Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Warszawa, 14.10.2008r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata 2009-2015.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Warszawa, 14.10.2008r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata 2009-2015."— Zapis prezentacji:

1 Warszawa, r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata

2 Warszawa, r. Grupa ENERGA Jeden z czterech holdingów elektroenergetycznych w Polsce. Jeden z największych pracodawców. W całym kraju zatrudnia ponad 12,5 tys. osób. Lider w produkcji energii ze źródeł odnawialnych.

3 Warszawa, r. Obszary działalności Grupy ENERGA Dystrybucja - operator systemu dystrybucyjnego na obszarze 75 tys. km kw –162 tys. km linii energetycznych 6,3 tys. km linii WN 66 tys. km SN 88,5 tys. km nN Obrót - dostawca prądu do 2,5 mln gospodarstw domowych i do ponad 300 tys. Firm –16-procentowy udział w rynku sprzedaży Wytwarzanie energii – MWh rocznie –2-procentowy udział w wytwarzaniu energii z węgla –30-procentowy udział w rynku energii ze źródeł odnawialnych

4 Warszawa, r. Struktura Grupy ENERGA Grupę ENERGA tworzy 47 spółek

5 Gdańsk, dd.mm.2008r.Warszawa, r. Strategia rozwoju Grupy ENERGA na lata

6 Warszawa, r. Do 2015 roku Grupa ENERGA planuje inwestycje na poziomie około 20 mld zł

7 Warszawa, r. Pięć filarów strategii Zamierzamy osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną w sprzedaży energii elektrycznej Naszym celem w dystrybucji jest silny wzrost rentowności i rozwój sieci Stawiamy na rozproszone - w szczególności odnawialne - źródła wytwarzania energii elektrycznej Zamierzamy rozwijać energetykę konwencjonalną poprzez udział kapitałowy partnerów strategicznych we wspólnie prowadzonych przedsięwzięciach Dążymy do wytworzenia modelu, w którym odbiorca energii może stać się jednocześnie współwytwórcą energii odnawialnej

8 Warszawa, r. Trwała przewaga konkurencyjna w sprzedaży energii elektrycznej Zmiana standardów obsługi Budowa wielu kanałów kontaktu z klientami –eBOK –IVR –Contact Center –www Rozbudowa oferowanego portfolio produktowego Usługi kompleksowe z zakresu tzw. mediów użytkowych (prąd, gaz, ogrzewanie) ‏ Współpraca ze strategicznym partnerem, który dysponuje komplementarną siecią biur obsługi klienta

9 Warszawa, r. Dystrybucja – wzrost rentowności i rozwój sieci Rozwój sieci na terytorium Polski oraz krajów basenu Morza Bałtyckiego Wejście w obszary dystrybucji nowych usług (gaz, ciepło) ‏ Wzrost rentowności Wzrost skali inwestycji Poprawa do 2020 roku bezpieczeństwa sieci o 50%

10 Warszawa, r. Rozproszone - w szczególności odnawialne - źródła wytwarzania energii elektrycznej Rozwój rozproszonej energetyki odnawialnej zostanie zrealizowany głównie poprzez własne projekty inwestycyjne oraz współpracę z samorządami i innymi partnerami Obszary inwestycji: –Biogazownie - Energa BIOGAZ –Elektrownie wodne –Elektrownie wiatrowe - Energa WIND –Kogeneracja i rynek ciepła –Elektrownie gazowe - PRO-GAZ –Prace badawcze - Rada Naukowo-Techniczna przy Centrum Badawczo-Rozwojowym Grupy pod kierownictwem prof. Jana Popczyka

11 Warszawa, r. Rozwój energetyki węglowej poprzez udział kapitałowy partnerów strategicznych we wspólnie prowadzonych przedsięwzięciach Rozbudowa elektrowni w Ostrołęce – pierwszy etap blok o mocy 1000 MW Optymalizacja zakupu energii

12 Warszawa, r. Model współpracy, w którym odbiorca energii może stać się jednocześnie współwytwórcą energii odnawialnej (prezentacja graficzna I) ‏

13 Warszawa, r. Model współpracy, w którym odbiorca energii może stać się jednocześnie współwytwórcą energii odnawialnej

14 Gdańsk, dd.mm.2008r.Warszawa, r. Wspólna marka

15 Warszawa, r. Jedna, wspólna marka dla wszystkich spółek, zastąpi całą grupę 47 marek Inwestycja budująca wizerunek, pozycję i wartość rynkową ENERGI Wspólna marka – dobra inwestycja

16 Warszawa, r. WIZJA Stworzenie zwartej, efektywnej i innowacyjnej Grupy Kapitałowej, która dzięki współdziałaniu i wzajemnemu wspieraniu się wszystkich podmiotów Grupy jest liderem w zakresie jakości usług i obsługi na polskim rynku mediów użytkowych, stale podnoszącym swoją efektywność. MISJA „Zapewnienie komfortu życia i pracy” Marka ENERGA

17 Warszawa, r. Marka ENERGA Wspólna marka oddaje aspiracje i utożsamia wartości promowane przez Grupę: Człowiek – ENERGA chce świadczyć usługi w taki sposób, aby jej klienci, pracownicy i partnerzy handlowi mogli cieszyć się życiem, realizować swoje pasje i spełniać zawodowo. To wspieranie edukacji, przyszłości naszych dzieci, budowanie partnerskich relacji i propagowania zasad uczciwości. Środowisko –troska o otaczające nas środowisko naturalne poprzez edukację ekologiczną oraz proekologiczne działania i inwestycje. ENERGA – otwartość, transparentność, uczciwość w działaniu, współdziałanie i wspieranie się wszystkich podmiotów Grupy. Respektowanie tych wartości jest obowiązkiem wszystkich pracowników Grupy.

18 Warszawa, r. ENERGA Energia Ekologia Edukacja Efektywność Emocje Wspólna marka

19 Gdańsk, dd.mm.2008r.Warszawa, r. Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Warszawa, 14.10.2008r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata 2009-2015."

Podobne prezentacje


Reklamy Google