Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Roczne Przyrosty Powierzchni w Centrach Handlowych Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012 Powyższe dane dotyczą centrów handlowych o powierzchni handlowej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Roczne Przyrosty Powierzchni w Centrach Handlowych Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012 Powyższe dane dotyczą centrów handlowych o powierzchni handlowej."— Zapis prezentacji:

1

2 Roczne Przyrosty Powierzchni w Centrach Handlowych Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012 Powyższe dane dotyczą centrów handlowych o powierzchni handlowej powyżej m 2 i posiadających co najmniej 11 sklepów w galerii 2

3 Rozmieszczenie Powierzchni wg Wielkości Miast Po okresie rozwoju w głównych aglomeracjach, mniejsze ośrodki zyskują zainteresowanie deweloperów i najemców Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień %20%40%60%80%100% Obecnie 2013 (Prognoza) Miasta <100k Miasta k Miasta k Główne Aglomeracje 3

4 Dojrzałość Rynków: Główne Aglomeracje Liczba ludności 4 Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012, GfK Polonia, grudzień 2011 Nasycenie powierzchnią w centrach handlowych (m 2 / mieszkańców) Aglomeracja Katowicka Siła nabywcza ( / capita / rok) Warszawa Poznań Łódź Wrocław Trójmiasto Kraków Szczecin 4

5 Dojrzałość Rynków: Miasta od tys. mieszkańców Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012, GfK Polonia, grudzień 2011 Nasycenie powierzchnią w centrach handlowych (m 2 / mieszkańców) Toruń Kielce Bydgoszcz Białystok Częstochowa Lublin Radom Liczba ludności Siła nabywcza ( / capita / rok) 5

6 Dojrzałość Rynków: Miasta od tys. mieszkańców Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012, GfK Polonia, grudzień 2011 Liczba ludności Nasycenie powierzchnią w centrach handlowych (m 2 / mieszkańców) Siła nabywcza ( / capita / rok) Legnica Rzeszów Opole Płock Zielona Góra Gorzów Wlkp. Wałbrzych Włocławek Tarnów Olsztyn Kalisz Elbląg Bielsko-Biała Koszalin 6

7 Nasycenie Powierzchnią Handlową w Polskich Miastach Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012 Nasycenie powierzchnią w centrach handlowych (m 2 / mieszkańców) Nasycenie powierzchnią istniejącą Nasycenie powierzchnią w budowie 7 Główne Aglomeracje Miasta tys. Miasta tys. Miasta < 100 tys.

8 8 Dostępność Marek wg Kategorii i Wielkości Miasta Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% ModaZdrowie i urodaArtykuły dziecięceButySport WarszawaMiasta > 300 tys.Miasta tys.Miasta tys. 8

9 9 Dostępność Marek z Branży Modowej Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012 Warszawa Miasta > 300 tys. Miasta tys. Miasta tys. 9

10 Debiutujący na Rynku w 2011 wg Kraju Pochodzenia Sweden: USA: UK: Italy: Spain: Germany: Switzerland: Russia: 10

11 Debiutujący na Rynku w 2012 wg Kraju Pochodzenia Sweden: USA: Great Britain: Italy: Turkay: Germany: Russia: 11

12 Marki Planujące Debiut w Polsce wg Kraju Pochodzenia Great Britain: USA: Germany: France: Japan: 12

13 13 Studium Przypadku: Debiut w Polsce: 2011 Rosja Kraj pochodzenia: Rosja Buty Kategoria: Buty 38 Liczba sklepów: – 500 m 2 Średnia powierzchnia: 300 – 500 m 2 Istniejące 38 Planowane18

14 Studium Przypadku: Debiut w Polsce: 2012 Rosja Kraj pochodzenia: Rosja Buty Kategoria: Buty 10 Liczba sklepów: m 2 Średnia powierzchnia: 250 m 2 Istniejące 10 Planowane 20

15 Dziękuję About Jones Lang LaSalle Jones Lang LaSalle (NYSE:JLL) is a financial and professional services firm specializing in real estate. The firm offers integrated services delivered by expert teams worldwide to clients seeking increased value by owning, occupying or investing in real estate. With 2010 global revenue of more than $2.9 billion, Jones Lang LaSalle serves clients in 60 countries from more than 1,000 locations worldwide, including 185 corporate offices. The firm is an industry leader in property and corporate facility management services, with a portfolio of approximately 1.8 billion square feet worldwide. LaSalle Investment Management, the companys investment management business, is one of the worlds largest and most diverse in real estate with more than $43 billion of assets under management. For further information, please visit our website, COPYRIGHT © JONES LANG LASALLE IP, INC Grażyna Melibruda Jones Lang LaSalle Poland ul. Krolewska Warsaw Tel Tel


Pobierz ppt "Roczne Przyrosty Powierzchni w Centrach Handlowych Źródło: Jones Lang LaSalle, wrzesień 2012 Powyższe dane dotyczą centrów handlowych o powierzchni handlowej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google