Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Bezpieczne drogi ratują życie Anna Gapińska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Bezpieczne drogi ratują życie Anna Gapińska."— Zapis prezentacji:

1 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Bezpieczne drogi ratują życie Anna Gapińska

2 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Rozpoczęcie kampanii informacyjnej – konferencja prasowa Materiały drukowane Media relations (w tym konferencja prasowa) Internet PR Obszary PR Mapa ryzyka na drogach krajowych w PolsceTemat Warszawa, Centrum prasowe FoksalMiejsce 7 października 2010 rokuData

3 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Folder – Atlas ryzyka Prezentacja map ryzyka, danych statystycznych wraz z bogatym komentarzem 24 strony

4 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Internet PR Adres www cytowany w wielu doniesieniach medialnych Nowa strona www Aktualizacja i rozszerzenie treści

5 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Media zamieszczające najwięcej informacji Lp.mediumliczba publikacji 1.Polsat News16 2.Radio Eska Olsztyn8 3.Radio RMF MAXXX Gdańsk7 4.Radio TOK FM6 5.TVN Turbo6 6.TVN246 7.Radio Vox Warszawa5 8.rp.pl5 9.PR Lublin5 10.PR14 11.PR Rzeszów4 12.PR44 13.Polska Dziennik Zachodni4 14.Radio Eska Poznań4 15.wiadomosci.onet.pl4

6 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Liczba publikacji medialnych w podziale na profil Lp.Mediumliczba publikacji 1.ogólnoinformacyjny192 2.kultura / rozrywka / ludzie63 3.motoryzacyjny29 4.inne29 5.biznes / ekonomia / prawo10 6.logistyka / transport7 7.Razem330

7 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Media relations – Prasa 5,7 mln czytelnikówŁączne czytelnictwo 553 tys. złEkwiwalent reklamowy 2070 cm2Łączna powierzchnia artykułów 3,3 mln egzemplarzyŁączny nakład wszystkich gazet 40Liczba doniesień prasowych

8 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Liczba publikacji w prasie w podziale na zasięg i częstotliwość Lp.Zasięg prasyliczba publikacji 1.Ogólnokrajowa14 2.Regionalna26 Lp.Częstotliwośćliczba publikacji 1.Dziennik25 2.Tygodnik8 3.Miesięcznik4 4.Dodatek tygodniowy2 5.Kwartalnik1

9 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Media relations – Telewizja TVN 24 TVP 1 Superstacja Polsat News Duże zainteresowanie w TVN 24, TVN Turbo, Polsat Dodatkowe TVP Info Udział autorów Programu w debatach telewizyjnych PolsatStacje TV 467 tys. złEkwiwalent reklamowy Ponad 6 godzin łącznej emisjiŁączny czas trwania 46Liczba doniesień telewizyjnych

10 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Media relations – Radio 280 tys. złEkwiwalent reklamowy ponad 3 godzinyŁączny czas trwania 120Liczba doniesień radiowych

11 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Media relations – Internet 124Liczba doniesień internetowych 151 tys. złEkwiwalent reklamowy

12 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Porównanie dotychczasowych kampanii Atlas ryzyka na drogach krajowych w Polsce Mapa ryzyka na drogach międzynarodowych w Polsce Główny przekaz 26 listopad marzec 2009Początek kampanii Łączna liczba przekazów 615 tys. zł530 tys. złŁączny ekwiwalent reklamowy 3314TV 1645Radio 5655Internet 3034Prasa II kampaniaI kampania Mapa ryzyka na drogach krajowych w Polsce 7 październik tys. zł III kampania

13 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Porównanie dwóch kampanii – Liczba doniesień medialnych

14 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Porównanie dwóch kampanii – % udział doniesień medialnych

15 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Porównanie dwóch kampanii – ekwiwalent reklamowy

16 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Anna Gapińska Porównanie dwóch kampanii – % ekwiwalentu reklamowego


Pobierz ppt "Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce Bezpieczne drogi ratują życie Anna Gapińska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google