Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w RZESZOWIE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w RZESZOWIE."— Zapis prezentacji:

1 Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w RZESZOWIE

2 Kontakt: Mgr Tomasz Pisarek E–mail Pok. A9 (Katedra Metod Ilościowych w Ekonomii) Mgr Wojciech Pitura ((17) ) Pok. A109 (Katedra Ekonomii)

3 1. Analiza atrakcyjności turystycznej gmin 2. Wprowadzenie do ekonomii próg rentowności, popyt, podaż 3. Kolokwium z Analizy atrakcyjności turystycznej 4. Logowanie graczy, 1 runda 5. Analiza dokumentów rachunkowych firmy, 2 runda 6. 3 runda, 4 runda 7. Kolokwium z części ekonomicznej, 5 runda 8. 6 runda, 7 runda 9. Podsumowanie wystawienie ocen Przebieg zajęć:

4 Kolokwium I – trzecie zajęcia (max 20 pkt) Kolokwium I – trzecie zajęcia (max 20 pkt) Kolokwium II – siódme zajęcia (max 20 pkt) Kolokwium II – siódme zajęcia (max 20 pkt) Wynik z gry – (max 40 pkt) Wynik z gry – (max 40 pkt) Algorytm obliczania: Wynik z gry = gotówka + lokaty + nieruchomości + wyposażenie – kredyty; Punkty naliczamy proporcjonalnie do najlepszego zespołu wg formuły: Liczba pkt = wynik z gry/wynik z gry max*40 pkt Obecność – (max 10 pkt) Obecność – (max 10 pkt) Aktywność – (max 10 pkt) Aktywność – (max 10 pkt) Suma – 100 pkt Suma – 100 pkt Zaliczenie od 50 pkt Zaliczenie od 50 pkt Wymagania:

5 Kolokwium 1 Naliczenie punktów wodom Przejście na stymulanty Normalizacja Przeważenie cech Przeważenie działów Suma Punkty: 2 pkt 5 pkt 3 pkt 20 pkt

6 Kolokwium 2 4 zadania każde 5 pkt Suma 20 pkt Punkty:

7 Suma 100 pkt pkt bdb pkt +db pkt db pkt +dst pkt dst pkt ndst Punkty:


Pobierz ppt "Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w RZESZOWIE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google