Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?. Efekty kampanii 632 liczba ufundowanych INDEKSÓW dla uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 316 000 zł wysokość

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?. Efekty kampanii 632 liczba ufundowanych INDEKSÓW dla uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 316 000 zł wysokość"— Zapis prezentacji:

1 AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?

2 Efekty kampanii 632 liczba ufundowanych INDEKSÓW dla uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii zł wysokość darowizn na INDEKSY (632 INDEKSY po 500 zł)

3 738 liczba osób, które dokonały darowizn na rzecz AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 1092 liczba nowych fanów na fanpageu AP (wzrost 70%) 3116 łączna liczba komentarzy na fanpageu AP

4 wskaźnik znajomości marek AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI i KUP INDEKS (na podst. badań PMR na ogólnopolskiej próbie z ) 22,3%

5 odwiedzin strony

6 w tym: 13 w telewizji, 85 w radiu, 18 w prasie, 83 w Internecie 2 razy w głównym wydaniu Wiadomości TVP 3 razy w Teleexpressie zł ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji mediów (wg Instytutu Monitorowania Mediów) 199 liczba wszystkich publikacji w mediach

7 Koszty kampanii wyniosły zł 8% produkcja spotów i sesja zdjęciowa z Ambasadorami 38% outdoor (koszty wydruku i montażu, powierzchnia reklamowa pozyskana bezpłatnie) 29% reklama w Internecie (wynegocjowano rabat w wysokości 77,5%) 6% koszty obsługi darczyńców 11% pozostałe koszty

8 A Ty czyje?


Pobierz ppt "AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?. Efekty kampanii 632 liczba ufundowanych INDEKSÓW dla uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 316 000 zł wysokość"

Podobne prezentacje


Reklamy Google