Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO WARSZAWA, 18 LISTOPADA 2014 Marta Roszkowska POLSKI KONSUMENT A NOWOŚCI.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO WARSZAWA, 18 LISTOPADA 2014 Marta Roszkowska POLSKI KONSUMENT A NOWOŚCI."— Zapis prezentacji:

1 KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO WARSZAWA, 18 LISTOPADA 2014 Marta Roszkowska POLSKI KONSUMENT A NOWOŚCI

2 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 2 Sprzedaż bezpośrednia Sprzedaż internetowa Sprzedaż instytucjonalna Perfumerie Cash&Carry Sklepy specjalistyczne (np. Body Shop, Mydlarnie) Sprzedaż bezpośrednia Sprzedaż internetowa Sprzedaż instytucjonalna Perfumerie Cash&Carry Sklepy specjalistyczne (np. Body Shop, Mydlarnie) NIELSEN – MONITOROWANE KANAŁY Sprzedaż Detaliczna Sklepy Chemiczne Hipermarkety Supermarkety Dyskonty Sprzedaż Detaliczna Sklepy Chemiczne Hipermarkety Supermarkety Dyskonty

3 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 3 POLSKI KONSUMENT WCIĄŻ PESYMISTYCZNY Jednak od roku obserwujemy ciągły wzrost nastrojów konsumenckich Nielsen Consumer Confidence Index

4 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 4 RYNEK KOSMETYCZNY TYLKO NIEZNACZNIE ROŚNIE 1,5% 9,4 mld PLN wart jest rynek kosmetyczny w Polsce to tempo wzrostu kategorii kosmetycznych Nielsen, sprzedaż wartościowa wrzesień 2013 – sierpień 2014

5 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 5 JAK WYGLĄDA KOSZYK KOSMETYCZNO-CHEMICZNY NA TLE CAŁEGO RYNKU FMCG? Udziały wartościowe Źródło:Nielsen

6 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 6 NA JAKIE PRODUKTY KOSMETYCZNE WYDAJEMY NAJWIĘCEJ? Źródło:Nielsen Udział w sprzedaży wartościowej, okres wrzesień’2013-sierpień’2014

7 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 7 WODY ZAPACHOWE, KOSMETYKI KOLOROWE, OCHRONA ZĘBÓW... WŁAŚNIE ONE WYRÓŻNIAJĄ SIĘ SZYBKIM WZROSTEM NA TLE CAŁEGO KOSZYKA PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH Wartościowa zmiana sprzedaży, okres wrzesień’2013-sierpień’2014 w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku Źródło:Nielsen

8 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 8 INNOWACJA, CZYLI? *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie ( ) NOWY PRODUCENT NOWA MARKA NOWA LINIA NOWE OPAKOWANIE NOWY ROZMIAR NOWA FORMA PRODUKTU NOWY STYL NOWY ZAPACH/SMAK NOWY CLAIM TYPY INNOWACJI

9 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 9 1/5 DOSTĘPNYCH NA PÓŁCE KOSMETYKÓW POJAWIŁA SIĘ NA RYNKU W TYM ROKU…

10 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 10 … ALE ICH UDZIAŁ W SPRZEDAŻY RÓŻNI SIĘ W ZALEŻNOŚCI OD KATEGORII Nielsen, sprzedaż wartościowa wrzesień 2013 – sierpień 2014

11 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 11 TYLKO CZASAMI PRÓBUJEMY NOWYCH PRODUKTÓW Nielsen Shopper Trends 2013

12 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 12 JAKIE MA SZANSE PRODUKT, ABY UTRZYMAĆ SIĘ NA RYNKU DŁUŻEJ NIŻ ROK? LAUNCH 100% *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie ( )

13 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 13 JAKIE MA SZANSE PRODUKT, ABY UTRZYMAĆ SIĘ NA RYNKU DŁUŻEJ NIŻ ROK? LAUNCH TYDZIEŃ % 55% *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie ( )

14 Copyright ©2013 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 14 JAKIE MA SZANSE PRODUKT, ABY UTRZYMAĆ SIĘ NA RYNKU DŁUŻEJ NIŻ ROK? LAUNCH TYDZIEŃ 26TYDZIEŃ % 55% 24% *Nielsen Breakthrough Innovation Europe, nowe produkty w Europie ( )

15 Marta Roszkowska Client Specialist Nielsen, Poland Phone: (48 22)


Pobierz ppt "KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO WARSZAWA, 18 LISTOPADA 2014 Marta Roszkowska POLSKI KONSUMENT A NOWOŚCI."

Podobne prezentacje


Reklamy Google