynku Struktura geograficzna rynku Elementy związane z marketingiem Cena, Dystrybucja Promocje konsumenckie Historia testów Treść i ton komunikatu Cel i strategia marketingowa

6 Ogólne założenia do realizacji kampanii
Kampania musi być charakterystyczna, ciekawa, oryginalna, zapamiętana Kampania poprzez swoją formę i treść ma w niekonwencjonalny sposób przedstawić mBank i jego ofertę Kampania ma komunikować główne wartości mBanku (Cena, Innowacyjność, Wygoda, Prostota, Społeczność) W kampanii należy zakomunikować, że 70% klientów poleca mBank innym Kampania ma wyróżniać mBank spośród konkurencji Spoty telewizyjne muszą wywołać chęć ponownego obejrzenia ich. Wykorzystanie Internetu jako narzędzia wsparcia dla kampanii w telewizji Kampania powinna być wizerunkowa z elementami produktowymi

7 Przygotowanie kampanii
ponad 10 pomysłów na kampanię spotkania z agencja, spotkania wewnętrzne, burza mózgów – wybrane 3 pomysły Halama Testymonial Nie musisz wierzyć reklamie focusy - wybór jednej koncepcji  casting do reklamy – ponad 200 zgłoszeń!

8 Produkcja spotu Spot reklamowy mBanku „Nie musisz wierzysz reklamie”,
trwa 30 sekund praca nad jego stworzeniem trwała dwa tygodnie… zdjęcia na planie filmowym w dniu kręcenia reklamy trwały 15 godzin Do stworzenia milionowego tłumu naszych mKlientów potrzebowaliśmy ok. 60 statystów. Chcieliśmy, aby w tym tłumie znaleźli się prawdziwi Klienci mBanku, więc zorganizowaliśmy casting. W odpowiedzi na ogłoszenie, napłynęło do nas przeszło 200 zgłoszeń ze zdjęciami i odpowiedzią na pytanie „Dlaczego jesteś Klientem mBanku?”. Po burzliwych naradach wybraliśmy 10 osób, które 27 sierpnia stawiły się na planie…To był długi i męczący dzień pełen wrażeń.

9 Produkcja spotu Rankiem, o godzinie 6:00 ekipa rozpoczęła działania
w pięknym magazynie nieopodal Warszawy…

10 Produkcja spotu mKlienci (na zdjęciu siedmiu z dziesięciu:)) przyjechali na plan z różnych stron Polski – Słupska, Bydgoszczy, Krakowa, Świerklańca, a nawet z ... Warszawy. 

11 Produkcja spotu mKlienci brali udział przy kręceniu tłumu…;)
Ujęcie po ujęciu… Kto by pomyślał, że z 60 osób można zrobić milionowy tłum!

12 Produkcja spotu …i tak aż do godziny 22:30.

13 Efekty prac http://www.mbank.com.pl/kampania2005
Nie musisz wierzyć reklamie Filmy reklamowe dostępne w serwisie:

14 Internet Banery na oraz najczęściej odwiedzanych przez naszą grupę docelową portalach: Onet; Bankier, eDysk, WP, Money O2, interia Informacja w biuletynie mBanku Mailingi Serwis kampanijny

15 Serwis kampanijny

16 Konkurencja – wydatki na media/znajomość marki


Pobierz ppt "Kampania wizerunkowa mBanku"

Podobne prezentacje


Reklamy Google