Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Częstość usprawniania produktów informatycznych RecenzentSkład Zespołu: Piotr Wojciechowski Anna Dec Dominik Flisak Krzysztof Szypiłło Marcin Wiśniewski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Częstość usprawniania produktów informatycznych RecenzentSkład Zespołu: Piotr Wojciechowski Anna Dec Dominik Flisak Krzysztof Szypiłło Marcin Wiśniewski."— Zapis prezentacji:

1 Częstość usprawniania produktów informatycznych RecenzentSkład Zespołu: Piotr Wojciechowski Anna Dec Dominik Flisak Krzysztof Szypiłło Marcin Wiśniewski Ewa Zbroińska

2 Czy praca jest na temat? Praca napisana przez grupę nr 1 jest napisana na temat. Założony w pracy cel określenie czynników mających decydujące znaczenie na usprawnienie systemów informatycznych przez firmy je produkujące został osiągnięty. Grupa w rzetelny sposób podeszła do postawionego sobie zadania: zaznajomiła się z literaturą, następnie skonstruowała ankietę, skonsultowała ją z ekspertem, zaś po wprowadzeniu poprawek wysłała do 180 firm tworzących oprogramowanie z województwa dolnośląskiego

3 Czy zawiera przekonywujące argumenty? Na wysłane ankiety odpowiedziały tylko 23 firmy, czyli ok.13% z założonych 180. Jest to zbyt mało, aby wyciągnąć ostateczne wnioski.

4 Czy napisana jest poprawnie? W pracy występuje niewiele błędów. Zauważone przez mnie to: - źle postawione przecinki, - literówki, - część wykresów jest źle podpisana. Podział wytwarzanego oprogramowania zamieniłbym na: - oprogramowanie sprzedawane w standardowej wersji, - oprogramowanie tworzone na zamówienie klienta.

5 Czy nadaje się do ewentualnej publikacji? Jeżeli praca miałaby być publikowana w formie artykułu to powinna zostać skrócona, w tekście powinny zostać uwzględnione źródła z których były wykorzystane informacje, należy usunąć błędy.


Pobierz ppt "Częstość usprawniania produktów informatycznych RecenzentSkład Zespołu: Piotr Wojciechowski Anna Dec Dominik Flisak Krzysztof Szypiłło Marcin Wiśniewski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google