Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

P U B L I S H I N G THINKTANK BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "P U B L I S H I N G THINKTANK BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ."— Zapis prezentacji:

1 P U B L I S H I N G THINKTANK BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ

2 WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK DYSKUSJE THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY

3

4 (ang. dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

5 MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

6 1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK

7 Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

8 MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

9 Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

10 PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów

11 2 PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY - REALIZACJI DEBATY/DYSKUSJI THINKTANK

12 1.Proponujemy współpracę w formie realizacji wspólnej debaty /dyskusji. 2.Temat, termin, zakres merytoryczny dyskusji oraz jej publiczność jest ustalany w porozumieniu przez strony. Dyskusje mogą być realizowane jako dyskusje dla członków społeczności THINKTANK (profil dobierany według potrzeb klienta) albo dla klientów kluczowych firmy – Partnera. 3.Konkluzje z dyskusji są udostępniane wszystkim członkom społeczności THINKTANK (strona www oraz ing). Jak możemy współpracować? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

13 1.Dotarcie do atrakcyjnej grupy potencjalnych klientów zapraszanych na debatę przez THINKTANK (profil klientów do uzgodnienia). 2.Zaoferowanie własnym klientom kluczowym udziału w ciekawej dyskusji (narzędzie budowania relacji oraz lojalności). 3.Korzyści komunikacyjne i wizerunkowe: wzmocnienie wizerunku firmy jako eksperta/dostawcy interesujących i nowatorskich rozwiązań. Jakie są korzyści ze współpracy? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ !

14 1.Debaty realizujemy w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Pałacu Sobańskich w godzinach porannych ( ) 2.W debatach może wziąć udział każdorazowo ok osób. 3.Inne formaty dyskusji mogą być realizowane także w innych lokalizacjach. Gdzie organizujemy debaty? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

15 odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych. 88% debat, dyskusji i spotkań zorganizował THINKTANK w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10). 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji. 65 Kto bierze udział w debatach? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

16 Proponujemy w ramach pakietu dla Partnera: 1.Realizację debaty wraz z Partnerem, wspólne opracowanie merytoryki i prowadzenie (Partner jako współgospodarz spotkania) 2.Co-branding wszystkich materiałów dotyczących spotkania (zaproszenia, wnioski spisane i zamieszczone na www) 3.Możliwość zaproszenia kluczowych klientów Partnera na debatę (ilość zaproszeń do ustalenia z partnerem wydarzenia) 4.Przekazanie partnerowi bazy uczestników KOSZT PAKIETU PARTNERSKIEGO (WYŁĄCZNY): ZŁ NETTO + VAT BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Propozycja dla partnera dyskusji

17 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WSPÓLNA REALIZACJA DYSKUSJI JAKO PROJEKTU, Z UCZESTNIKAMI I DO GRUPY ODBIORCÓW OKREŚLONEJ PRZEZ KLIENTA. PROJEKT: DYSKUSJA THINKTANK

18 MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI WYKORZYSTANIE DO PROMOCJI DYSKUSJI I WNIOSKÓW Z DYSKUSJI POTENCJAŁU MAGAZYNU THINKTANK. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

19 AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE WYKORZYSTANIE DO PROMCOJI DYSKUSJI I JEJ TREŚCI POTENCJAŁU MULTIMEDIALNEGO THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

20 THINKTANK: EKSPERT IDEI OPRACOWANIE PROGRAMOWE I POPROWADZENIE DYSKUSJI PRZEZ EKSPERTÓW THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

21 REALIZACJA EVENTÓW NA ZLECENIE DOBRANIE FORMUŁY I MIEJSCA WYDARZENIA DO POTRZEB PROJEKTU I SPECYFIKI DYSKUSJI (THINKTANK EVENTY) BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

22 KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH THINKTANK 3

23 AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

24 firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK. 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klubu THINKTANK. 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników). 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.

25 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.

26 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?

27 Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA

28 72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

29 P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ


Pobierz ppt "P U B L I S H I N G THINKTANK BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ."

Podobne prezentacje


Reklamy Google