Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROJEKTOWANIE STOISK TARGOWYCH Autorzy: Ewa Bielińska Marcin Wenzel Michał Więcek Piotr Szczudło Jakub Stefański Piotr Werschler.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROJEKTOWANIE STOISK TARGOWYCH Autorzy: Ewa Bielińska Marcin Wenzel Michał Więcek Piotr Szczudło Jakub Stefański Piotr Werschler."— Zapis prezentacji:

1 PROJEKTOWANIE STOISK TARGOWYCH Autorzy: Ewa Bielińska Marcin Wenzel Michał Więcek Piotr Szczudło Jakub Stefański Piotr Werschler

2 Proces projektowania – FAZA I 1 kontakt z klientem (telefon/mail) 2 zbieranie danych przez dział projektowy 3 pierwsze prace nad wyglądem stoiska

3 FAZA II 4 wizualizacja (zabudowa, rzuty, przekroje) + wycena 5 ewentualne poprawki 6 podpisanie umowy

4 FAZA III 7 sporządzenie dokumentacji 8 stworzenie elementów zabudowy 9 wysyłka i montaż stoiska 10 przekazanie stoiska klientowi

5 STOISKO STANDARDOWESTOISKO NOWOCZESNE EkologiaLaminaty Dopełnienie kampanii reklamowej Rola detali Skromne, nieskomplikowane Tkaniny, drewno, stal Tworzywa sztuczne (PCV, plexi)

6 Funkcje stoiska targowego Promocja firmyUtrwalenie wizerunkuMiejsce spotkań z klientami/konkurencjąPrezentacja produktów/usług

7 Źródła sukcesu Kompetentny personel Odpowiednia komunikacja Kolorystyka związana z firmą Nowatorski design, użyte materiały Nie rozmiar lecz funkcjonalność

8 Najciekawsze stoiska targowe Design Materiały Nagrody Kryteria:

9 Klient: Modular Lightning Instruments  Targi: Interiour 2002, Kortrijk (Belgia)  Wykonawca: Rotor  Struktura stoiska:  Igloo o powierzchni 256 m ²  Konstrukcja z paneli wykorzystywanych w lodówkach, pianki poliuretanowej i spienionego PCV na powierzchni podłogi  Obniżenie temperatury wewnątrz igloo do 8 stopni Celsjusza  Na stoisku prezentowane były panele oświetleniowe.

10 Modular Lightning Instruments

11

12 Klient: Krizia  Targi: Milan fashion week, Milan 1999  Wykonawca: Gefit  Struktura stoiska:  Powierzchnia 550 m²  Przeźroczyste kule PVC (średnica cm)  System zawieszenia powietrznego  Dynamika stoiska uzyskana przez jasne projekcje zdjęć, modeli, tkanin i innych elementów graficznych na ścianach i podłodze

13 Krizia

14

15 Klient: Julius Zöllner  Targi: „Kind + Jugend”, Kolonia 2001  Wykonawca: Totems Communication  Struktura stoiska:  Powierzchnia 425 m²  3000 form kwiatowych  Wszystkie fasady pokryte lekkimi tkaninami  Kolory i światło – poczucie bezpieczeństwa, ciepła  Zewnętrzna część - bodziec do wejścia do spokojnego, przyjemnego środka

16 Julius Zöllner

17

18 Klient: Projektpilot  Targi – Euroshop, Düsseldorf 2008  Wykonawca: D’art Design Gruppe  Struktura stoiska:  Powierzchnia 3m x 16,5m  18 ton kartonowych tub (ok. 8tys.)  Ściana w wysokości 4m  Część tub odpowiednio oznaczona i „wyciągnięta” ze ściany w celu zaprezentowania materiałów informacyjnych

19 Projektpilot

20

21 Klient: E.ON Energy Sales  Targi: E-world energy & water, Essen 2008  Wykonawca: Avcommunication  Struktura stoiska:  Powierzchnia 900 m ², całość w bieli,  Zewnętrzna część - imponujące arkady  Wewnętrzna część - strefa dialogu w osłoniętej, ekranowej przestrzeni  Nagrody: IF Award 2008 corporate architecture; Connect Award 2008

22 E.ON – Essen 2008

23 Bibliografia  „GRAND STAND Concept&Design”, wyd. Frame Publishers  TRADE FAIR DESIGN ANNUAL 2008/2009” Conway Lloyd Morgan, wyd. Avedition.

24 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "PROJEKTOWANIE STOISK TARGOWYCH Autorzy: Ewa Bielińska Marcin Wenzel Michał Więcek Piotr Szczudło Jakub Stefański Piotr Werschler."

Podobne prezentacje


Reklamy Google