Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Przykładowy raport: Wydatki reklamowe według stacji I-VII* 2011ZMIANA Polsat1 708 085 659 zł9,3% TVN1 676 641 145 zł3,5% TVP11 163 768 416 zł-3,3%

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Przykładowy raport: Wydatki reklamowe według stacji I-VII* 2011ZMIANA Polsat1 708 085 659 zł9,3% TVN1 676 641 145 zł3,5% TVP11 163 768 416 zł-3,3%"— Zapis prezentacji:

1

2

3

4 Przykładowy raport:

5

6 Wydatki reklamowe według stacji I-VII* 2011ZMIANA Polsat1 708 085 659 zł9,3% TVN1 676 641 145 zł3,5% TVP11 163 768 416 zł-3,3% TVP2799 980 568 zł1,1% VIVA Polska317 774 910 zł-2,1% AXN241 446 502 zł-12,6% Discovery182 886 910 zł31,9% TV4172 770 370 zł26,1% TVN 24172 262 858 zł7,5% MTV Polska146 680 560 zł-4,7% TVP INFO114 151 038 zł19,3% Disney XD111 958 930 zł35,3% TV Puls91 569 817 zł-71,1% TVN Siedem91 524 609 zł10,9% Cartoon Network87 895 040 zł81,7% 13TH STREET75 770 275 zł-13,9% National Geographic Channel75 646 875 zł17,9% Animal Planet72 591 225 zł17,2%


Pobierz ppt "Przykładowy raport: Wydatki reklamowe według stacji I-VII* 2011ZMIANA Polsat1 708 085 659 zł9,3% TVN1 676 641 145 zł3,5% TVP11 163 768 416 zł-3,3%"

Podobne prezentacje


Reklamy Google