Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest."— Zapis prezentacji:

1 „Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest niemożliwe”. R. Hunt Greene

2 Planowanie - Realizowanie - Monitorowanie szeroko pojętych Zadań i Zleceń w czasie rzeczywistym przy użyciu aplikacji webowych i mobilnych

3 Dwutorowe wsparcie Dostawcy Usług przyjmowanie Zleceń w czasie rzeczywistym oraz prowadzenie komunikacji online z Właścicielami Majątku i pracującymi w terenie Pracownikami Właściciele Majątku zlecanie dowolnych Zadań w czasie rzeczywistym oraz bieżący wgląd w ich realizację dzięki dostępowi do dedykowanej aplikacji webowej lub/i mobilnej

4 Cztery innowacyjne aplikacje w jednym narzędziu ERP Aplikacja Koordynatora Usług Aplikacja Mobilnego Lidera Usług Aplikacja Klienta Usług Aplikacja Kierownika Obiektu

5 Kiedyś Wyższe koszty składania Zleceń i obsługi Zadań Praca w rozproszonym środowisku Bezproduktywne zgłoszenia telefoniczne Niezliczone ilości dokumentów papierowych Dyspozycje mailowe trafiające do spamu Teraz Optymalizacja kosztów zarządzania Zleceniami i Zadaniami Praca w przeglądarce internetowej oraz na urządzeniach mobilnych Zlecanie oraz monitorowanie Zadań w czasie rzeczywistym Elektroniczny obieg dokumentów Stała kontrola nad pozycjami Mobilnych Liderów oraz postępami realizowanych prac

6 Aplikacja Koordynatora Usług Zysk dla Ciebie: Wydajne planowanie i realizowanie prac zlecanych przez Klienta Skuteczne zarządzanie Zespołami Mobilnych Pracowników Monitorowanie kosztów oraz ustalanie planowanych przychodów Aplikacja webowa dostępna z poziomu każdej przeglądarki internetowej

7 Zysk dla Ciebie: Zdalny kontakt Koordynatora z Mobilnym Liderem Kontrola wykonywanej pracy dzięki modułowi GPS Elektroniczne listy kontrole i dokumentacja techniczna Skaner kodów oraz tworzenie multimediów Aplikacja Mobilnego Lidera Usług Aplikacja instalowana na urządzeniu mobilnym wyposażonym w moduł GPS

8 Aplikacja Klienta Usług oraz Kierownika Obiektu Zysk dla Ciebie: Zlecanie oraz monitorowanie realizacji Zadań w czasie rzeczywistym Eliminacja papierowego obiegu dokumentów Przypisanie uprawnień pozwalających Pracownikom zgłaszać Zlecenia bezpośrednio do Dostawców Usług Dostęp do bieżących statusów oraz dokumentacji multimedialnej będącej potwierdzeniem realizacji zlecanych prac Aplikacja webowa dostępna z poziomu przeglądarki internetowej oraz mobilna – instalowana na smartphonie

9 Sektory zastosowań Logistyka Finanse Telekomunikacja Serwis techniczny urządzeń

10 Schemat przepływu informacji – SERWIS TECHNICZNY URZĄDZEŃ Sklep Aplikacja Kierownika Obiektu Zgłoszenie awarii klimatyzatora multimedia Centrala Aplikacja Klienta Usług

11 Schemat przepływu informacji – SERWIS TECHNICZNY URZĄDZEŃ Sklep Aplikacja Kierownika Obiektu Zgłoszenie awarii klimatyzatora multimedia Zlecenie wykonania naprawy Centrala Aplikacja Klienta Usług Serwis naprawczy Aplikacja Koordynatora Usług

12 Schemat przepływu informacji – SERWIS TECHNICZNY URZĄDZEŃ Sklep Aplikacja Kierownika Obiektu Zgłoszenie awarii klimatyzatora multimedia Zlecenie wykonania naprawy Centrala Aplikacja Klienta Usług Zlecenie wykonania prac naprawczych Serwis naprawczy Aplikacja Koordynatora Usług Serwisant Aplikacja Mobilnego Lidera

13 Schemat przepływu informacji – SERWIS TECHNICZNY URZĄDZEŃ Sklep Aplikacja Kierownika Obiektu Zgłoszenie awarii klimatyzatora multimedia Zlecenie wykonania naprawy Centrala Aplikacja Klienta Usług Zlecenie wykonania prac naprawczych Serwis naprawczy Aplikacja Koordynatora Usług Serwisant Aplikacja Mobilnego Lidera Zebrane dane i protokół powykonawczy

14 Schemat przepływu informacji – SERWIS TECHNICZNY URZĄDZEŃ Sklep Aplikacja Kierownika Obiektu Zgłoszenie awarii klimatyzatora multimedia Zlecenie wykonania naprawy Centrala Aplikacja Klienta Usług Zlecenie wykonania prac naprawczych Serwis naprawczy Aplikacja Koordynatora Usług Serwisant Aplikacja Mobilnego Lidera Dokumenty pozleceniowe i multimedia Zebrane dane i protokół powykonawczy

15 Schemat przepływu informacji – SERWIS TECHNICZNY URZĄDZEŃ Sklep Aplikacja Kierownika Obiektu Zgłoszenie awarii klimatyzatora multimedia Zlecenie wykonania naprawy Centrala Aplikacja Klienta Usług Zlecenie wykonania prac naprawczych Serwis naprawczy Aplikacja Koordynatora Usług Serwisant Aplikacja Mobilnego Lidera Potwierdzenie oraz status Zgłoszenia Dokumenty pozleceniowe i multimedia Zebrane dane i protokół powykonawczy

16 Schemat przepływu informacji – BRANŻA FINANSOWA Doradca Kredytowy Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wniosku kredytowego Instytucja finansowa Aplikacja Koordynatora Usług

17 Schemat przepływu informacji – BRANŻA FINANSOWA Doradca Kredytowy Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wniosku kredytowego Zlecenie wykonania operatu szacunkowego kredytowanego majątku Instytucja finansowa Aplikacja Koordynatora Usług Rzeczoznawca Majątkowy Aplikacja Mobilnego Lidera

18 Schemat przepływu informacji – BRANŻA FINANSOWA Doradca Kredytowy Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wniosku kredytowego Zlecenie wykonania operatu szacunkowego kredytowanego majątku Instytucja finansowa Aplikacja Koordynatora Usług Rzeczoznawca Majątkowy Aplikacja Mobilnego Lidera Operat szacunkowy wraz z multimediami

19 Schemat przepływu informacji – BRANŻA FINANSOWA Doradca Kredytowy Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wniosku kredytowego Zlecenie wykonania operatu szacunkowego kredytowanego majątku Instytucja finansowa Aplikacja Koordynatora Usług Rzeczoznawca Majątkowy Aplikacja Mobilnego Lidera Wynik weryfikacji zdolności kredytowej konsumenta Operat szacunkowy wraz z multimediami

20 Schemat przepływu informacji – FIRMA INFRASTRUKTURALNA Operator Telekomunikacyjny Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wykonania naprawy sieci światłowodowej Firma Instalacyjna Aplikacja Koordynatora Usług

21 Schemat przepływu informacji – FIRMA INFRASTRUKTURALNA Operator Telekomunikacyjny Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wykonania naprawy sieci światłowodowej Zlecenie wykonania prac naprawczych Firma Instalacyjna Aplikacja Koordynatora Usług Technik Aplikacja Mobilnego Lidera

22 Schemat przepływu informacji – FIRMA INFRASTRUKTURALNA Operator Telekomunikacyjny Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wykonania naprawy sieci światłowodowej Zlecenie wykonania prac naprawczych Firma Instalacyjna Aplikacja Koordynatora Usług Technik Aplikacja Mobilnego Lidera Zebrane dane i protokół powykonawczy

23 Schemat przepływu informacji – FIRMA INFRASTRUKTURALNA Operator Telekomunikacyjny Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie wykonania naprawy sieci światłowodowej Zlecenie wykonania prac naprawczych Firma Instalacyjna Aplikacja Koordynatora Usług Technik Aplikacja Mobilnego Lidera Protokół powykonawczy wraz z multimediami Zebrane dane i protokół powykonawczy

24 Schemat przepływu informacji – BRANŻA LOGISTYCZNA Fabryka Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie usługi spedycji i transportu międzynarodowego Operator Logistyczny Aplikacja Koordynatora Usług

25 Schemat przepływu informacji – BRANŻA LOGISTYCZNA Fabryka Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie usługi spedycji i transportu międzynarodowego Zlecenie wykonania usługi Operator Logistyczny Aplikacja Koordynatora Usług Zawodowy Kierowca Międzynarodowy Aplikacja Mobilnego Lidera

26 Schemat przepływu informacji – BRANŻA LOGISTYCZNA Fabryka Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie usługi spedycji i transportu międzynarodowego Zlecenie wykonania usługi Operator Logistyczny Aplikacja Koordynatora Usług Zawodowy Kierowca Międzynarodowy Aplikacja Mobilnego Lidera Raport CMR

27 Schemat przepływu informacji – BRANŻA LOGISTYCZNA Fabryka Aplikacja Klienta Usług Zgłoszenie usługi spedycji i transportu międzynarodowego Zlecenie wykonania usługi Operator Logistyczny Aplikacja Koordynatora Usług Zawodowy Kierowca Międzynarodowy Aplikacja Mobilnego Lidera Protokół powykonawczyRaport CMR

28 Ile zyska firma zatrudniająca: 3 Mobilnych Liderów Usług 1 Koordynatora Usług Realizująca dziennie: 3 Zlecenia (2 zadania na każdym Zleceniu) Dzięki e-Service firma oszczędzi nawet 3872,61 zł* miesięcznie! *Użyte do uzyskania wyniku parametry obliczeniowe powstały na bazie szacunkowych danych zaczerpniętych z rynku. Dane te mają charakter wyłącznie informacyjny i poglądowy. koszty e-Service możliwości e-Service

29 O Producencie – Grupa QSG Projektanci kreatywnych rozwiązań informatycznych Doświadczeni menadżerowie ds. jakości oraz wykwalifikowani programiści Rozbudowany dział utrzymania jakości oprogramowania Biuro Zarządzania Projektami Kompetencje do tworzenia produktów własnych, rozwiązań dedykowanych i oprogramowania na żądanie, wieloplatformowych aplikacji webowych i mobilnych.

30 Zapytaj o ofertę infolinia: mail: Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest."

Podobne prezentacje


Reklamy Google