Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

IOK jest indywidualną kartoteką Lokatora. Dzięki integracji systemu z działającym w firmie oprogramowaniem daje możliwość Użytkownikowi: Sprawdzenie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "IOK jest indywidualną kartoteką Lokatora. Dzięki integracji systemu z działającym w firmie oprogramowaniem daje możliwość Użytkownikowi: Sprawdzenie."— Zapis prezentacji:

1

2

3 IOK jest indywidualną kartoteką Lokatora. Dzięki integracji systemu z działającym w firmie oprogramowaniem daje możliwość Użytkownikowi: Sprawdzenie stanu kartoteki finansowej, Uzyskania informacji o rozliczeniu okresowych mediów, odczytach liczników, Śledzenia dokonanych wpłat, Wglądu do historii zmian właściwości umowy zajmowanego lokalu mieszkalnego.

4 Prostota obsługi, Dostępność – aplikacja jest dostępna dla każdego kto wypełni formularz rejestracyjny dostępny na naszej stronie internetowej Niewielkie wymagania sprzętowe – do obsługi aplikacji wystarczy tylko przeglądarka internetowa Bezpieczeństwo – dostęp do aplikacji mają tylko osoby upoważnione (każdy Użytkownik ma stworzony profil opatrzony własnym niepowtarzalnym loginem i hasłem, które po pierwszym logowaniu może samodzielnie zmienić) Wygoda – pozyskanie informacji na temat swojego rozrachunku możliwe jest z dowolnego miejsca i o każdej porze – 24 godziny na dobę. Dostęp do systemu jest bezpłatny.

5 Wchodzimy na stronę Następnie klikamy zarejestruj się.

6 Jeżeli poprawnie wszystko wypełnimy pojawi się potwierdzenie rejestracji. Potwierdzenie zostanie wysłane również na adres poczty podany w formularzu. Jan Kowalski Stokrotek 1/ Wypełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ.

7 NAJEMCA WŁAŚCICIEL

8

9 Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Klikając na interesujący nas miesiąc np ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.

10 Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej. Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.

11 Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy

12 Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku.

13 Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.

14 Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy.

15 Wchodzimy na stronę Następnie klikamy przypominanie hasła

16 Jan Kowalski Stokrotek 1/ Uzupełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy PRZYPOMNIJ HASŁO. Jeżeli nie pamiętamy identyfikatora logowania to w okienku Opis problemu wpisujemy prośbę o jego przypomnienie.

17

18 Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Klikając na interesujący nas miesiąc np ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.

19 Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej. Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.

20 Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy

21 Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku. Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Natomiast wpłaty dokonywane w Naszym punkcie kasowym przy ul. 1 – go Maja 218, są od razu widoczne na koncie rozrachunkowym w Internetowej Obsłudze Klienta.

22 Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.

23 Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy.

24 POWRÓTZAKOŃCZ

25


Pobierz ppt "IOK jest indywidualną kartoteką Lokatora. Dzięki integracji systemu z działającym w firmie oprogramowaniem daje możliwość Użytkownikowi: Sprawdzenie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google