Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp."— Zapis prezentacji:

1 Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp. z o.o.

2 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Badania konsumenckie w Polsce Ericsson Consumer Lab  Grupa reprezentatywna –Kryteria przykładowe: płeć, wiek, region  Grupy wiekowe: lat –1500 wywiadów –Badania terenowe: kwiecień 2006 –Metoda: ilościowa, jakościowa –Grupa reprezentatywna dla 28 milionów ludzi

3 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Aż 27% Polaków posiada tylko telefon komórkowy

4 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Minuty 15 minut dziennie rozmawiają średnio Polacy przez komórki Ile czasu spędzasz - rozmawiając przez telefon komórkowy – na rozmowy prywatne i służbowe?

5 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Jakiego telefonu używasz do rozmów z domu? 86% posiadających oba telefony używa telefonu komórkowego w domu

6 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Jakie są powody rozmowy z domu przez tel. komórkowy? % Polacy unikają rozmów między tel. komórkowymi i stacjonarnymi

7 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 21% Polaków nie jest zainteresowanych nabyciem telefonu komórkowego... %

8 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20)... i trudno ich będzie zainteresować  Grupa reprezentowana głównie przez ludzi staroświeckich, tradycjonalistów (70%)  35% to przedział wiekowy lat  53% to przedział wiekowy lat  60% to emeryci  Nie są zainteresowani technologią lub nie posiadają wiedzy na jej temat  Nie czują potrzeby posiadania telefonu komórkowego

9 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) „Nie potrzebuję komórki” - 38% z grupy nieposiadającej telefonu komórkowy % Jakie są główne powody nieposiadania telefonu komórkowego?

10 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 78% Polaków płaci ze „swojej kieszeni” za rachunki telefoniczne Kto opłaca Twoje rachunki za najczęściej używany telefon komórkowy?

11 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Polska krajem SMS-ów Rozmowy4,5 dziennie Poczta głosowa0,36 SMS6,5 Na dojrzałym rynku użytkownicy komórek wysyłają 3,94 SMS (UK) dziennie.

12 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) “Jak reagujesz zwykle na każde 10 otrzymanych wiadomości tekstowych/SMS’ów/ i od przyjaciół, kolegów z pracy i członków rodziny (wyłączając informacje abonamentowe) ?” SMS inicjatorem ruchu w sieci Odpowiada SMS (57%) Dzwoni do autora otrzymanej wiadomości (17%) Odpowiada zarówno SMS, jak i telefonem (11%) Czyta i odpowiada (15%)  W 85% wszystkich przypadków, to otrzymany SMS inicjuje wysłanie wiadomości i/lub rozmowę przez telefon

13 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Aż 89% Polaków używa telefonów komórkowych do rozmów i wysyłania SMS-ów

14 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 23% Polaków korzysta z multimedialnych usług telefonii komórkowej  Młoda grupa wiekowa: użytkowników reprezentują głównie osób pomiędzy rokiem życia; nie ma prawie nikogo powyżej 49 roku życia  Grupa reprezentowana wśród studentów „dziennych” (36%) oraz stałych użytkowników komórek (33%).

15 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20)  Chęć dorównania przyjaciołom i bycia „na czasie”  Posiadanie najnowszego modelu telefonu komórkowego robi dobre wrażenie  Chęć korzystania z zaawansowanych technologii  Chęć posiadania wszystkich urządzeń pod ręka – w jednym aparacie  Marka telefonu komórkowego jest ważna  Posiadane urządzenia: aparat cyfrowy 42%, odtwarzacz MP3 41%, laptop 13%, telefonia IP 17%  67% używa Internetu przynajmniej raz w tygodniu 23% Polaków korzysta z multimedialnych usług telefonii komórkowej Profil

16 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) 38% Polaków korzysta z internetu co najmniej raz w miesiącu % Jak często używasz Internetu w domu, w pracy, w szkole lub w innych miejscach?

17 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Rośnie w Polsce dostęp do internetu szerokopasmowego %

18 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Polki częściej niż Polacy korzystają z blogów Mężczyźni Kobiety  „czaty” (IM)85% 68%  Muzyka 52% 36%  Filmy 40% 24%  Wyświetlanie i transfer plików graficznych37% 23%  Aktywność towarzyska46% 25% Czytanie/pisanie blogów to jedyny wyjątek:  13% kobiet vs. 6% mężczyzn Polskę charakteryzuje nieco większe „czatowanie” i aktywność towarzyska w internecie w porównaniu z tendencjami światowymi Mężczyźni częściej od kobiet używają Internetu Wysoki wskaźnik wśród użytkowników „tygodniowych”, lat

19 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20) Polski rynek jest gotów na rozwój usług multimedialnych  rozwinięty rynek sms-ów  wysokie zainteresowanie nowymi usługami (MMS i on-line)  młodzież spragniona nowych produktów  zachowanie konsumentów podobne do tych w Europie  nowe technologie nośnikiem zmian kulturowych  polski konsument jest wrażliwy na cenę

20 Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (20)


Pobierz ppt "Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp."

Podobne prezentacje


Reklamy Google