Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WGRYWANIE DANYCH SKANERA S2. Wgrywanie danych Skanera oznacza: Wysyłanie danych skanowań wykonanych za pomocą Skanera do globalnego serwera Nu Skin. Zalety:

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WGRYWANIE DANYCH SKANERA S2. Wgrywanie danych Skanera oznacza: Wysyłanie danych skanowań wykonanych za pomocą Skanera do globalnego serwera Nu Skin. Zalety:"— Zapis prezentacji:

1 WGRYWANIE DANYCH SKANERA S2

2 Wgrywanie danych Skanera oznacza: Wysyłanie danych skanowań wykonanych za pomocą Skanera do globalnego serwera Nu Skin. Zalety: Na Państwa raportach skanowania, można prześledzić swoją aktywność Operatora Skanera. Oprogramowanie skanera zostanie zaktualizowane. Skanowania są powiązane z zamówieniami ADR. Firma Nu Skim może wypłacić Państwu premie skanera.

3 Wgrywaj dane skanera Po każdej sesji skanowań, przynajmniej co 120 godzin oraz nie później niż ostatniego dnia roboczego miesiąca. Niewgranie danych skanera w ciągu ostatnich 120 godzin powoduje jego blokadę. Tylko firma Nu Skin może przywrócić działanie skanera.

4 Wgrywaj dane skanera: Podłącz kabel dostępu do Internetu do portu Ethernet w tylnej części laptopa z zestawu skanera S2. Na laptopie S2 przejdź do MENU i wybierz Wgraj:

5 Upload your Scanner Zielone światło oznacza, że połączenie zostało wykryte i ustanowione. Kliknij przycisk Wgraj „Użyj Internetu szerokopasmowego”. Czerwone światło wskazuje na brak połączenia. Upewnij się, że kabel sieciowy jest podłączony, a następnie zrestartuj laptop i sprawdź ponownie status połączenia. Jeśli nadal widoczne jest czerwone światło skontaktuj się ze swoim lokalnym biurem Nu Skin w celu uzyskania wsparcia technicznego. Żółte światło oznacza, że połączenie napotyka pewne trudności, aczkolwiek często przesłanie danych jest możliwe. Jeśli żółte światło zamieni się na czerwone, upewnij się, że kabel sieciowy jest podłączony i zrestartuj laptop.

6 Najczęstsze kody błędów Kody błędów: – – Kody te pojawiają się podczas wgrywania danych i oznaczają, że nastąpiło przerwanie połączenia internetowego. Oto rozwiązanie problemu: Najpierw połącz internetowy kabel sieciowy do portu Ethernet w tylnej części laptopa z zestawu skanera S2 i zrestartuj laptop. Przejdź do MENU - Wgraj Upewnij się, że typ sieci to: DHCP Ponów próbę wgrania danych.

7 Najczęstsze kody błędów Kody błędów: – Jeśli typ sieci określony jest jako Static, kliknij „Konfiguruj połączenie ręcznie". Zmień z opcji Static na DHCP. Następnie zmień z powrotem z DHCP na Static i sprawdź, czy status połączenia sieciowego jest zielony. Jeśli nie, zmień po raz kolejnych typ sieci ze Static na DHCP. Jeśli status połączenia sieciowego jest nadal żółty lub czerwony skontaktuj się z lokalnym działem wsparcia technicznego..

8 THANK YOU


Pobierz ppt "WGRYWANIE DANYCH SKANERA S2. Wgrywanie danych Skanera oznacza: Wysyłanie danych skanowań wykonanych za pomocą Skanera do globalnego serwera Nu Skin. Zalety:"

Podobne prezentacje


Reklamy Google