Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jadłospis dzienny PosiłekCo jemy? śniadanie II śniadanie obiad podwieczorek kolacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jadłospis dzienny PosiłekCo jemy? śniadanie II śniadanie obiad podwieczorek kolacja."— Zapis prezentacji:

1

2 Jadłospis dzienny PosiłekCo jemy? śniadanie II śniadanie obiad podwieczorek kolacja

3 Piramida

4 Prawdy i Mity W napojach słodzonych jest od 3 do 8 łyżeczek cukru. Panierka podwaja kaloryczność sztuki mięsa. Majonez i tłuste śmietany w sałatkach sprawiają, że są one tuczące. Regularność posiłków to klucz do zgrabnej sylwetki. Oleje są niezbędne w naszej codziennej diecie. Bez wody nie ma życia. Jeżeli nie jestem głodna, to nie muszę jeść. Żeby schudnąć jemy ostatni posiłek przed Cola light ma zero cukru, więc nie tuczy. Owoce można jeść zawsze, bo są zdrowe i dietetyczne. Woda to woda, nieważne jaka.

5 Czy wiesz, że…

6

7 Bez śniadania ani rusz; Regularne posiłki; Owoce i warzywa na drugie śniadanie i podwieczorek; 1,5 l wody mineralnej dziennie; Oliwa z oliwek; Wysiłek fizyczny. 6 przykazań

8 Regularność posiłków Śniadanie 3h Drugie śniadanie 3h Obiad 3h Podwieczorek 3h Kolacja

9 5x owoce i warzywa Źródło witamin i minerałów. Niskokaloryczne Źródło antyoksydantów, olejków, wosków, naturalnych składników bakterio i grzybobójczych. Źródło błonnika

10 Korzystna zamiana

11 Odchudzamy kuchnię Śmietana Majonez Cukier Białe pieczywo Wieprzowina Margaryna Bez panierki, zasmażek i zagęszczania. Jogurt Musztarda, jogurt grecki Miód, słodzik Pieczywo razowe Drób i ryby Serek twarogowy

12 Oblicz swoje BMI BMI = waga [kg] / wzrost [m] 2

13 Jak odchudzają się Polacy? – Modne diety, które stosują znajomi. – Herbatki przeczyszczające. – Reklamowane suplementy diety. – Im mniej będę jadł/a tym szybciej schudnę. – Sport bez diety.

14 Jak schudnąć, żeby nie przytyć? Aby skutecznie schudnąć należy na trwałe zmienić swoje złe nawyki żywieniowe i nauczyć się zdrowego sposobu odżywiania. – Opieka specjalisty: kontrola i motywacja. – Dieta o odpowiedniej kaloryczności. – Dieta musi być smaczna, prosta i szybka w przygotowaniu. – Dieta, aby była skuteczna musi być przestrzegana. – Odpowiednio dobrana suplementacja.


Pobierz ppt "Jadłospis dzienny PosiłekCo jemy? śniadanie II śniadanie obiad podwieczorek kolacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google