Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Listonic – Wygodna lista zakupów Kamil Janiszewski, Listonic Sp. z o. o.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Listonic – Wygodna lista zakupów Kamil Janiszewski, Listonic Sp. z o. o."— Zapis prezentacji:

1 Listonic – Wygodna lista zakupów Kamil Janiszewski, Listonic Sp. z o. o.

2 2 Agenda o Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

3 3 O aplikacji list zakupów miesięcznie produktów zapisanych na listach każdego miesiąca 95% produktów FMCG zarejestrowanych użytkowników aktywnych użytkowników

4 4 Demografia Użytkownicy Listonic: są mieszkańcami dużych miast Warszawa to 28% 49% to mężczyźni, 51% to kobiety Określamy ich upmarket lub affluent, są właścicielami topowych smartfonów odpowiadają za zakupy rodzinne, lub mają na nie istotny wpływ są w wieku: lat

5 5 Listonic Dzięki tej apce już nie zapominam co mam kupić, a lepiej wyglądam z tel w ręce niż z kartką :) Piotr Nagradzana, popularna i lubiana aplikacja

6 Pracujemy z: Klienci: Z technologii Listonic korzystają:

7 7 Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

8 8 iBotta Kupony na produkty FMCG niezależne od sieci handlowych

9 9 iBotta Kup, i wykonaj dodatkowe zadania

10 10 iBotta

11 11 iBotta Użytkownik kuponów realizuje podczas jednych zakupów kupony na 11,5% wartości swojego koszyka zakupowego. Szukanie kuponów zajmuje 15 minut 74,2% klientów korzysta z kuponów (19,7% zawsze, 24,2% często, 30,3% czasami)

12 12 Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

13 13 Przepisy.pl + WEB + FB + Youtube Przepisy.pl – działają wszędzie tam, gdzie da się działać :)

14 Przycisk Listonic Jednym kliknięciem zamienia przepis kulinarny na listę zakupów

15 Przycisk Listonic Drobna zmiana pozycji przycisku

16 16 Listonic - przyciski 500 blogów i serwisów kulinarnych z przyciskami 30 mln wyświetleń stron z przyciskami miesięcznie 8 mln osób miesięcznie szuka w sieci przepisów

17 17 Oferta przyciski na stronach/blogach/ w aplikacjach

18 18 Oferta przyciski na stronach/blogach/ w aplikacjach

19 19 Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów

20 20 Casey i przykłady

21 21 Case

22 22 Case

23 23 Case

24 24 Case

25 25 Efekty

26 26 Efekty Efekty: 550 tysięcy odsłon banera reklamującego CTR na poziomie 0,72% 70 tysięcy odsłon reklamy kontekstowej CTR na poziomie 2,24% Efekty: 450 tysięcy odsłon banera reklamującego CTR na poziomie 0,69% 45 tysięcy odsłon reklamy kontekstowej CTR na poziomie 2,32%

27 27 Efekty Rok po wprowadzeniu brandingu w aplikacji deklaracja płatności kartą wzrosła o 40%. 62% wzrostu obecności marki Łowicz na listach zakupów w analogicznym okresie poprzedniego miesiąca 75% wzrostu popularności kategorii reklamowanych produktów 1162% wzrostu obecności marki Durex na listach zakupów w analogicznym okresie poprzedniego miesiąca 202% wzrostu popularności kategorii reklamowanych produktów

28 28 Przykład: Książęce

29 29 Przykład: Książęce Jasnego Ryżowego ryż, makaron, orzechy oliwki, owoce morza, drób Złote Pszeniczne Czerwonego Lagera kiełbasa, karkówka, schab czekoladę, marcepan, karmel Ciemnego Łagodnego

30 30 Nowa wersja

31 31 Nowa wersja

32 32 Nowa wersja

33 Dziękuje za uwagę Listonic Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 46 lok. 4, Łódź Kamil Janiszewski tel


Pobierz ppt "Listonic – Wygodna lista zakupów Kamil Janiszewski, Listonic Sp. z o. o."

Podobne prezentacje


Reklamy Google